کافه سه میم

قهوه دانه گواتمالا ایلی (Illy Guatemala Arabica Selection)

ویژگی آروما و طعمی قهوه دانه گواتمالا ایلی

دلیل پر فروش بودن قهوه گواتمالا ایلی

خرید اینترنتی قهوه دانه گواتمالا ایلی

  • قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم

 قهوه دانه گواتمالا ایلی (Illy Guatemala Arabica Selection) :

 .قهوه دانه گواتمالا ایلی از دانه های 100 درصد قهوه عربیکا از بهترین مزارع گواتمالا تولید می شود که دارای رست مدیوم بوده و یک قهوه معطر می باشد. این قهوه طعم نسبتا شیرین به همراه نت های شکلات ، کارامل و عسل دارد که تماما یادآور قهوه بسیار یا کیفیت گواتمالا می باشد.

.قهوه مارک Illy Guatemala اصل ، اسیدیته ملایم و رایحه قوی دارد که این دو در کنار هم یک طعم با تضاد و دلچسبی را به وجود آورده است.

.این قهوه به صورت دانه کامل و در قوطی فلزی دربدار 250 گرمی تولید و عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد. قهوه برند گواتمالا ایلی از پر فروش ترین های فروشگاه قهوه سه میم می باشد.

.قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم قابل استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز می باشد و می توانید از آن برای تهیه انواع نوشیدنی های بر پایه اسپرسو و همچنین نوشیدنی های بر پایه قهوه سرد می توان استفاده کرد.

.فروشگاه قهوه سه میم از فروشگاه های معتبر و با سابقه در شیراز و جنوب کشور می باشد که فقط در زمینه قهوه های خاص و کمیاب از بهترین و معروف ترین شرکت ها و برند های جهان فعالیت دارد و بسیاری از قهوه های مارک را خود به صورت مستقیم وارد نموده و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

.یکی از قهوه های بینظیر و پر طرفدار فروشگاه قهوه سه میم ، قهوه دانه گواتمالا ایلی می باشد که می توانید خیلی راحت و تنها با یک کلیک و به صورت اینترنتی این قهوه بینظیر را خریداری کرده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید تحویل بگیرید.

.همچنین اگر تمایل به نوشیدن قهوه گواتمالا ایلی اصل دارید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و این قهوه خوش طعم و عطر را در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم و به همراه کیک های سه میم که روزانه چخت می شوند ، میل کرده و از نوشیدن و اوقات خود نهایت لذت را ببرید.

.یکی از پیشنهادات ویژه ما برای نوشیدن و همچنین برای خریدن قهوه دانه گواتمالا ایلی است زیرا طعم و عطر فوق العاده ای دارد و همچنین به دلیل سینگل اورجین بودن ، یک قهوه کاملا همه پسندی است که مطمئنا هم دوستداران قهوه عربیکا و هم دوستداران قهوه روبوستا از آن لذت خواهند برد.

.همچنین فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود و نیز برای اطمینان خاطر مشتریان از اصل بودن قهوه خریداری شده ، امکان برگشت و عودت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پلمپ و درب آن باز یا خراب نشده باشد را در نظر گرفته است.

 

ایلی،قهوه ایلی،قهوه ایلی گواتمالا،گواتمالا،گوآتمالا،Illy ، Illy Guatemala،فروش قهوه ایلی در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

 

مقایسه قهوه دانه گواتمالا ایلی با قهوه های مشابه آن :

.به جرات می توان گفت که هیچ قهوه ای با کیفیت و شبیه به قهوه گواتمالا ایلی در بازار وجود ندارد؛ زیرا این قهوه از دانه های قهوه عربیکا که در ارتفاعات آتشفشانی گواتمالا رشد پیدا می کنند و دارای بالاترین کیفیت هستند ، تولید می شود.

.دانه های قهوه گواتمالا اصل دارای ترکیبی از طعم و بوی غلیظ قهوه و در عین حال شیرینی با اسیدیته ملایم و عطر و طعم های پیچیده است و همین باعث شده که مشتاقان و طرفداران این قهوه در سراسر دنیا بسیار باشد.

معرفی شرکت ایلی :

.شرکت ایلی (Illy) توسط فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) در سال 1933 در شهر تریسته ایتالیا راه اندازی شد.

 

ایلی،قهوه ایلی،قهوه ایلی گواتمالا،گواتمالا،گوآتمالا،Illy ، Illy Guatemala،فروش قهوه ایلی در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

 

.فرانچکسو ایلی علاقه بسیاری به قهوه و درست کردن قهوه های مختلف با طعم ها و درجات رست متفاوت داشت. علاوه بر این وی ابداعات و اختراعات بسیاری هم در صنعت قهوه به وجود آورد که همگی آنها به قصد راحت تر کردن استفاده مردم از قهوه بوده است.

.شرکت قهوه برند ایلی در 1939 توانست اولین صادرات خود را از طریق یک شرکت تابعه خارجی در سوئیس آغاز کند و به این ترتیب سفیر فرهنگ اسپرسو در اروپا شد.

.شرکت قهوه برند ایلی ایتالیا در طول این زمان دستآورد های بسیاری را در صنعت قهوه انجام داده اند و هم اکنون نیز این شرکت توسط نوادگان فرانچسکو و به صورت خانوادگی اداره می شود.

.شعار ایلی حفظ کیفیت قهوه های خود می باشد و تا به امروز نیز توانسته کیفیت قهوه های خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.

 

 

 

دانه قهوه استارباکس اتیوپی (Starbucks Ethiopia) - دانه قهوه کورسینی اسپرسو اینتنسو کرموسو (Corsini Espresso Intenso e Cremoso) - دانه قهوه کورسینی وِندینگ کلاسیکو (Corsini Vending Classico) - دانه قهوه کورسینی الیت (Corsini Espresso Elite) - دانه قهوه کورسینی کاراکاس اورو (Corsini Caracas Oro) - دانه قهوه کورسینی سوپریور (Corsini Superior) - دانه قهوه ایلی هند (Illy India) - دانه قهوه ایلی کلمبیا (Illy Colombia) - دانه قهوه ایلی بدون کافئین (Illy Decaffeinato) - دانه قهوه لوکافه پیکولو و دولچه (Lucaffe Piccolo & Dolce) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top