کافه سه میم

قهوه دانه جی بی ام جامائیکا گوپیون (Goppion JA.BL.MO)

گران قیمت ترین قهوه جهان را می شناسید؟

ویژگی طعم و عطر قهوه جی بی ام گوپیون

از کجا قهوه جی بی ام گوپیون اصل خریداری کنیم؟

 

  • قهوه جی بی ام جامائیکا گوپیون سه میم

 قهوه دانه جی بی ام جامائیکا گوپیون (Goppion JA.BL.MO) :

 .جی بی ام مخفف بلومانتین منطقه ای در جامائیکا می باشد که دارای بالاتری کیفیت قهوه عربیکا در تمام جهان می باشد و حتی قهوه های این منطقه از گران قیمت ترین قهوه های جهان نیز می باشد. قهوه های جامائیکا به دلیل آنکه در ارتفاعات کوهستانی جامائیکا پرورش پیدا می کنند و همچنین خاک حاصلخیز این منطقه باعث شده است که قهوه های تولیدی در این منطقه بسیار با کیفیت بوده و طعم و عطر بینظیر و فوق العاده ای داشته باشد.

.قهوه برند جی بی ام جامائیکا گوپیون سه میم ، کافئین متوسطی دارد و همین امر باعث می شود که برای مصرف در تمام طول روز مناسب باشد. این قهوه دارای طعم ملایم و ماندگار به همراه نت و ته مزه شکلاتی می باشد و کرمای خامه ای خوبی را در هنگام دم آوری به شما می دهد که طعم قهوه تان را در هنگام نوشیدن دو چندان می کند.

.قهوه مارک Goppion JA.BL.MO اورجینال به صورت دانه کامل و در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود.

.قهوه دانه جی بی ام گوپیون برای تهیه انواع قهوه همچون اسپرسو ، کاپوچینو ، لاته بسیار مناسب است و از این قهوه می توان در انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی و صنعتی استفاده کرد و فقط کافی است که دانه های این قهوه را متناسب با دستگاهی که دارید ، آسیاب کنید.

.برای خرید قهوه دانه جی بی ام جامائیکا گویپون در شیراز یا هر شهرستانی که دارید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بسیار خوش طعم و با کیفیت را در پاکت و پلمپ اورجینال خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای قهوه های برند و اورجینالی از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان می باشد و شما می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک قهوه دلخواه و اصل خود را به صورت پلمپ اورجینال خریداری نمائید.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود و اطمینان خاطری مشتریانش از اصل بودن قهوه های سه میم ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز وجود دارد که فقط از همین قهوه های برند و اصل برای مشتریان خودش سرو می کند. پیشنهاد می کنیم برای نوشیدن یک فنجان اسپرسوی اصل و مارک به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و قهوه دلخواه خود را در محیط آرام و دنج و خانوادگی میل کرده و لذت ببرید.

 

گوپیون،Goppion،قهوه گوپیون جاکائیکا،قهوه جی بی ام گوپیون،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،فروش قهوه اصل در شیراز

 

قهوه جامائیکا:

.قهوه جامائیکا از دانه های قهوه 100 درصد عربیکای مزارع جامائیکا تولید می شود. جزیره جامائیکا بخاطر داشتن خاک حاصلخیز ، آب و هوای فوق العاده دارای بهترین دانه های قهوه عربیکای دنیا می باشد و همین امر باعث شده که قهوه جامائیکا از گران قیمت ترین قهوه های دنیا باشد.

 

 

.دانه های قهوه جامائیکا بسته به اینکه در چه ارتفاعی رشد کنند به دو دسته تقسیم می شوند :

  • اگر در ارتفاع بالا (کوهستانی با ارتفاعاتی حدود 1600 متر) رشد کنند به آن قهوه مانتین یا بلو مانتین می گویند.
  • اگر در ارتفاع پایین تر از 450 متر رشد کنند به آن قهوه سوپریم می گویند.

.قهوه بلومانتین جامائیکا ، دارای بالاترین کیفیت قهوه در سراسر جهان می باشد و در ارتفاعات کوهستانی جامائیکا کشت می شود. قهوه بلومانتین جامائیکا در منطقه ای به همین نام در شرق جزیره جامائیکا در منطقه دریای کارائیب رشد می کند و قهوه ایی متعادل و با تلخی خیلی کمی است. منطقه بلومانتین دارای آب و هوایی فوق العاده و مه آلودی است که اصطلاحا به آن منطقه کوه های آبی گفته می شود و همین شرایط خاص منطقه بلومانتین باعث شده که کیفیت قهوه آن بسیار خاص و منحصربفرد باشد.

 

 

.قهوه بلومانتین جامائیکا دارای دانه هایی قهوه ای سبز رنگ است و بعد از مراحل رست دانه قهوه ، طعم آن ملایم و مطبوع می شود. این قهوه حالتی خامه ای و سنگین دارد و دارای ته مزه شکلاتی و بوی فوق العاده ایی است. همین موارد باعث شده که قهوه بلومانتین جامائیکا به شاه تمام قهوه های دنیا معروف شود و جز گران قیمت ترین قهوه های دنیا قرار بگیرد.

شرکت ایتالیایی گوپیون از معدود شرکت هایی است که تولید کننده قهوه جامائیکا یا جی بی ام با کیفیت بسیار بالا در جهان می باشد.

گوپیون :

.شرکت قهوه گوپیون (Goppion) یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده قهوه در ایتالیا می باشد که قهوه های خاص و بسیار با کیفیت را تولید می کند و جز محبوب ترین قهوه های جهان نیز به شمار می آید.

.در سال 1859 نام گوپیون متولد شد در حالیکه تاریخچه ما به عنوان رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود. اولین فرد آغاز کننده برند گوپیون ، لوئچی گوپیون است. در 1965 اولین لوگوی گوپیون که بیانگر شرکت خانوادگی گوپیون نیز بود طراحی شد.

.در حال حاضر شرکت در دستان نسل چهارم خانواده می باشد و همچنان با قدرت و تکیه بر اهداف نیاکان خود ادامه می دهد.

 

 

 

دانه قهوه بوربن میشلا بلو (Caffé Borbone Miscela BLU) - دانه قهوه بوربن میشلا روسا (Caffé Borbone Miscela ROSSA) - دانه قهوه بوربن میشلا اورو (Caffé Borbone Miscela ORO) - دانه قهوه پیک پلیس استارباکس (Starbucks Pike Place Roast) 340 گرمی - دانه قهوه استارباکس وراندا بلند (Starbucks Veranda Blend) - دانه قهوه موکافلور قهوه ای (دولچه) - دانه قهوه دور کونتی هایلندر گروگ (Door County Highlander Grogg)  - دانه قهوه جاکوبز کرما (Jacobs Crema Expertenrostung) - دانه قهوه سالوادور آبی (S.Salvador Miscela di Caffe Bar) - دانه قهوه سالوادور سوپر بار (S.Salvador Miscela Di Caffe Super Bar)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top