کافه سه میم

آتیباسی (Attibassi)

برند قهوه آتیباسی ایتالیا

چرا برند آتیباسی دقیقا با صنعت مدرن مترادف شده است

تاریخچه آتیباسی تا به امروز

محصولات آتیباسی

  • آتیباسی (Attibassi)

آتیباسی

.آتیباسی (Attibassi) یکی از شرکت های قهوه ایتالیایی است که در سال 1918 تاسیس شد؛ آتیباسی تنها برند معتبر در سال 1918 بود که در منطقه بولونیا ایتالیا بود که به دلیل کیفیت مشهور شده بود.

 

آتیباسی،برند آتیباسی،قهوه آتیباسی،attibassi،قهوه برند آتیباسی،قهوه مارک،فروش قهوه برند

 

.برند آتیباسی مستقر در بولونیا در ابتدا به عنوان یک کارگاه صنایع غذایی دستی فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات آن شکلات ، بیسکویت و شیرینی بود.

.بنیانگذاران آتیباسی ، آگوستینو آتی (شیرینی پز و کار آفرین) و مارکو باسی (مهاجری که به تازگی از آرژانیتن برگشته بود و به دنبال کاری بود که پس انداز خود را در آن کار قرار دهد) بودند که در ابتدای کار اصلا تصور نمی کردند که سرنوشت چیز بزرگی را برای آنها در نظر گرفته باشد.

.در 1925 آتیباسی که قبلا یک شرکت معمولی بود شروع به پیشرفت کرد و تعداد کارمندانش نیز افزایش پیدا کرد و به صورت تخصصی در زمینه فرآوری کاکائو و شکلات شروع به فعالیت کرد.

 

فروش قهوه های آتیباسی اصل

 

.با گذشت سال ها ، در خواست کنندگان و طرفداران محصولات آتیباسی روز به روز افزایش پیدا کردند و اهالی بولونیا شرکت آتیباسی را به شکلات های سنتی ، شیرینی ها و مربا ها و صبحانه های خوشمزه می شناختند و برای خرید محصولات آنها حاضر بودند در صف های طولانی بایستند. از آن زمان به بعد برند آتیباسی به رشد خود ادامه داد و هرگز از تلاش در جهت توسعه و به روز رسانی خود دست برنداشت.

.بعد از جنگ جهانی محصولات آتیباسی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و برند آتیباسی نیز توجه به تمایلات و خواسته های مشتریان خود را بیش از قبل در دستور روند کاری خود قرار داد و هر روز بیشتر به سوی یک برند معتبر جهانی شدن پیش می رفت.

 

پر طرفدار ترین قهوه های آتیباسی

 

.در سال 1993 برند آتیباسی بخشی از گروه Coind Group شد (بزرگ ترین شرکت های سرخ کردنی در ایتالیا) و کارخانه های آن به حومه ایالت بولونیا منتقل شد.

.از سال 2002 برند آتیباسی شروع به تولید قهوه های با کیفیت بالا کرد و در سال 2010 یکی از شعبه های خود را به گروه Coind فروخت و دومی را به مالک موثر برند آتیباسی تبدیل کرد و از سال 2015 تولیدات آتیباسی منحصرا بر تولید قهوه متمرکز شده است.

.امروزه برند آتیباسی برابر است با صنعت مدرن ، ترکیب سنت با آخرین فن آوری های روز دنیا.

.شرکت قهوه برند آتیباسی هنگام خرید دانه قهوه خام از کشور های مبدا ، توجه خاصی به درجه یک بودن و با کیفیت بودن دانه های قهوه دارد. کمپانی قهوه برند آتیباسی ترکیبات مخصوص خود را در قالب دانه قهوه کامل و دست چین شده به مشتریان خود عرضه می کند که حاصل سال ها تجربه و تحقیق بوده و بسیار با کیفیت می باشند.

 

آتیباسی،برند آتیباسی،قهوه آتیباسی،attibassi،قهوه برند آتیباسی،قهوه مارک،فروش قهوه برند

 

.اشتیاق به عطر قهوه ، عشق به طعم کامل و غنی از بهترین انواع قهوه عربیکا و روبوستا و همچنین جستجوی بی وقفه برای دانه های با کیفیت از ویژگی های متمایز آتیباسی می باشد؛ ترکیب قهوه های ممتاز و دست چین شده سنگ بنای شرکتی است که با وجود هماهنگ کردن مسیر تولید و توسعه خود با آخرین فن آوری های روز دنیا ولی همچنان به اصل و اصول پایه شرکت خود یعنی برتری وفادار مانده است.

.بعد از خرید دانه های قهوه خام نوبت به مرحله فرآوری دانه ها می رسد که شرکت آتیباسی برای این مرحله روش رست و برشته کردن مخصوص و ویژه ای دارد که بعد از سال ها تجربه و آزمایش به آن دست پیدا کرده اند. برند قهوه آتیباسی برای هر دانه قهوه یک روش متفاوت و خاصی از برشتگی را انجام می دهد تا هر نوع دانه قهوه ای بتواند در بهترین حالت و برای بدست آوردن بهترین کیفیت رست پیدا کند و همین امر باعث شده که قهوه های آتیباسی دارای عطر و طعمی بسیار دلنشین و منحصربفرد باشند.

.کمپانی قهوه مارک آتیباسی به کیفیت محصولاتش شناخته شده است. آتیباسی دانه های قهوه عربیکا را از برزیل ، کلمبیا ، گواتمالا ، هند و اتیوپی و دانه های قهوه روبوستا را عموما از هند و آفریقا وارد می کند.

.Attibassi دارای قهوه های تولیدی بسیاری از جمله مخلوط دانه های قهوه ، قهوه آسیاب شده و غلاف های ese و کپسول های سازگار با دستگاه های مختلف می باشد که با بهترین کیفیت تولید می شود و برای هر کسی که به دنبال قهوه با بالاترین کیفیت می باشد می تواند در میان قهوه های آتیباسی ، قهوه دلخواه و متناسب با ذائقه خود را پیدا کند.

 

قهوه های Attibassi

 

.قهوه های آتیباسی دارای عطر و طعم عمیقی هستند که در هنگام آسیاب شدن به یکباره آزاد شده و فرد را مدهوش خود می کند و به لطف همین عطر بینظیر قهوه های Attibassi است که تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان به آن جذب شده اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

.نام آتیباسی برابر است با شور و پشتکار و صنعتگری و تاریخ این شرکت این موضوع را کاملا ثابت می کند.

 

آتیباسی،برند آتیباسی،قهوه آتیباسی،attibassi،قهوه برند آتیباسی،قهوه مارک،فروش قهوه برند

 

.یکی دیگر از عوامل موثر در پیشرفت و برد آتیباسی در بازار های جهانی و انتخاب قهوه های آن از طرف فروشندگان و خرده فروشان آن بوده که آتیباسی توانسته با ترکیبات قهوه هایی که تولید کرده است ، برای هر کشور و هر ذائقه و در نتیجه برای هر خرده فروشی ، قهوه مناسب و ترکیب مناسب را ارائه دهد و به زبان ساده تر قهوه های آتیباسی با هر بازاری سازگاری کامل دارد.

.قهوه های آتیباسی جز قهوه های پرطرفدار هستند و اگر علاقه مند هستید که یک قهوه جدید و با طعم خاص میل کنید ، پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های آتیباسی را امتحان کنید و مطمئن باشید که بعد از نوشیدن آن از طرفداران قهوه های این برند خواهید شد.

.در فروشگاه قهوه سه میم امکان خرید اینترنتی انواع قهوه های برند و مارک از جمله قهوه های آتیباسی وجود دارد و شما می توانید هر قهوه برندی را تمایل دارید به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی سه میم خریداری کرده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه سه میم برای اطمینان خاطر مشتریان خود از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پلمپ و پاکت آن باز یا خراب نشده باشد ، در نظر گرفته است.

.کافی شاپ سه میم یکی از معدود کافی شاپ های شیراز و جنوب ایران است که فقط از قهوهای مارک و اورجینال از برترین شرکت های تولید قهوه در جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای از هر برندی را که بیشتر با سلیقه تان همخوانی دارد ، میل کرده و اوقات خوشی را در کافی شاپ سه میم سپری کنید.

.کافی شاپ سه میم به دلیل استفاده از قهوه های مارک برای درست کردن نوشیدنی های خود و همچنین استفاده از بهترین مواد غذایی برای درست کردن صبحانه ها و غذا های خود ، در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده و دوستداران نوشیدنی ها و غذا های تازه و ناب می توانند به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و از خوردن هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید.

محصولات برند آتیباسی :

دانه قهوه آتیباسی مدل سابلیم

آتیباسی،Attibassi،قهوه آتیباسی 100 عربیکا،آتیباسی سابلیم،قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم

  • 100 درصد عربیکا
  • کرمای غلیظ و خوش رنگ به همراه طعم و عطر بینظیر
  • رست دارک
  • کافئین خوب برای کسب انرژی در طول روز
  • پاکت سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه آتیباسی میشلا 1918

آتیباسی،قهوه آتیباسی،آتیباسی میشلا 1918،ATTIBASSI Miscela 1918،فروش قهوه برند در شیراز

  • 100 درصد روبوستا
  • دارای رست دارک و کافئین بسیار بالا
  • بافت خامه ای سنگین و ماندگار ، غلظت بالا
  • پاکت سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه آتیباسی اسپشیال اورو

قهوه آتیباسی،آتیباسی،قهوه اورو آتیباسی،attibassi،قهوه مارک،قهوه برند،شیراز،فروشگاه قهوه

  • دارای رست دارک ، کافئین بالا ، غلظت زیاد
  • ترکیب 20 درصد دانه عربیکا و 80 درصد دانه روبوستا
  • کرمای غلیظ و خامه ای ، طعم قوی و تلخی بالا
  • یک قهوه برای شروع یک روز پر انرژی
  • پاکت سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top