کافه سه میم

دانه قهوه جی بی ام جامائیکا گوپیون ( Goppion JA.BL.MO)

می دانید گران ترین قهوه دنیا چه نام دارد؟

دلیل معروف شدن و خاص بودن قهوه جی بی ام یا جامائیکا چیست؟

ویژگی قهوه جامائیکا که باعث شده این قهوه گران قیمت ترین قهوه دنیا شود چیست؟

چگونه می توانیم قهوه دانه جامائیکا را در شیراز یا کشور خریداری کنیم؟

  • دانه قهوه جی بی ام گوپیون سه میم

دانه قهوه جامائیکا چه نوع قهوه ایی است و چه ویژگی هایی دارد :

دانه های قهوه جامائیکا در مزارع جزیره جامائیکا که در دریای کارائیب واقع شده است ، کشت و برداشت می شوند.

دانه قهوه جامائیکا از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا در جهان می باشند.

بخاطر آب و هوای ویژه جزیره جامائیکا و خاک حاصلخیزی که دارد ، دانه های قهوه جامائیکا دارای کیفیتی بسیار بالا هستند و به همین دلیل این قهوه طعم و عطر خاص و منحصر بفردی دارد.

با تمام این تعاریف بهترین دانه قهوه جامائیکا مربوط به مزارعی است که در منطقه ایی کوهستانی از جزیره جامائیکا به نام بلو مانتین (کوهستان آبی) رشد می کنند که به دلیل اینکه در ارتفاعات بسیار بالایی رشد کرده اند ، طعم و کیفیتی بسیار خاص و بینظیر در میان تمام قهوه های دنیا دارند.

دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین از گران قیمت ترین قهوه های دنیاست.

قهوه بلو مانتین دارای طعمی ملایم و نسبتا شیرین با خامه ایی غلیظ همراه با ته مزه شکلاتی و بوی فوق العاده قهوه می باشد که به همین خاطر این قهوه به شاه قهوه ها معروف شده است.

یکی از شرکت های تولیدکننده قهوه جامائیکا ، شرکت گوپیون ایتالیا است که قهوه جی بی ام یا جامائیکا گوپیون جز با کیفیت ترین قهوه های جامائیکای دنیاست.

 

 دانه قهوه جی بی ام جامائیکا گوپیون ( Goppion JA.BL.MO): 

دانه قهوه جی بی ام گوپیون سه میم از بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا مزارع جامائیکا تولید می شود.

جی بی ام مخفف منطقه بلومانتین جامائیکا است که دارای بهترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکای جهان است.

قهوه دانه جی بی ام گوپیون در بسته های وکیوم 1 کیلوگرمی در وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم موجود می باشد و امکان خرید اینترنتی آن برای شما عزیزان فراهم شده است.

قهوه دانه جی بی ام یا جامائیکا گوپیون سه میم دارای آروما و عطر بینظیر و طعمی ملایم همراه با اسیدیته پایین می باشد و برای مصرف روزانه انتخاب مناسبی است.

قهوه دانه جی بی ام گوپیون سه میم دارای ته مزه شکلاتی و کرمای غلیظ می باشد که به همین خاطر برای درست کردن اسپرسو عالی است.

دانه قهوه جی بی ام گوپیون قابل استفاده برای انواع دستگاه های قهوه ساز می باشد و می توانید آن را متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و از آن استفاده نمائید.

عزیزانی که دوست دارند طعم خاص قهوه جی بی ام جامائیکا را تست کنند و همچنین دوستداران این قهوه می توانند در کافی شاپ سه میم در محیطی خانوادگی ، کلاسیک ، آرام و در کنار دوستان خود به همراه کیک های روزانه پخت سه میم میل کرده و لذت ببرند.

علاوه بر این امکان خرید قهوه دانه جی بی ام یا جامائیکا گوپیون اصل در شیراز و یا خرید قهوه دانه جی بی ام گوپیون از تمام نقاط کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه سه میم وجود دارد و می توانید با کمترین قیمت و بصورت مستقیم این قهوه بینظیر را خریداری کرده و از طعم فوق العاده قهوه جی بی ام گوپیون لذت ببرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top