کافه سه میم

دانه قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا (Lavazza Espresso Cremoso)

تفاوت بارز قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا با دیگر قهوه ها در چیست؟

چه ویژگی خاصی در آروما و طعم قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا وجود دارد؟

چگونه قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا را می توانیم در شیراز یا از سراسر کشور با کمترین قیمت خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم

در فروشگاه اینترنتی سه میم می توانید انواع قهوه های برند و مارک و همچنین انواع چای و دمنوش های ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم و با کمترین قیمت خریداری کرده و از آنها استفاده نمائید.

در اینجا می خواهیم در مورد ویژگی های یکی از قهوه های پرطرفدار و عالی سه میم بنام قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا صحبت کنیم.

 

چگونگی پیدایش و تاسیس شرکت لاوازا :

لوئیچی لاوازا در سال 1895 میلادی مغازه خود را در شهر تورین در ایتالیا راه اندازی کرد.

گرچه در ابتدا به فروش موادغذایی مشغول بود ولی با هوش و ذکاوتی که داشت متوجه نیاز مشتریان خود در زمینه قهوه شد.

لوئیچی بعد از اینکه با انواع دانه های قهوه و خصوصیات آنها آشنا شد ، شروع به ترکیب کردن دانه های مختلف قهوه با هم کرد و برای بو دادن دانه ها از درجه های مختلفی استفاده می نمود.

وی سرانجام توانست قهوه های مختلف با طعم های متفاوتی را تولید کند که با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شد.

همچنین لاوازا یک نوع بسته بندی پاکتی بنام پرگامین را ابداع کرد که پاکت های دو لایه ایی بودند که باعث ماندگاری بهتر عطر و طعم قهوه برای مدت زمان بیشتری می شد.

این ابداع انقلاب بزرگی در صنعت قهوه ایجاد کرد. علاوه بر اینها لاوازا در دیگر زمینه ای صنعت قهوه مانند تولید دستگاه قهوه ساز و ... هم فعالیت دارد.

 

 دانه قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا (Lavazza Espresso Cremoso) : 

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم ترکیبی از بهترین دانه های عربیکا و روبوستا از کشورهای آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی می باشد.

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم ، قهوه ایی با درجه رست مدیوم (8 از 10) با کرمای غلیظ و ماندگار می باشد که برای تهیه یک اسپرسو اصیل ایتالیایی بسیار فوق العاده است.

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا در بسته بندی پاکتهای وکیوم 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود و شما عزیزان می توانید از هر کجای کشور که هستید این قهوه فوق العاده را سفارش داده و از طعم آن لذت ببرید.

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم ، قهوه ایی معطر با آرومای شکلاتی و طعمی دلنشین و کرمای ماندگار و عالی است که دارای ته مزه شیرین با نت شکلاتی بینظیری می باشد.

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم به دلیل ویژگی هایی که دارد یک قهوه فوق العاده برای تهیه انواع نوشیدنی های شیردار مانند کاپوچینو ، کافه لاته و غیره می باشد.

در کافی شاپ سه میم ، فقط قهوه های مارک همچون قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا برای مشتریان عزیز سرو می شود که می توانید این قهوه بینظیر را در کنار صبحانه های پرطرفدار سه میم یا هر ساعتی از روز که تمایل داشتید میل نمائید.

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم قهوه توصیه شده خود شرکت لاوازا برای تهیه یک اسپرسو غلیظ و عالی است.

قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا سه میم برای استفاده در انواع دستگاه های اسپرسو ساز ، فرنچ پرس ، قهوه سازهای دمی و اسپرسو ساز های روگازی و صنعتی مناسب است.

شما دوستدارن و علاقه مندان قهوه های لاوازا مانند قهوه دانه اسپرسو کرموسو لاوازا و همچنین دیگر قهوه های برند و اصل می توانید از طریق سایت اینترنتی فروشگاه سه میم برای خرید قهوه در شیراز یا خرید قهوه از هر نقطه ایی از کشور اقدام نمائید و آن را در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت در بازار خریداری کنید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top