کافه سه میم

دانه قهوه موکالفور آبی (Mokaflor Blue Coffee)

معرفی شرکت موکافلور

دانه قهوه موکافلور آبی

نحوه خرید دانه قهوه موکافلور آبی در شیراز و ایران

  • دانه قهوه موکافلور آبی سه میم

در سال های اخیر قهوه های موکافلور از پرطرفدارترین قهوه ها در ایران بوده است زیرا با ذائقه ایرانی هماهنگی بهتری داشته است.

شما عزیزان می توانید برای خرید قهوه های موکافلور از جمله دانه قهوه موکافلور آبی به وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم مراجعه نموده و به راحتی و بصورت اینترنتی قهوه خود را سفارش دهید.

برای آشنایی شما علاقه مندان قهوه ، در اینجا قصد داریم در مورد ویژگی و طعم و آرومای قهوه موکافلور آبی صحبت کنیم.

 

شرکت موکافلور:

واسکو برنینی در سال 1950 در شهر فلورانس ایتالیا ، شرکت موکافلور را تاسیس کرد .

امروزه نسل سوم این خانواده همچنان در حال اداره و گسترش این شرکت می باشد.

شرکت موکافلور با تکیه بر سنت و دانش و تجربه چندین ساله خود توانسته تا به امروز کیفیت و طعم قهوه های خود حفظ کند.

شرکت موکافلور دارای انواع قهوه ها و ترکیبات مختلفی می باشد که برای آشنایی با طعم و ویژگی های آنها می توانید به بخش مقالات سایت سه میم مراجعه نمائید.

 

 دانه قهوه موکالفور آبی (Mokaflor Blue Coffee) : 

دانه قهوه موکالفور آبی که به صورت بسته های 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم عرضه می شود ، دارای ترکیبی از 50 درصد دانه های قهوه عربیکا و 50 درصد دانه های قهوه روبوستا می باشد.

دانه قهوه موکالفور آبی سه میم دارای رست مدیوم و اسیدیته پایینی است ولی با این وجود طعم تلخ قهوه و مزه قوی قهوه در آن کاملا مشهود است.

دانه های قهوه عربیکای موجود در قهوه موکافلور آبی در برزیل و اتیوپی کشت و تولید می شود و دانه های روبوستای درون قهوه موکافلور آبی از هند و آسیای شرقی تهیه می شود.

دانه قهوه موکالفور آبی سه میم دارای آروما و عطر عالی است و نسبت به دیگر قهوه های موکافلور شیرینی بیشتری دارد و به همین خاطر قهوه موکافلور آبی بیشتر از بقیه قهوه ها توانسته خود را به ذائقه ایرانی نزدیک کند.

دانه قهوه موکالفور آبی سه میم دارای یک کرمای غلیظ و قهوه ای رنگ بسیار عالی است که برای درست کردن یک اسپرسوی خوش طعم و کرمی مناسب است.

عطر و نت دانه قهوه موکالفور آبی سه میم همانند عطر چوب و کاکائو تلخ است که بسیار دلنشین و مطبوع است.

دانه قهوه موکالفور آبی سه میم برای تهیه انواع قهوه ها و استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز (هم خانگی و هم صنعتی) مناسب است.

اگر قصد خرید دانه قهوه موکالفور آبی را در شیراز یا خرید دانه قهوه موکالفور آبی از سراسر کشور را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی سه میم مراجعه کرده و به صورت اینترنتی و بسیار راحت و آسان و با اطمینان کامل از اصل بودن ، قهوه خود را خریداری نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top