کافه سه میم

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte)

آیا تاکنون قهوه بینظیر و خوش طعم گوستو فورته لاوازا را میل کرده اید؟

چرا پیشنهاد ما به شما قهوه گوستو فورته لاوازا است؟

چگونه می توانیم پودر قهوه گوستو فورته لاوازا را در شیراز خریداری کنیم؟

  • پودر قهوه گوستو فورته لاوازا سه میم

کافی شاپ سه میم یکی از کافی شاپ های معروف شیراز است که فقط برای مشتریان خود قهوه های برند و مارک از جمله قهوه گوستو فورته لاوازا را سرو می کند.

همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم می توانید هر نوع قهوه مارک و اصل و یا هر دمنوش و چای ایرانی و خارجی را که مایل باشید ، خریداری کرده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.

در اینجا می خواهیم در مورد یکی از قهوه های شرکت لاوازا بنام قهوه گوستو فورته لاوازا صحبت کنیم تا شما بیشتر با ویژگی و طعم این قهوه بینظیر آشنا شوید.

 

 معرفی شرکت لاوازا (Lavazza) : 

شرکت لاوازا بیش از 120 سال پیش در شهر تورین ایتالیا و توسط لوئیچی لاوازا راه اندازی شد.

لوئیچی لاوازا در همان سالهای اولیه شروع کار خود ، به سراغ یادگیری تفاوت میان انواع دانه های قهوه در جهان رفت.

لوئیچی با توجه به دانشی که کسب کرده بود ، دانه های مختلف قهوه را با درصدهای مختلف با هم ترکیب می نمود و آنها را با درجات متفاوت بو می داد.

سرانجام لاوازا موفق به تولید انواع قهوه ها با درصد ترکیبات متفاوت و درجه رست های مختلف شد. بطوریکه هر کسی در جهان می توانست قهوه ایی متناسب با ذائقه خود را داشته باشد.

شرکت لاوازا با وجود گذشت بیش از یک قرن همچنان توانسته کیفیت و طعم قهوه های خود را حفظ کند و از بزرگترین شرکت های تولید قهوه در جهان باشد.

شرکت لاوازا انواع قهوه با درجه رست 1 تا 10 را هم به صورت دانه قهوه و هم به صورت پودر قهوه تولید می کند.

 

 قهوه پودر گوستو فورته لاوازا (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte) : 

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا که در کافی شاپ سه میم هم سرو می شود ، دارای کرمای غلیظ و خامه ای و طعم قوی قهوه می باشد.

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا سه میم دارای ترکیبی از 20 درصد دانه قهوه عربیکا و 80 درصد دانه قهوه روبوستا می باشد که از کشورهای برزیل و آسیای جنوب شرقی و آفریقای شرقی تهیه می شود.

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا سه میم ، قهوه ایی با رست مدیوم دارک ، اسیدیته پایین است ولی با این وجود طعم خوش و قوی قهوه را دارد.

در فروشکاه اینترنتی سه میم ، قهوه پودر گوستو فورته لاوازا در بسته های وکیوم 250 گرمی در دسترس شما عزیزان قرار داده شده تا بتوانید به راحتی آنرا تهیه و استفاده نمائید.

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا سه میم به دلیل اینکه به صورت پودر آماده شده می باشد برای مصارف خانگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا دیگر نیازی به داشتن آسیاب در منزل ندارید.

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا دارای کرمای عالی و طلایی و طعم دلنشین و آروما و عطر بالایی است که به همین خاطر برای درست کردن یک اسپرسو غلیظ و اصیل ایتالیایی بسیار مناسب است.

پودر قهوه گوستو فورته لاوازا سه میم دارای نت چوبی با ته مزه شکلاتی است که ماندگاری بالایی در دهان دارد.

قهوه پودر گوستو فورته لاوازا سه میم برای انواع روشهای دم کردن قهوه مناسب است و یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع یک روز پر انرژی است.

دوستداران قهوه های اصل و مارک از جمله قهوه گوستو فورته لاوازا می توانند این قهوه عالی را در کافی شاپ سه میم به همراه صبحانه های بینظیر سه میم و نیز کیک های سه میم میل کرده و لذت ببرید.

همچنین از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم می توانید برای خرید پودر قهوه گوستو فورته لاوازا 250 گرمی در شیراز و نیز خرید پودر قهوه گوستو فورته لاوازا از سراسر کشور اقدام نموده و با نازل ترین قیمت در بازار آنرا خریداری نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top