کافه سه میم

دانه قهوه موکافلور قرمز (Mokaflor Rossa)

نحوه خرید دانه قهوه موکافلور قرمز در شیراز و کل کشور

ویژگی آروما و طعم دانه قهوه موکافلور قرمز

دلیل پرطرفدار بودن قهوه موکافلور قرمز

  • دانه قهوه موکافلور قرمز سه میم

فروشگاه اینترنتی سه میم مفتخر است که دارای آرشیوی بینظیر از انواع قهوه های مارک و برند دنیا است و شما عزیزان می توانید بسیار آسان و راحت و به صورت اینترنتی قهوه دلخواه خود را سفارش دهید.

همچنین در قسمت مقالات وبسایت اینترنتی سه میم در مورد انواع قهوه ها و ویژگی های آنها از نظر آروما و عطر و طعم و دیگر خصوصیات قهوه ها بیان شده که می توانید با مطالعه آنها راحتتر قهوه مناسب ذائقه خود را انتخاب کنید.

در اینجا می خواهیم در مورد قهوه موکافلور قرمز که در ایران هم پرطرفدار شده است ، صحبت کنیم.

 

تاریخچه شرکت موکافلور :

واسکو برنینی در سال 1950 در شهر فلورانس ایتالیا پایه شرکت قهوه موکافلور را بنیان نهاد.

شروع به کار شرکت موکافلور از یک مغازه کوچک بود ولی امروزه در بیش از 50 کشور دارای شعبه می باشد و قهوه های موکافلور  از قهوه های پرطرفدار در جهان می باشد.

امروزه نسل سوم این خانواده مسئولیت اداره این شرکت را برعهده دارند و سعی خود را کرده اند با تکیه بر دانش و تجربیات گذشته خود طعم و کیفیت قهوه های خود را همانند گذشته حفظ کنند.

قهوه های موکافلور دارای انواع مختلفی از ترکیبات دانه قهوه را دارند از 100 درصد عربیکا تا ترکیبات مختلف دانه های عربیکا و روبوستا می باشد.

برای آشنایی با ترکیبات مختلف انواع قهوه های موکافلور می توانید به وبسایت فروشگاه سه میم مراجعه نمائید.

 دانه قهوه موکافلور قرمز (Mokaflor Rossa) : 

دانه قهوه موکافلور قرمز در بسته بندی پاکت وکیومی 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود و در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

دانه قهوه موکافلور قرمز سه میم دارای ترکیبی از 60 درصد دانه های قهوه عربیکا و 40 درصد دانه های قهوه روبوستا می باشد که از کشورهای برزیل و اتیوپی تهیه می شوند.

دانه قهوه موکافلور قرمز سه میم ، یک کرمای غلیظ و عالی و فندوقی رنگ همراه با اسیدیته کم دارد که به همین خاطر برای تهیه یک اسپرسو عالی ، بسیار مناسب است.

دانه قهوه موکافلور قرمز که در فروشگاه سه میم هم موجود می باشد دارای رست مدیوم با آروما بالا و نت چوبی و کاکائویی است.

دانه قهوه موکافلور قرمز سه میم دارای طعم دلنشین و شیرینی است ولی با این وجود طعم و عطر تلخ قهوه در آن کاملا مشهود است و برای مصرف روزانه بسیار مناسب است.

دانه قهوه موکافلور قرمز سه میم برای تهیه انواع قهوه از جمله اسپرسو و همچنین انواع نوشیدنی های شیردار مانند کافه لاته و کاپوچینو انتخاب عالی و بینظیری است.

شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم برای خرید انواع قهوه مارک و برند از جمله دانه قهوه موکافلور قرمز در شیراز و همچنین خرید دانه قهوه موکافلور قرمز از سراسر کشور اقدام کرده و قهوه دلخواه خود را با کمترین قیمت و به صورت مستقیم از ما خریداری کنید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top