کافه سه میم

قهوه دانه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا (Lavazza Espersso Italiano Classico)

دلیل پرطرفدار بودن قهوه های لاوازا چیست؟

آروما و عطر و بوی قهوه لاوازا اسپرسو ایتالیانو چگونه است؟

نحوه خرید قهوه دانه لاوازا اسپرسو ایتالیانو در شیراز و کل کشور چگونه است؟

  • قهوه دانه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا سه میم

تاریخچه شرکت لاوازا (لاواتزا):

همه چیز از سال 1985 از شهر تورین ایتالیا شروع شد.

موسس شرکت لاوازا فردی به نام لوئیچی لاوازا بود که علاقه و شور و اشتیاق بسیاری به کارآفرینی داشت ، شروع به کشف و مطالعه بر روی انواع قهوه و نحوه بو دادن دانه های قهوه کرد.

سپس لوئیچی به کشورهای مختلفی از جمله برزیل که زیستگاه قهوه بودند ، سفر کرد و اطلاعات بسیاری در مورد خصوصیات دان های قهوه جمع آوری کرد.

وی توانست قهوه های بسیاری با ترکیبات متفاوتی از دانه های مختلف قهوه و با دادن رست های مختلف به دانه ها تولید کند به طوریکه هر ذائقه ایی را می توانست ارضا کند.

شرکت لاوازا علاوه بر تولید قهوه در زمینه های مرتبط به قهوه از جمله تولید قهوه ساز ، اسپرسو ساز و .... هم دستی در کار دارد.

 

 قهوه دانه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا (Lavazza Espersso Italiano Classico) : 

قهوه دانه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا سه میم ترکیبی از بهترین دانه های قهوه عربیکای آمریکای مرکزی و جنوبی و آفریقا می باشد.

قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا که بصورت دانه در بسته بندی وکیوم 1 کیلو گرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود می باشد ، دارای آروما و عطر و رایحه دلنشین و قوی قهوه است.

قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا سه میم جز لاین 100 درصد عربیکاست و جز قهوه های سبک با تلخی متوسط محسوب می شود ولی دارای غلظت و طعم قوی و فوق العاده ایی است.

قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا سه میم ، رست مدیوم و حاوی نت و طعم میوه ایی مانند پرتقال و شکلاتی می باشد.

قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا سه میم برای تهیه انواع قهوه بخصوص قهوه های فیلترینگ از جمله قهوه فرانسه و فرنچ پرس بسیار عالی است.

شما عزیزان می توانید قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا را در کافی شاپ سه میم در محیطی کلاسیک و شیک و خانوادگی به همراه صبحانه های بینظیر سه میم یا هر زمان از روز بنوشید و لذت ببرید.

علاوه بر آن می توانید قهوه دانه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا را به آسانی و با اطمینان از اصل بودن آن و با کمترین قیمت موجود دز بازار از فروشگاه اینترنتی سه میم خریداری کرده و از نوشیدن یک قهوه عالی در هر زمان و مکانی لذت ببرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top