کافه سه میم

دانه قهوه لامبورگینی مدل مشکی (Tonino Lamborghini Espresso Black Coffee Bean)

آروما و طعم دانه قهوه لامبورگینی مشکی

تاریخچه شرکت لامبورگینی

نحوه خرید قهوه دانه لامبورگینی مشکی در شیراز

  • دانه قهوه لامبورگینی مشکی سه میم

قهوه لامبورگینی مشکی یکی از بینظیرترین قهوه ها در میان آرشیو قهوه های برند و اصل فروشگاه اینترنتی سه میم می باشد که بسیار مورد پسند قهوه دوستان و مشتریان سه میم قرار گرفته است.

دراین مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های قهوه لامبورگینی مشکی صحبت کنیم تا شما عزیزان بهتر این قهوه فوق العاده را بشناسید.

 

 تاریخچه شرکت لامبورگینی (Lamborghini) : 

شرکت لامبورگینی ایتالیا یکی از شرکت های بزرگ قهوه در جهان است که توسط تونینو لامبورگینی راه اندازی شد.

شرکت لامبورگینی جز معدود شرکت هایی است که انواع قهوه ها با ترکیبات مختلف و درجه رست های متفاوت تولید می کند.

شرکت لامبورگینی با استفاده از دستگاه های مدرن در کنار کارشناسان قهوه ، قهوه هایی بسیار با کیفیت و بینظیر تولید می کند و در طی سالیان گذشته همچنان کیفیت خود را حفظ کرده است.

قهوه های لامبورگینی به داشتن ترکیب مناسب از دانه های قهوه بسیار مشهور است که علاوه بر داشتن عطر و طعم عالی ، توانسته ذائقه تمام افراد را تامین کند.

 

 دانه قهوه لامبورگینی مدل مشکی (Tonino Lamborghini Espresso Black Coffee Bean) : 

قهوه اسپرسو ایتالیایی یک نوشیدنی اصیل ایتالیایی است که علاوه بر ایتالیا در تمام جهان بسیار محبوب و پرطرفدار است.

اسپرسو از کلمه express به معنی فشرده و سریع گرفته شده زیرا قهوه اسپرسو بسیار سریع آماده می شود.

دانه قهوه لامبورگینی مشکی سه میم دارای ترکیبی از 60 درصد دانه های قهوه عربیکا و 40 در صد دانه های قهوه روبوستا می باشد.

دانه قهوه عربیکای موجود در قهوه لامبورگینی مشکی سه میم از برزیل و کشورهای آمریکای جنوبی و دانه قهوه روبوستای موجود در قهوه لامبورگینی مشکی از کشورهای هند و ویتنام تهیه می شود.

دانه قهوه لامبورگینی مشکی سه میم دارای کرمای عالی و غلظت فوق العاده ایی است و از آنجایی که دارای اسیدیته پایینی است به خوبی توانسته با ذائقه ایرانی مطابقت پیدا کند.

دانه قهوه لامبورگینی مشکی در فروشگاه اینترنتی سه میم به صورت بسته های وکیوم 1 کیلوگرمی موجود و آماده عرضه به شما عزیران می باشد.

طعم قهوه لامبورگینی مشکی سه میم در هنگام نوشیدن همچون طعم نان تست شده است در حالیکه بعد از نوشیدن طعمی همچون طعم خوردن کاکائو تلخ را احساس می کند.

دانه قهوه لامبورگینی مشکی سه میم دارای رست مدیوم ، عطر و آرومای قوی و کافئین متوسطی است که بخصوص برای شروع یک روز پر انرژی بسیار مناسب است.

تولید قهوه های لامبورگینی براساس متریال اولیه ارگانیگ انجام می شود که همین امر باعث شده که قهوه های لامبورگینی ، عطر و طعم اصیل خود را حفظ کنند که این موضوع در محبوبیت قهوه های لامبورگینی نقش بسزایی داشته است.

شما عزیزان می توانید برای خرید دانه قهوه لامبورگینی مشکی از سراسر کشور و یا خرید دانه قهوه لامبورگینی مشکی در شیراز به وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم مراجعه نموده و به راحتی و بصورت اینترنتی قهوه خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان آنرا دریافت نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top