کافه سه میم

قهوه دانه سورته لاوازا (Lavazza Suerte)

دانه قهوه سورته لاوازا چه ویژگی هایی دارد؟

عطر و طعم قهوه سورته لاوازا چگونه است؟

از کجا می توانیم دانه قهوه سورته لاوازا اصل را خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه سورته لاوازا سه میم

در شیراز کافی شاپ سه میم این افتخار را دارد که برای مشتریان خود فقط از قهوه های برند و مارک همچون قهوه های لاوازا استفاده می کند و به همین دلیل هم معروف شده است.

یکی از قهوه های سه میم که طعم خاص و بسیار خاطره انگیزی دارد قهوه سورته لاوازا می باشد.

در این متن میخواهیم در مورد ویژگی ها و خصوصیات قهوه دانه سورته لاوازا صحبت کنیم.

 

معرفی شرکت لاوازا:

شرکت لاوازا ایتالیا بیش از یک قرن است که در زمینه تولید قهوه و دیگر محصولات مرتبط با قهوه همانند اسپرسو ساز و ... فعالیت دارد.

موسس شرکت لاوازا ، لوئیچی لاوازا ، در اولین سال های شروع به کار خود متوجه نیازهای مشتریان خود در حیطه قهوه و نبود تنوع در انواع قهوه شد .

وی شروع به کسب دانش و تجربه در مورد ترکیب دانه های مختلف قهوه از مزارع مختلف قهوه از سراسر جهان کرد.

سرانجام لاوازا موفق به تولید انواع بسیار زیادی از قهوه ها با ترکیبات مختلف شد و با بو دادن قهوه با درجه های مختلف هم توانست قهوه هایی را تولید کند که ذائقه هر کسی در دنیا را می توانست راضی کند.

امروزه شرکت لاوازا با همان قدرت و توانایی در حیطه تولید قهوه فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های تولید دنیا محسوب می شود.

 قهوه دانه سورته لاوازا (Lavazza Suerte) : 

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم دارای ترکیبی غالب از دانه های قهوه روبوستا است که غالبا از هند و کشورهای آسیای جنوب شرقی تامین می شود.

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم را به جرئت می توان به عنوان یکی از بهترین های این شرکت نام برد.

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم با اینکه رست مدیوم دارد ولی دارای کافئین بالایی است.

شما عزیزان می توانید قهوه دانه سورته لاوازا را در بسته های وکیوم 1 کیلوگرمی از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم خریداری نمائید.

یکی از ویژگی های خوب قهوه دانه سورته لاوازا در این است که برای تمام انواع دستگاه ها قابل استفاده می باشد و می توانید آنرا متناسب با دستگاه خود آسیاب کنید.

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم دارای یک کرمای عالی به رنگ طلایی است که برای تهیه یک اسپرسو ایتالیایی فوق العاده می باشد و در یک فنجان اسپرسو خودنمایی می کند.

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم ، اسیدیته متوسطی دارد ولی با این حال دارای غلظت بالایی است ، بطوریکه از نمره 10 به آن 10 داده شده است.

قهوه دانه سورته لاوازا  که در کافی شاپ سه میم هم سرو میشود دارای طعمی قوی با نت کاراملی و ته مزه چوبی ، تنباکویی است.

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم برای تهیه انواع قهوه بسیار مناسب است ولی آنچه که خود شرکت هم آنرا پیشنهاد کرده این است که این قهوه برای اسپرسو بسیار عالی و فوق العاده است.

قهوه دانه سورته لاوازا سه میم برای تمام دستگاه ها همچون اسپرسو ساز ، موکاپات و فرنچ پرس مناسب است.

دوستداران این قهوه خاص و بینظیر می توانند در کافی شاپ سه میم در فضایی کلاسیک و آرام در کنار کیک های روزانه پخت سه میم ، طعم عالی قهوه سورته لاوازا را چیشده و از آن لذت ببرند.

همچنین می تواندی از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم به راحتی برای خرید قهوه دانه سورته لاوازا در شیراز و نیز خرید قهوه دانه سورته لاوازا از هر کجای ایران اقدام نموده و قهوه خود را با کمترین قیمت و بصورت مستقیم خریداری نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top