کافه سه میم

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا (Lavazza Grand Ristorazione)

آیا تاکنون نام قهوه گرند ریستورازیون لاوازا را شنیده اید؟

دلیل طعم و عطر بینظیر قهوه گرند ریستورازیون چیست؟

برای خرید قهوه دانه گرند ریستورازیون در شیراز و دیگر نقاط کشور از کجا و چگونه می توانیم اقدام کنیم؟

  • قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا سه میم

 شرکت لاوازا (Lavazza) : 

قهوه های لاوازا از پرفروش ترین و محبوب ترین قهوه های دنیاست.

شرکت لاوازا با بیش از 120 سال قدمت در زمینه تولید قهوه ، همچنان از پیشتازان صنعت قهوه در جهان می باشد.

لوئیچی لاوازا موسس شرکت لاوازا از همان ابتدای شروع به کار خود ، توانست نیازهای مشتریان خود را بشناسد و با ترکیب دانه های مختلف قهوه آن هم به روش آزمون و خطا و همچنین تغییر در درجه رست دانه های قهوه توانست قهوه های مختلفی تولید کند و همین امر باعث شد بسیار سریع در صنعت قهوه در جایگاه بالایی قرار گیرد.

برای مطالعه دیگر مطابت در مورد لاوازا و قهوه های این شرکت می توانید به صفحه مقالات ما مراجعه نمایید.

 

 قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا (Lavazza Grand Ristorazione) : 

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا اصل یکی از قهوه های خوش عطر و آروماتیک شرکت لاوازا است.

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا سه میم از خاص ترین قهوه های لاوازا است ، دلیل آن هم به این خاطر است که دانه های این قهوه به عنوان دانه قهوه مخصوص (Special Bean) شناخته شده است و آسیاب آن به صورت خاص برای اسپرسو ساز انجام شده ولی این به آن معنا نیست که نتوان از قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا برای دیگر دستگاه ها استفاده کرد.

دلیل اینکه شرکت لاوازا این قهوه را برای اسپرسو توصیه کرده این است که دانه های این قهوه فقط برای ایتالیا تولید می شود و دارای کیفیت بالا و طعم فوق العاده ایی است.

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا سه میم ترکیبی از 70 درصد دانه های قهوه عربیکا و 30 درصد دانه های قهوه روبوستا می باشد.

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا اورجینال که به صورت پاکت های وکیوم 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم هم موجود و قابل سفارش می باشد ، از ترکیب دانه های قهوه از سه قاره آفریقا و آسیا و آمریکای جنوبی تهیه می شود.

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا سه میم دارای ترکیبی ایده آل و بالانس از دانه های عربیکا و روبوستا است برای همین دارای تلخی و اسیدیته متعادلی است.

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا که در کافی شاپ سه میم هم سرو می شود ، رست مدیوم همراه با گیرایی ملایمی است و یکی از بهترین انتخابها برای سرو در کنار انواع کیک ها و شیرینی ها می باشد.

قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا سه میم هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف کافی شاپ مناسب است و برای تهیه انواع قهوه با دستگاه هایی همچون اسپرسو ساز ، قهوه ساز ، قهوه ساز های دمی ، موکاپات ، فرنچ پرس و .... مناسب است.

دوستداران قهوه های برند به ویژه قهوه های بینظیر لاوازا می توانند در کافی شاپ سه میم هر یک از قهوه های برند دلخواه خود از جمله قهوه گرند ریستورازیون لاوازا را همراه با صبحانه های فوق العاده و پرطرفدار سه میم و یا عصرها به همراه کیک های روزانه پخت سه میم میل کرده و لذت ببرند.

علاوه بر این می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم خیلی راحت و آسان و بصورت اینترنتی برای خرید قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا در شیراز و همچنین خرید قهوه دانه گرند ریستورازیون لاوازا از هر جایی از کشور اقدام نمایید و در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت قهوه در بازار این قهوه خاص و آروماتیک را تهیه نمایید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top