کافه سه میم

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا (Lavazza Espresso Perfetto)

آیا تاکنون نام قهوه اسپرسو پرفتو لاوازا شنیده اید و می دانید چه ویژگی هایی دارد؟

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا چه خصوصیتی دارد که باعث شده پیشنهاد ما به شما این قهوه باشد؟

از کجا می توان قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا اصل را خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا سه میم

فروشگاه اینترنتی سه میم و کافی شاپ سه میم این افتخار را دارد که انواع قهوه های برند و اصل جهان را به همراه دیگر نوشیدنی ها از جمله انواع چای و دمنوش اصیل ایرانی و خارجی را در آرشیو خود دارد .

شما عزیزان می توانید هر کدام از نوشیدنی های سرد یا گرم دلخواه خود را در محیط دیدنی و آرام و کلاسیک کافی شاپ سه میم میل نموده و یا از طریق فروشگاه سه میم آنرا سفارش داده و در هر مکان یا زمانی که خواستید از نوشیدن آن لذت ببرید.

 

تاریخچه شرکت لاوازا :

پایه شرکت لاوازا از شهر تورین ایتالیا توسط لوئیچی لاوازا بنیان نهاده شد.

لوئیچی لاوازا با توجه به کمبود بازار در حیطه تولیدات قهوه و با ابتکار و اشتیاق فراوانی که در کار داشت شروع به کشف خصوصیات گیاهان قهوه کرد.

وی با دانشی که بدست آورد شروع به ترکیب دانه های مختلف قهوه از سراسر جهان نمود.

بدین ترتیب لوئیچی لاوازا توانست قهوه های مختلف با ترکیبات متنوع از دانه های قهوه را تولید و روانه بازار کند.

همچنین لوئیچی با دادن درجه رست های مختلف به دانه های قهوه توانست قهوه هایی با درجه رست مدیوم یعنی درجه 1 تا درجه رست دارک یعنی درجه 10 را تولید کند.

امروزه شرکت لاوازا با وجود گذشت بیش از یک قرن از تاسیس شرکت همچنان توانسته یکی از پیشتازارن صنعت قهوه جهان باشد.

 قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا (Lavazza Espresso Perfetto) : 

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا اصل که در کافی شاپ سه میم ارائه می شود ، یکی از قهوه های مرغوب و خوش عطر شرکت لاوازا می باشد.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا اورجینال سه میم ترکیبی از 100 درصد دانه های قهوه عربیکای آمریکای لاتین است که با درجه رست خاصی که دارد دارای ماندگاری طولانی تر و طعم قوی قهوه است.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا سه میم دارای یک ترکیب بینظیر و مخملی است و یک کرمای طلایی و غلیظی دارد که برای تهیه یک اسپرسو سنتی ایتالیایی فوق العاده است.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا اورجینال که به صورت پاکت های وکیومی یک کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم عرضه می شود ، دارای رست مدیوم ولی با عطر و طعم قوی قهوه است.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا سه میم دارای نت شکلاتی است با رایحه قوی و غلظت زیاد می باشد.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا اصل سه میم برای انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز یک قهوه ایده آل است.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا سه میم را می توانید در کافی شاپ سه میم در کنار صبحانه های بینظیر سه میم و کیک های سه میم میل کرده و لذت ببرید.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه از جمله اسپرسو ، موکا ، کاپوچینو ، کافه لاته و ... مناسب است.

قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا سه میم یک قهوه عالی است برای عاشقان اسپرسو واقعی که می خواهند از یک قهوه ایتالیایی لذت ببرند.

شما عزیزان می توانید قهوه دانه اسپرسو پرفتو لاوازا را از طریق وبسایت فروشگاه سه میم با نازل ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن هم در شیراز و هم از تمام نقاط کشور خریداری کرده و از نوشیدن یک اسپرسو ایتالیایی عالی لذت ببرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top