کافه سه میم

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی (Lavazza Qualita Oro)

خصوصیت و ویژگی بارز قهوه اورو لاوازا در چیست؟

دلیل پیشنهاد شرکت لاوازا در مورد قهوه اورو لاوازا برای چیست؟

چگونه می توانیم پودر قهوه اورو لاوازا اصل را در شیراز یا کل کشور خریداری کنیم؟

  • پودر قهوه اورو لاوازا قوطی سه میم

یکی از قهوه های محبوب کافی شاپ سه میم که طرفداران بسیاری هم دارد ، قهوه اورو لاوازا است که در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی آن صحبت کنیم.

 

شرکت لاوازا :

شرکت لاوازا در 1895 توسط لوئچی لاوازا تاسیس شد و با پشتکاری که لوئیچی داشت توانست در مدت زمان بسیار کمی به یکی از بزرگترین شرکت های قهوه دنیا بدل شود.

لوئیچی با ترکیب کردن دانه های مختلف قهوه و دادن درجه رست های متفاوت به دانه ها توانست قهوه های مختلفی تولید کند بطوریکه هر فردی در جهان می توانست قهوه مناسب با ذائقه خود را در میان قهوه های لاوازا بیابد.

برای آشنایی با دیگر قهوه های لاوازا و ویژگی های آنها می توانید به قسمت مقالات وبسایت سه میم مراجعه نمائید.

 

 پودر قهوه اورو لاوازا قوطی (Lavazza Qualita Oro) : 

قهوه پودر اورو لاوازا قوطی در فروشگاه اینترنتی سه میم در قوطی های 250 گرمی دربدار فلزی موجود و قابل سفارش می باشد.

قهوه پودر اورو لاوازا قوطی سه میم دارای رست مدیوم و اسیدیته متوسطی است برای همین برای مصرف در هر ساعتی از روز مناسب است.

قهوه پودر اورو لاوازا قوطی اصل دارای ترکیبی از دانه های قهوه 100 درصد عربیکای برزیل و آمریکای مرکزی می باشد.

قهوه پودر اورو لاوازا قوطی سه میم بخصوص برای مصارف خانگی مناسب است زیرا درون قوطی دربدار ارائه می شود و عطر و بوی آن برای زمان بیشتری باقی و ثابت می ماند.

به جرئت می توان گفت که قهوه پودر اورو لاوازا یکی از بهترین ترکیبات قهوه در میان قهوه های شرکت لاوازا را دارد.

قهوه پودر اورو لاوازا اورجینال بنا به درجه آسیابی که دارد برای تمامی دستگاه های قهوه ساز همانند اسپرسو ساز ، موکاپات ، قهوه فرانسه قابل استفاده است.

قهوه پودر اورو لاوازا قوطی سه میم دارای طعم میوه ای است و یک قهوه با کرمای عالی است که برای تهیه یک اسپرسوی ایتالیایی فوق العاده است.

قهوه اورو لاوازا جز پرطرفدارترین قهوه های کافی شاپ سه میم می باشد که شما عزیزان می توانید این قهوه بینظیر را در محیط دلنشین و آرام کافه و همراه با صبحانه های بینظیر سه میم و کیک های سه میم میل کرده و لذت ببرند.

از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم می توانید برای خرید قهوه پودر اورو لاوازا قوطی 250 گرم در شیراز و نیز خرید قهوه پودر اورو لاوازا قوطی 250 گرم از تمام نقاط کشور اقدام نموده و با کمترین قیمت موجود در بازار این قهوه عالی را خریداری نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top