کافه سه میم

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی (Essenza mini)

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی (Essenza mini)

دستگاه اسپرسوساز خوب

دستگاه قهوه ساز با استفاده از کپسول قهوه

کپسول قهوه

نحوه خرید دستگاه قهوه ساز در شیراز و کل کشور

  • نسپرسوساز مدل اسنز مینی سه میم

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی (Essenza mini) :

 

معرفی برند نسپرسو:

نسپرسو (Nespresso) برند معتبری از شرکت بسیار معروف نستله (Nestle) می باشد.

در سال 1976 یکی از کارمندان شرکت نستله به نام اریک فاور دستگاه نسپرسو را اختراع کرد.

دفتر مرکزی شرکت نستله در شهر لوزان سوئیس قرار دارد.

شرکت نستله تحت عنوان برند نسپرسو مشغول به تولید دستگاه های اسپرسوسازی است که مبنای کار آن با کپسول های فشرده پودر قهوه می باشد.

شرکت نسپرسو علاوه بر تولید دستگاه در زمینه تولید کپسول های قهوه با طعم های متفاوت و ترکیبات مختلف از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا هم فعالیت دارد.

طرز کار دستگاه های نسپرسو به این صورت است که کپسول های قهوه را درون مخزن دستگاه قرار داده و دستگاه آب را با فشار بخار 19 بار از طریق سوراخ هایی که در انتهای کپسول ایجاد کرده وارد آن می کند و یک اسپرسوی غلیظ در مدت زمان کوتاهی تولید و در اختیاراتان قرار می دهد.

دستگاه های نسپرسو به دلیل اینکه کاملا مستقل بودن و نیاز به افرادی همچون باریستا نداشتند و افراد می توانستند به راحتی اسپرسوی دلخواه خود را درست کنند و همچنین بخاطر کوچک و کم بودن ابعاد آن ، کم کم مورد پسند مردم قرار گرفت و جز دستگاه های پرفروش در دنیا به حساب می آید.

نستله طی قراردادهایی با شرکت هایی همچون فلیپس ، دلونگی ، سیمنز و ... دستگاه های نسپرسو خود را برای تولید در اختیار آنها قرار داد و به این ترتیب دستگاه نسپرسو در تمام جهان معرفی و پخش شد.

 

کپسول قهوه :

کپسول های قهوه در واقع کپسول هایی از جنس آلومینیوم یا پلاستیک با روکش آلومینیوم می باشد که با انواع پودر قهوه پر شده و پلمپ می شود.

تقریبا هر کپسول حاوی 5 تا 7 گرم قهوه می باشد.

امروزه علاوه بر شرکت نسپرسو شرکت های دیگری همچون استارباکس ، جاکومبز و جیموکا و ... در زمینه تولید و عرضه انواع کپسول های قهوه فعالیت دارند.

یکی از دستگاه های نسپرسو پرفروش دنیا دستگاه نسپرسو مدل اسنزا مینی است.

در این متن قصد داریم در مورد دسنگاه نسپرسو اسنزا مینی صحبت کنیم تا بهتر بتوانیم دستگاه قهوه ساز مورد دلخواه خود را تهیه نمائید.

 

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی :

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی به عنوان کوچکترین دستگاه قهوه ساز مشهور شده است و بخاطر ابعاد کوچکی دارد بیشتر هم مورد توجه و دلخواه افراد قرار گرفته است.

دستگاه اسپرسوساز اسنزا مینی تولیدی شرکت نسپرسو است که حتی بخاطر طراحی زیبا و ظریف دستگاه جایز هم گرفته است.

نحوه کار با دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی سه میم بسیار اسان و ساده است.

از ویژگی های دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این دستگاه دارای مخزن آب با گنجایش 6/0 لیتر و ظرفیت 6 عدد کپسول استفاده شده می باشد.

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی سه میم این قابلیت را دارد که در صورت استفاده نشدن بعد از 9 دقیقه به صورت اتومات خاموش شود تا در مصرف نیرو صرفه جویی کند.

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی که در فروشگاه اینترنتی سه میم هم موجود و آماده عرضه به شما عزیزان می باشد این توانایی را دارد که در 25 ثانیه به حرارت دهی سریع برسد و آماده استفاده شود.

شرکت نسپرسو برای معرفی دستگاه قهوه ساز اسنزا مینی خود از کلمات همچون کیفیت آشکار ، راحتی استفاده و زیبایی مینیمالیستی استفاده کرده است که نشان دهنده اطمینان کامل این شرکت از کیفیت و توانایی دستگاه خود می باشد.

در کل اگر به دنبال یک دستگاه قهوه ساز کارآمد و با ابعاد کوچک برای خانه یا محل کار خود هستید ، ما به شما دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی را پیشنهاد می کنیم.

برای خرید دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی در شیراز و نیز خرید دستگاه اسپرسوساز نسپرسو مدل اسنزا مینی از هر جایی از کشور می توانید به وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم مراجعه نمائید و با کمترین قیمت موجود در بازار و بصورت اینترنتی و راحت دستگاه خود را خریداری نموده و هر زمان که خواستید از نوشیدن یک فنجان قهوه لذت ببرید.

همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم امکان خرید انواع قهوه های برند و اورجینال ، انواع چای و دمنوش ایرانی و خارجی ، نسکافه ها ، لوازم مربوط به چای یا دمنوش یا قهوه هم وجود دارد.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top