کافه سه میم

دان قهوه لاوازا سوپر کرما (Lavazza Super Crema)

دانه قهوه لاوازا سوپر کرما چه طعم و آرومایی دارد.

ویژگی قهوه لاوازا سوپر کرما در چیست

معرفی شرکت لاوازا

از کجا می توانیم دانه قهوه لاوازا سوپر کرما را به صورتی اینترنتی و با ارزان ترین قیمت در شیراز و سراسر کشور خریداری کنیم

  • دان قهوه لاوازا سوپر کرما سه میم

شرکت لاوازا (Lavazza) :

شرکت لاوازا توسط لوئیچی لاوازا در سال 1895 در تورین ایتالیا تاسیس شد.

شرکت لاوازا از قدیمی ترین و پر آوازه ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می باشد که محصولات خود را به تمام نقاط دنیا ارسال می کند.

شرکت لاوازا با وجود قدمتی 125 ساله همچنان توانسته کیفیت قهوه های خود را حفظ کند و جایگاه خود را در میان محفوظ نگه دارد.

در زمان لوئیچی اغلب دانه های قهوه بدون بو دادن یا نهایتا دانه قهوه هایی که فقط به یک روش بو داده شده بودن در بازار موجود بود و این امر مردم ایتالیا را که قهوه خور بودند ، راضی نمی کرد.

لوئیچی لاوازا با روش آزمون و خطا در ترکیب دانه های مختلف قهوه و دادن درجه روست های مختلف به دانه ها توانست قهوه هایی با طعم ها و ترکیبات و روست های مختلف تولید کند که هر فردی در دنیا بتواند قهوه دلخواه خود را میل کند.

امروزه محصولات شرکت لاوازا بسیار متنوع و با کیفیت می باشند و شامل دانه قهوه ، میکس پودری ، قهوه فوری ، کپسول ، پد سرو تکی ، کپسول سازگار با دستگاه های خانگی و پدهای قهوه می باشد.

دان قهوه لاوازا سوپر کرما (Lavazza Super Crema) :

دان قهوه لاوازا سوپر کرما ترکیبی از با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا می باشد که نسبت این ترکیب به صورت 60 درصد عربیکا و 40 درصد روبوستا می باشد.

دانه های روبوستا قهوه لاوازا سوپر کرما از اندونزی و ویتنام و دانه های عربیکا آن از برزیل و کلمبیا تهیه می شود.

دان قهوه لاوازا سوپر کرما که در فروشگاه اینترنتی سه میم هم موجود می باشد یکی از بهترین قهوه های آروماتیک جهان می باشد که عطر و طعمی بسیار دلنشین و دلچسب دارد.

دان قهوه لاوازا سوپر کرما سه میم دارای روست مدیوم می باشد و طعمی شبیه مخلوط عسل و بادام دارد.

دان قهوه لاوازا سوپر کرما به عنوان یکی از قهوه های برتر جهان دارای کرمای عالی و غلیظ با عطر و بوی قوی قهوه می باشد.

مزیت دان قهوه لاوازا سوپر کرما سه میم آن است که به راحتی می توانید در انواع آسیاب ها می توانید از آن استفاده کنید و آن را به هر میزان که می خواهید پودر کنید.

دان قهوه لاوازا سوپر کرما بخاطر کرمای خوبی که دارد برای تهیه اسپرسو اصیل ایتالیایی بسیار مناسب و عالی است.

دوستداران قهوه لاوازا سوپر کرما می توانند این قهوه بینظیر را در کافی شاپ سه میم میل کنند.

کافی شاپ سه میم به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز دارای آرشیو بسیار غنی از انواع قهوه های اصل و برند جهان و همچنین انواع چای و دمنوش های اصیل ایرانی و خارجی می باشد.

همچنین می توانید دان قهوه لاوازا سوپر کرما را در بسته های وکیوم یک کیلوگرمی از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم خریداری نموده و هر زمان که تمایل داشتید آن را آماده کرده و میل نمائید.

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top