کافه سه میم

وارمر چیست؟

وارمر چیست؟

ویژگی وارمرها

پایه وارمر چیست؟

مزیت وارمر

نحوه خرید اینترنتی وارمرها در شیراز

  • وارمر سه میم

وارمر چیست؟

در فرهنگ لغت معین ، وارمر به معنای اجاق کوچک شمع داری است که برای گرم نگه داشتن غذا به کار برده می شود.

برخلاف تصور عموم ، منظور از وارمر ، شمعی است که به منظور گرم نگه داشتن غذا یا نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد و برای آنکه استفاده کردن از آن راحت تر باشد آن را بر روی یک پایه وارمر که نگه دارنده ظرف غذا یا نوشیدنی است قرار می دهند.

شمع های وارمر با نام تی لایت (tea light) نیز شناخته می شوند.

در گذشته از شمع ها بیشتر برای روشنایی استفاده می کردند ولی امروزه بیشتر جنبه زیبایی و تزئین دارند.

شمع هایی که برای وارمر استفاده می شوند برخلاف شمع های معمولی ، زمان سوختن بالایی دارند و بعد از روشن شدن سریع آب نمی شوند ، به همین خاطر است که از وارمرها برای گرم نگه داشتن غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود.

توجه: امروزه در مکالمه عامیانه و روزمره ، افراد از کلمه وارمر برای پایه وارمر استفاده می شود.

ویژگی شمع های وارمری :

برای تهیه وارمرها از پارافین و نخ مخصوص و بسیار مرغوب استفاده می شود که همین امر باعث طول عمر بالای وارمر و آهسته سوختن آن می شود.

شمع های وارمری از نظر ظاهری عموما دارای ظاهر کوچک و گردی هستند و فضای بسیار زیادی را اشغال نمی کنند و می توان آنها را به هر شکل و هر رنگی تولید کرد.

به همین خاطر به راحتی می توان آنها را در زیر قوری ها یا ظروف دیگر قرار داد.

شمع های وارمری دارای قالب هایی با جنس های مختلفی هستند ولی بیشتر و مرسوم ترین کاوری که برای وارمر استفاده می شود یک پوشش آلومینیومی است که توانایی تحمل درجه حرارت بالایی دارد.

 

 

پایه وارمر :

شمع وارمر درون یک پایه وارمی قرار می گیرد تا در منزل یا رستوارن یا هر مکانی بتوان ظرف غذا یا نوشیدنی را به جهت گرم نگه داشتن بر روی آن قرار داد.

در گذشته فقط بعضی از ظروف همانند ظروف سوفله خوری دارای وارمر بودند ولی امروزه با تولید پایه های وارمر و انواع شمع های وارمری به راحتی می توان هر ظرفی را بر روی آنها قرار داد تا غذا یا نوشیدنی برای زمان بیشتری گرم باقی بماند.

پایه های وارمر در شکل ها و جنس های گوناگونی تولید می شود ولی بیشترین طرح تولیدی آن ، طرح شش ضلعی یا مربعی است که از جنس چدن یا چوبی تهیه شده است.

مزیت وارمر ها :

اصلی ترین مزیت وارمرها ، طول عمر زیاد آنها می باشد.

دومین مزیت ، استفاده راحت از آن است که بعد از اتمام پارافین درون آن به دلیل داشتن کاور آلومینیومی دیگر نیازی به تمیز کردن آن نیست و فقط کافی است که کاور آن را دور بیندازید.

امروزه وارمرهای معطر نیز تولید می شود که می توان از آنها برای معطر کردن فضا نیز استفاده کنید.

یکی از دلایل پر مصرف شدن وارمرها ، این است که امروزه افراد در کافه ها و کافی شاپ ها و حتی رستوران ها تمایل دارند زمان بیشتری را سپری کنند و در این زمان دوست دارند که نوشیدنی یا غذای آنها گرم باقی بماند.

کافی شاپ سه میم از کافی شاپ های شیراز می باشد که اولویت کاری خود را در جهت لذت بردن بردن افراد از نوشیدنی های خود و رضایت آنها قرار داده و به همین منظور در هنگام سرو انواع دمنوش ها و چای ها از قوری و وارمر استفاده می کند تا هم افراد از دیدن قوری و زمان دم آمدن نوشیدنی خود لذت ببرند و هم اینکه در مدت زمانی که در کافی شاپ سه میم هستند نوشیدنی آنها سرد نشود.

شما می توانید هر کدام از دمنوش ها  و چای های مورد نظر خود را در کنار کیک های روزانه پخت سه میم در فضای شیک و کلاسیک و آرام کافی شاپ سه میم میل کرده و لذت ببرید.

علاوه بر این در فروشگاه اینترنتی سه میم امکان خرید هر یک از انواع وارمر وجود دارد.

 

 

نویسنده: الهام خجسته

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top