کافه سه میم

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG

معرفی شرکت نوا (NOVA)

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG

  • آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG سه میم

معرفی شرکت نوا :

نوا یک شرکت ژاپنی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی فعالیت دارد همانند وسایل آشپزخانه ، صوتی و تصویری.

بیشترین محبوبیت برند نوا به دلیل ساخت و عرضه دستگاه های قهوه ساز می باشد.

کیفیت ساخت و تنوع طرح قهوه سازهای برند نوا باعث شد در مدت زمان کوتاهی ، جای خود را در بازار باز کند.

یکی از آسیاب های شرکت نوا ، دستگاه آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG می باشد که در زیر به بررسی این دستگاه فوق العاده و با کیفیت می پردازیم.

 

 

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG :

برای درست کردن یک قهوه خوب و عالی مهم این است که قبل از دم کردن ، قهوه را درست آسیاب کنید که برای این کار به یک دستگاه آسیاب قهوه نیاز دارید.

دستگاه های آسیاب قهوه هم به صورت برقی و هم به صورت دستی تولید و عرضه می شود که می توانید بنا به سلیقه و بودجه خود هر کدام از آنها را که مدنظر دارید ، خریداری نمایید.

یکی از آسیاب های برقی شرکت نوا که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت مدل NM-3660CG می باشد.

یکی از ویژگی های این آسیاب که نظر افراد بسیاری را در کنار کیفیت خوب این دستگاه جلب کرد داشتن مخزن نگهداری قهوه در کنار خود آسیاب می باشد که کمک می کند قهوه هدر نرود و همچنین در مدت زمان استفاده بو و طعم قهوه خراب نشود.

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG دارای بدنه ایی از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت و درجه یک می باشد و جنس تیغه آن از آلیاژ درجه یک (تیتانیوم استیل) می باشد.

این آسیاب یکی از دستگاه های خوب برای مصرف خانگی و حتی مصرف کافی شاپی و صنعتی می باشد.

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG که در فروشگاه اینترنتی سه میم هم موجود می باشد دارای سه فیوز رایگان تعبیه شده در زیر دستگاه می باشد که در صورتی که بخواهید آن را در مصارف کافی شاپ و صنعتی استفاده کنید ، دچار مشکل نشوید و از آسیب دیدن دستگاه هنگام نوسانات برق جلوگیری می کند.

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG توانایی آسیاب کردن قهوه به صورت یکدست در 8 درجه مختلف را دارد.

این دستگاه آسیاب توانایی آسیاب کردن دانه قهوه از درجه نرم که مناسب اسپرسو است تا درجه زبر که مناسب برای قهوه های فیلتری است را دارد.

درجه 1 آسیاب آن برای دستگاه اسپرسو ساز صنعتی ، درجه 2 آن برای دستگاه های اسپرسو ساز نیمه صنعتی ، درجه 3 و 4 آن برای دستگاه خانگی بسته به قدرت دستگاه ، درجه 5 و 6 آن برای قهوه ساز روگازی و موکاپات ، درجه 7 و 8 برای تهیه قهوه فرانسه با استفاده از فرنچ پرس مورد استفاده قرار می گیرد.

داشتن چندین درجه آسیاب باعث شده که آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG به عنوان یکی از بهترین و پرکاربرد ترین دستگاه های آسیاب قهوه ، هم در مصارف خانگی و هم در مصارف کافی شاپی و صنعتی مورد توجه قرار بگیرد.

ظرفیت آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG ، 250 گرم است و توان مصرفی آن 250 وات می باشد.

به نسبت قیمت ، دستگاه آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG یک دستگاه بسیار عالی و با کیفیت است که ارزش خرید را دارد.

نقاط قوت آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG :

  1. آسیاب قهوه با سرعت بالا

  2. درجه بندی برای درشتی آسیاب

  3. کم صدا و کم لرزش

  4. کارایی عالی

  5. قیمت مناسب

  6. قابل استفاده در مصارف خانگی و کافی شاپی

داشتن آسیاب در منزل بخصوص برای افرادی که روزانه قهوه مصرف می کنند یک مزیت محسوب می شود ، زیرا دیگر نیاز ندارند که قهوه را به صورت پودر و مقدار زیاد خریداری کنند.

زیرا همانگونه که می دانید دانه قهوه وقتی پودر می شود باید در شرایط خاص نگهداری شوند همانند ظرف دربدار بدون کوچک ترین روزنه ، به دور از نور و حرارت و در دمای خنک قرار بگیرد.

اگر پودر قهوه به درستی نگه داری نشود در مدت زمان کوتاهی پودر قهوه طعم و بوی خود را از دست می دهد و آن طعم دلنشین اولیه را نمی دهد.

به همین دلیل به این افراد توصیه می شود که یک آسیاب قهوه برای خود تهیه کنند تا در هر زمان که مایل به خوردن قهوه داشتند آن را آسیاب کنند که طعم و عطر آن از بین نرود.

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG یکی از آسیاب های موجود در فروشگاه اینترنتی سه میم می باشد که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار عرضه می شود.

شما می توانید این دستگاه فوق العاده و با کیفیت را از فروشگاه سه میم خریداری کرده و همچنین امکان خرید انواع قهوه های برند و اورجینال جهان به صورت دانه قهوه و پودر قهوه در فروشگاه اینترنتی سه میم برای شما عزیزان فراهم شده است.

 

 

 

 

دستگاه اسپرسوساز دلونگی ECP33.21آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CGدستگاه اسپرسوساز نوا مدل 149دستگاه نسپرسوساز مدل اسنزا مینی -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top