کافه سه میم

پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس (Starbucks Vanilla Latte)

معرفی برند استارباکس

پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس

مزیت خرید پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس

  • پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس سه میم

معرفی برند استارباکس (Starbucks) :

استارباکس یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی است که صاحب بزرگترین کافی شاپ های زنجیره ای در سراسر جهان می باشد.

شروع به کار استارباکس در سال 1971 و از شهر سیاتل آمریکا بود.

استارباکس در سال 1971 توسط سه دوست به قصد فروش دانه های قهوه رست شده راه اندازی شد ولی بعد از چند سال با آمدن شریک جدید سمت و سوی استارباکس به سمت کافی شاپ های ایتالیایی رفت.

به صورتی که قهوه آماده را در اختیار مردم قرار می داد و همچنین فضاهایی برای نشستن در اختیار آنها قرار می داد که برای افراد دلنشین بود.

امروزه استارباکس دارای نزدیک به سی هزار کافه و کافی شاپ ها در سراسر جهان می باشد که در تمام شعب قهوه ها با یک طعم و با یک ویژگی ارائه می شود.

 

پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس (Starbucks Vanilla Latte) :

پودر فوری وانیلا لاته استارباکس در بسته های 10 عددی عرضه می شود.

هر بسته حاوی 10 ساشه 14 گرمی پودر فوری وانیلا لاته استارباکس می باشد.

کافه لاته در اصل یک نوشیدنی بر پایه اسپرسو می باشد که آن را با شیر مخلوط کرده و طعم قهوه در واقع رقیق تر و ملایم تر می شود.

گاهی اوقات به دلیل در دسترس نبودن امکانات یا نبود دسترسی راحت به کافه یا کافی شاپ ، استفاده از پودر قهوه های آماده همچون پودر قهوه های فوری استارباکس سه میم انتخاب مناسبی برای افرادی است که عادت به خوردن قهوه دارند.

برخی از افراد به دنبال طعم ملایم تر و شیرین تری از لاته هستند که در این راستا استارباکس پودر قهوه فوری لاته با طعم وانیل را نیز تولید و عرضه کرده است که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.

نوشیدن یک فنجان پودر فوری وانیلا لاته استارباکس سه میم در ابتدای روز ، انرژی لازم برای انجام کارهایتان را به شما می دهد.

برای استفاده از پودر فوری وانیلا لاته استارباکس ، کافی است محتویات ساشه را درون یک فنجان ریخته و 180 میلی لیتر آبجوش را به آن اضافه کنید.(بهتر است دمای آب در حد 85 درجه باشد.)

چند ثانیه به آن زمان دهید و سپس آن را هم بزنید و نوش جان کنید.

اگر از طرفداران قهوه بخصوص لاته با طعم ملایم تر هستید ، پیشنهاد ما به شما پودر فوری وانیلا لاته استارباکس می باشد که می توانید در هر زمان و هر مکانی که خواستید ، خیلی سریع و راحت قهوه خود را آماده کرده و میل کنید.

برای خرید پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس در شیراز و کل کشور به فروشگاه اینترنتی سه میم مراجعه کرده و قهوه دلخواه خود را خریداری نمائید.

 

 

 

 

نسکافه دیویدوف اسپرسو 57 (Davidoff Espresso 57)نسکافه دیویدوف ریچ آروما (Davidoff Rich Aroma)نسکافه یا قهوه فوری جاکوبز مدل Cronat Gold سبزنسکافه یا قهوه فوری جاکوبز مدل Cronat Gold طلایینسکافه یا قهوه فوری جاکوبز مونارک (Jacobs Monarch)پودر نسکافه نستله کلاسیک (Nestle-Nescafe Classic)نسکافه نستله گلد (Nestle-Gold Nescafe)نسکافه دیویدوف آروما فاین (Davidoff Fine Aroma)پودر فوری کاپوچینو ترابیکا (Tora Bika Cappuccino)پودر فوری کاپوچینو گود دی (Good Day Cappuccino)پک نسکافه جاکوبز کرونات و میتپک نسکافه جاکوبز کرونات گلد و میتپک نسکافه جاکوبز مونارک و میتپک نسکافه کلاسیک نستله و میتپک نسکافه نستله گلد و میتمیت یا شیر خشک نستله (Nestle Coffee Mate) -  پودر قهوه فوری کاپوچینو استارباکس (Starbucks Cappuccino)پودر قهوه فوری کافه لاته استارباکس (Starbucks Caffe Latte)پودر قهوه فوری وانیلا لاته استارباکس (Starbucks Vanilla Latte)دانه قهوه فوری کافه موکا استارباکس (Starbucks Caffe Mocha) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top