کافه سه میم

پودر قهوه لاوازا روزا(Qualita Rossa)

نحوه خرید پودر قهوه لاوازا روزا در شیراز و دیگر نقاط کشور چگونه است؟

ویژگی بارز پودر قهوه لاوازا روزا که این قهوه را خاص کرده در چیست؟

عطر و طعم پودر قهوه لاوازا روزا جز کدام رده از آروما های قهوه قرار می گیرد؟

آیا می دانستید قهوه لاوازا روزا پرفروش ترین قهوه لاوازا و پرطرفدارترین است؟دلیل آن چیست؟

  • پودر قهوه لاوازا روزا سه میم

تاریخچه شرکت لاوازا:

شرکت لاوازا با بیش از 120 سال قدمت همچنان از پیشتازان عرصه تولید قهوه در جهان است.

شرکت لاوازا را لوئیچی لاوازا در شهر تورین ایتالیا تاسیس کرد.

لوئیچی لاوازا به دلیل علاقه بسیارش به قهوه و همچنین نبودن شرکتی که انواع مختلفی از قهوه را تولید کند ، شروع به بررسی و تحقیق در این زمینه کرد و سفرهای بسیاری به کشورهای مختلف داشت.

سرانجام لوئیچی با دانشی که بدست آورده بود و با تکیه بر تجربیات خود که در زمینه ترکیب دانه های مختلف قهوه و بو دادن با درجه های متفاوت کسب کرده بود توانست طیف وسیعی از انواع قهوه با رست های مختلف را تولید کند.

همچنین شرکت لاوازا در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز و حتی در زمینه انواع بسته بندی های قهوه هم فعالیت دارد.

 

 

پودر قهوه لاوازا روزا (Lavazza Qualita Rossa) :

پودر قهوه لاوازا روزا ترکیبی از 60 درصد دانه های قهوه روبوستای آفریقای مرکزی و 40 درصد دانه های قهوه عربیکای برزیل و آمریکای مرکزی است.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم دارای رست مدیوم با تلخی متوسط است.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم دارای تلخی ملایمی است و در هنگام نوشیدن آن نت و طعمی شکلاتی و میوه ایی را می توان احساس کرد.

پودر قهوه لاوازا روزا یکی از بینظیرترین قهوه های شرکت لاوازا محسوب می شود.

یکی دیگر از ویژگی خوب پودر قهوه لاوازا روزا این است که چون به صورت پودر آماده می باشد برای درست کردن انواع قهوه بخصوص در منزل گزینه بسیار مناسبی است.

پودر قهوه لاوازا روزا که در فروشگاه اینترنتی سه میم هم موجود می باشد ، دارای اسیدیته متوسط و عطر و آرومای قوی با غلظت بالا و ماندگاری طعم در دهان است.

پودر قهوه لاوازا روزا سه میم برای شروع یک روز پر انرژی با دریافت مقدار قابل توجهی کافئین نوشیدنی مناسبی است.

شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم در محیطی خانوادگی و کلاسیک از طعم فوق العاده قهوه لاوازا روزا در کنار کیک های روز پخت سه میم لذت ببرید.

همچنین پودر قهوه لاوازا روزا اصل به صورت بسته 250 گرمی وکیومی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود و شما عزیزان می توانید به راحتی و اینترنتی این قهوه بینظیر را خریداری کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

برای خرید پودر قهوه لاوازا روزا در شیراز و همچنین برای خرید پودر قهوه لاوازا روزا از هر نقطه ایی از کشور می توانید از وبسایت فروشگاه سه میم استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت موجود در بازار  این قهوه عالی و بینظیر را خریداری نمایید.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classico

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top