کافه سه میم

پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا (Qualita Oro)

نحوه خرید پودر قهوه اورو لاوازا در شیراز و سراسر کشور چگونه است؟

دلیل پیشنهاد ما برای خرید پودر قهوه اورو لاوازا چیست؟

خصوصیت آروما و طعم پودر قهوه اورو لاوازا چگونه است؟

  • پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا سه میم

مجموعه سه میم مشتمل بر کافی شاپ و فروشگاه اینترنتی این افتخار را دارد که تمام قهوه ها و دیگر اقلام خود را به صورت مستقیم وارد و با کمترین نرخ در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

همچنین می توانید هر کدام از قهوه های اصل و برند و دیگر اقلام همچون انواع چای و دمنوش و ... را در کافی شاپ زیبا و کلاسیک سه میم میل کرده و لذت ببرید.

در اینجا قصد داریم قهوه اورو لاوازا که از قهوه های پرطرفدار سه میم است را مورد بررسی قرار دهیم.

 

شرکت لاوازا:

لوئیچی لاوازا که موسس شرکت لاوازا بود ابتدا فروشگاه مواد غذایی خود را در تورین ایتالیا راه اندازی کرد و بعد به دنبال تقاضای بازار در زمینه قهوه و همچنین علاقه شخصی خودش به قهوه ، شروع به مطالعه و بررسی در زمینه تولید قهوه کرد.

لوئیچی لاوازا به کشورهایی که منبع کشت قهوه بودند ، سفر کرد و بعد از بازگشت شروع به ترکیب دانه های مختلف قهوه نمود.

سرانجام لاوازا توانست قهوه های مختلفی را با ترکیبات مختلف و درجه رست های متفاوت تولید کرد و همین امر باعث شد به سرعت جایگاه خود را در زمینه تولید قهوه در دنیا بالا ببرد.

امروزه قهوه های لاوازا در تمام کشورهای جهان موجود و از قهوه های محبوب محسوب می شود که فروش بسیار بالایی هم دارند.

لازم به ذکر است که شرکت لاوازا قهوه های خود را با درجه رست های 1 تا 10 و بصورت دانه قهوه و پودر قهوه تولید و عرضه می نماید.

 

 

پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا (Qualita Oro) : 

پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا سه میم از دانه های دست چین شده  100 درصد عربیکا از مناطق آمریکای مرکزی تولید می شود.

پودر قهوه اورو لاوازا که در فروشگاه سه میم قابل خرید می باشد ، در پاکت های وکیوم 250 گرمی تولید می شود  و دیگر نیازی به آسیاب کردن ندارند و به همین خاطر برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند.

قهوه اورو لاوازا سه میم یکی از بهترین انواع قهوه برای تهیه یک اسپرسو ایتالیایی بسیار عالی است.

پودر قهوه اورو لاوازا که در کافی شاپ سه میم هم سرو می شود ، روست مدیوم دارد و دارای کافئین متوسطی است که همین امر باعث شده در بین دیگر قهوه های لاوازا ، قهوه ای است که برای مصرف در هر ساعتی از شبانه روز حتی بعد از شام بسیار ایده آل باشد.

موقع نوشیدن پودر قهوه اورو لاوازا سه میم طعم ها و نت های متفاوتی از جمله طعم های میوه ای قابل احساس است. این قهوه کم شیرین و با کرمای عالی می باشد.

فروشگاه اینترنتی سه میم برای راحتی شما و در دسترس بودن ، پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا را در لیست قهوه های خود موجود دارد و شما میتوانید از طریق وب سایت فروشگاه سه میم ، قهوه موردنظر خود را خریداری نمایید.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classico

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top