کافه سه میم

دانه قهوه گوستو فورته لاوازا (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte)

دانه قهوه گوستو فورته لاوازا

تاریخچه شرکت لاوازا

نحوه خرید اینترنتی دانه قهوه گوستو فورته لاوازا در شیراز و کل کشور

  • دانه قهوه گوستو فورته لاوازا سه میم

در این متن قصد داریم در مورد قهوه دانه گوستو فورته لاوازا که یکی از بهترین قهوه های شرکت لاوازا است صحبت کنیم.

فروشگاه اینترنتی سه میم دارای آرشیوی از قهوه های برند و مارک می باشد که به صورت مستقیم موارد و با کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

تاریخچه شرکت لاوازا:

لوئیچی لاوازا در سال 1895 در شهر تورین ایتالیا ، ابتدا فروشگاه مواد غذایی خود را راه اندازی کرد و سپس بنا به علاقه شخصی خود و کمبود بازار در زمینه تولیدات انواع قهوه ، به سمت تولید قهوه روی آورد.

لوئیچی لاوازا شروع به تحقیق در مورد انواع گیاهان قهوه در سراسر جهان کرد و لوئیچی با دانشی که بدست آورده بود و با آزمون و خطا دانه های مختلف قهوه را با نسبتهای متفاوت با هم مخلوط می کرد.

سرانجام لوئیچی لاوازا توانست قهوه هایی با ترکیبات مختلف دانه های قهوه و با درجه رست های متفاوت تولید و روانه بازار کند که بسیار مورد توجه مردم هم در ایتالیا و هم در سراسر جهان قرار گرفت.

همین امر باعث شد که شرکت لاوازا در مدت زمان کوتاهی به رده های بالای صنعت قهوه برسد.

امروزه شرکت لاوازا قهوه هایی بصورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، میکس قهوه و ... تولید می کند.

 

 قهوه دانه گوستو فورته لاوازا (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte) : 

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا سه میم یکی از قهوه های خوش عطر و آروماتیک شرکت لاوازا است.

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا که به صورت بسته های وکیوم 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود و عرضه می شود ، دارای رست مدیوم دارک و طعم تلخی است.

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا سه میم دارای ترکیب 20 درصد قهوه عربیکا و 80 درصد قهوه روبوستا است که این دانه ها از برزیل و آسیای شرقی و جنوب شرقی تهیه می شوند.

در لاین قهوه های گوستو شرکت لاوازا ، علاوه بر قهوه دانه گوستو فورته لاوازا مدلی دیگری به نام قهوه دانه گوستو کلاسیکو لاوازا هم موجود دارد که فرق این دو قهوه در این است که قهوه دانه گوستو فورته لاوازا سه میم ، عطر و غلظت قوی تر و بیشتری دارد.

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا اصل در آرشیو قهوه های برند کافی شاپ سه میم موجود و آماده سرو برای افرادی است که به دنبال طعم واقعی و اصیل قهوه هستند.

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا سه میم ، یک کرمای خامه ای و غلیظ با اسیدیته پایین و طعم قوی قهوه دارد که حتی از طرف خود شرکت هم برای تهیه یک اسپرسوی خامه ای ایتالیایی و اصیل توصیه شده است.

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا سه میم ، نت چوبی با ته مزه کاکائویی و دارای ماندگاری بالای طعم در دهان پس از نوشیدن می باشد.

قهوه دانه گوستو فورته لاوازا سه میم برای تمام روش های دم کردن قهوه از جمله اسپرسو ، قهوه فرانسه ، وی 60 و ... مناسب است.

از جمله قهوه های برند کافی شاپ سه میم ، قهوه گوستو فورته لاوازا است که قهوه ایی بینظیر با عطر و طعمی عالی است.

دوستداران قهوه می توانند در کافی شاپ سه میم در فضایی کلاسیک و زیبا و آرام از نوشیدن این قهوه فوق العاده لذت ببرند.

همچنین اگر قصد خرید قهوه دانه گوستو فورته لاوازا را در شیراز یا از نقطه ای از کشور را دارید می توانید از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم اقدام کرده و این قهوه اصل را با کمترین قیمت خریداری نمایید و هر زمان که خواستید از نوشیدن یک قهوه عالی لذت ببرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top