کافه سه میم

دانه قهوه اتیوپی ایلی (Illy Etiopia)

دلیل پرطرفدار بودن قهوه دانه اتیوپی ایلی چیست؟

چرا قهوه های شرکت ایلی بسیار خاص و پرطرفدار هستند؟

از کجا می توانیم قهوه دانه اتیوپی ایلی اصل را در شیراز و کشور خریداری کنیم؟

  • دانه قهوه اتیوپی ایلی سه میم

کافی شاپ سه میم در شیراز به سرو فقط قهوه های اصل و برند برای مشتریان خود مشهور شده است و خوشبختانه قهوه های سه میم بسیار مورد پسند قهوه دوستان واقعی قرار گرفته است.

همچنین تمام قهوه های برند و مارک و نیز انواع چای و دمنوش ایرانی و خارجی را می توانید از فروشگاه اینترنتی سه میم خریداری کرده و هر زمان که مایل بودید از آنها نوشیده و لذت ببرید.

در این متن قصد داریم در مورد یکی از قهوه های برند سه میم بنام قهوه دانه اتیوپی ایلی صحبت کنیم.

 

معرفی شرکت ایلی :

موسس شرکت ایلی (illy) فردی بنام فرانچکو ایلی است که اصالتا مجارستانی بود.

وی بعد از جنگ در ایتالیا ماند و شرکت قهوه خود را در سال 1933 تاسیس کرد.

فرانچکو علاقه بسیاری به اسپرسو داشت برای همین شروع به مطالعه در زمینه قهوه و کاکائو کرد. در همین زمان وی به تحصیل خود در چند رشته از جمله اقتصاد و شیمی ادامه داد.

پسر فرانچکو یعنی ارنستو بعد از دریافت مدرک دکترای شیمی خود در کنار پدر مشغول به کار شد و در روند پیشرفت شرکت نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

این دو با هم شروع به تولید قهوه با درجه رست های متفاوت کردند( برای آگاهی بیشتر می توانید به بخش مقالات سه میم مراجعه نمایید) که بسیار مورد پسند مردم ایتالیا و جهان قرار گرفت.

چند سال بعد ایلی شروع به تولید قهوه به صورت پودر آماده درون قوطی های فلزی کرد که این تولید در صنعت قهوه بسیار جدید بود و همین امر باعث شد که شرکت ایلی بیش از قبل به شهرت دست یابد چرا که دیگر مردم نیاز به داشتن آسیاب در منزل نداشتن و هر زمان که می خواستند می توانستند قهوه بنوشند.

ایلی علاوه بر تولید قهوه در زمینه تولید و اختراع دستگاه های مرتبط به قهوه هم سرآمد بود.

از جمله دستگاه های تولیدی این شرکت می توان به اسپرسو ساز برقی اشاره کرد.

 

 دانه قهوه اتیوپی ایلی (Illy Etiopia) : 

دانه قهوه اتیوپی ایلی سه میم از دانه های قهوه 100 درصد عربیکای کشور اتیوپی است که از یک منطقه یا حتی یک مزرعه دست چین شده اند.

دانه قهوه اتیوپی ایلی که در فروشگاه اینترنتی سه میم به صورت قوطی فلزی 250 گرمی دربدار عرضه می شود ، دارای رست مدیوم و عطر قوی است.

دانه قهوه اتیوپی ایلی سه میم جز لاین عربیکا سلکشن می باشد که منظور از آن موجود دانه های قهوه عربیکای می باشد که از یک منطقه برداشت شده اند.

دانه قهوه اتیوپی ایلی سه میم ، یک آرومای ملایم همراه با طعم دلنشین و تلخی مطبوعی است.

دانه قهوه اتیوپی ایلی که در کافی شاپ سه میم هم سرو می شود دارای طعمی شکلاتی و کاراملی با نت گل جاسمین و میوه ای است.

دانه قهوه اتیوپی ایلی سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه : اسپرسو ، لاته ، وی 60 و کمکس و .... و برای با استفاده در انواع دستگاه ها مناسب است.

این قهوه برای انواع دستگاه ها و همچنین برای مصارف خانگی و کافی شاپی مناسب است.

علاقه مندان قهوه های برند از جمله قهوه های ایلی بخصوص قهوه اتیوپی ایلی می توانند این قهوه بینظیر را در کافی شاپ سه میم به همراه صبحانه های عالی سه میم  و یا هر ساعتی در روز میل کرده و لذت ببرند.

علاوه بر اینها شما می توانید از وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم برای خرید دانه قهوه اتیوپی ایلی در شیراز یا خرید دانه قهوه اتیوپی ایلی از هر کجایی از کشور اقدام کرده و با کمترین قیمت موجود بازار ( به دلیل عرضه مستقیم قهوه توسط سه میم ) قهوه خود را خریداری نمایید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top