کافه سه میم

دانه قهوه اینستو ایلی (Illy Intenso)

خصوصیت قهوه دانه اینستو ایلی از نظر عطر و آروما

تاریخچه شرکت ایلی

نحوه خرید قهوه دانه اینستو ایلی در شیراز و سراسر کشور

  • قهوه دانه اینستو ایلی سه میم

ما این افتخار را داریم که در کافی شاپ سه میم و همچنین در فروشگاه اینترنتی سه میم ، آرشیوی از انواع قهوه های برند و مارک را هم بصورت دانه قهوه و هم بصورت پودر قهوه موجود و در اختیار قهوه دوستان قرار می دهیم.

علاوه بر این در کافی شاپ سه میم و فروشگاه اینترنتی سه میم ، انواع بسیار متنوعی چای و دمنوش های ایرانی و خارجی هم موجود می باشد که در صورت تمایل می توانید در محیط کلاسیک و آرام کافی شاپ سه میم میل کرده و یا از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم خریداری کرده و هر زمانی که تمایل داشتید از آنها استفاده نمائید.

در این مقاله بر آن شدیم که در مورد یکی از قهوه های خوش عطر و طعم سه میم ، قهوه دانه اینستو ایلی صحبت کنیم.

 

 تاریخچه شرکت ایلی (illy) : 

فرانچسکو ایلی که بعد از جنگ جهانی اول در ایتالیا ساکن شد ، به دلیل علاقه بسیاری که به قهوه و کاکائو داشت ، در سال 1933 شرکت قهوه خود یعنی شرکت ایلی را تاسیس کرد.

امروزه شرکت ایلی یکی از بزرگترین و مشهورترین شرکت های تولید قهوه در جهان است.

فرانچسکو به همراه پسرش که در زمینه شیمی دارای مدرک دکترا بود ، شروع به کار روی انواع قهوه با درجه رست های مختلف کرد.

آنها سرانجام توانستند که قهوه های مختلفی تولید کنند که هر کسی بتواند به راحتی قهوه مورد علاقه خود را داشته باشد و بنوشد.

از نوآوری ها و ابداعات دیگری که ایلی در زمینه صنعت قهوه داشت می توان به اختراع اسپرسو ساز برقی و همچنین روش جدید بسته بندی قهوه که براساس فشرده سازی بود ، اشاره کرد.

بعد از چند سال ایلی پودر قهوه های خود را هم روانه باز کرد که بار دیگر برای ایلی شهرت و موفقیت بسیاری را همراه داشت.

بسته بندی قهوه های ایلی درون قوطی های فلزی کوچک باعث شد که قهوه های ایلی علاوه بر مصارف کافی شاپی برای مصارف خانگی هم گزینه بسیار مناسبی باشد و همین امر باعث شد که قهوه های ایلی جز یکی از کالاهای اصلی سبد خرید خانگی افراد قرار گیرد.

قهوه های شرکت ایلی از بهترین دانه های قهوه عربیکای جهان تهیه می شود که این دانه ها عموما از کشورهای اتیوپی ، کلمبیا ، برزیل ، گوآتمالا ، کاستاریکا و اندونزی جمع آوری و دست چین می شوند.

 

 دانه قهوه اینستو ایلی (Illy Intenso) : 

قهوه دانه اینستو ایلی سه میم ، آروما و عطر و بوی قوی قهوه و طعم تلخ و غلیظی دارد.

قهوه دانه اینستو ایلی سه میم ترکیبی از دانه های قهوه دست چین شده 100 درصد عربیکا است.

در فروشگاه اینترنتی سه میم ، قهوه دانه اینستو ایلی اصل در قوطی های فلزی 250 گرمی موجود و آماده عرضه به قهوه دوستان می باشد.

قهوه دانه اینستو ایلی سه میم دارای رست دارک با نت کاکائویی و میوه های خشک است.

قهوه دانه اینستو ایلی که جز قهوه های پرطرفدار کافی شاپ سه میم می باشد ، دارای طعم قوی و عطر فوق العاده و عالی قهوه است که برای درست کردن یک اسپرسوی عالی ایتالیایی ، بینظیر است.

دوستداران قهوه های ایلی بخصوص قهوه اینستو ایلی می توانند در فضای دنج و آرام کافی شاپ سه میم ، این قهوه بینظیر را همراه کیک های روزانه پخت سه میم در کنار عزیزان خود میل کرده و لذت ببرند.

قهوه دانه اینستو ایلی سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه و برای استفاده انواع دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز همچون فرنچ پرس و وی 60 و کمکس مناسب می باشد.

برای خرید قهوه دانه اینستو ایلی قوطی 250 گرم در شیراز و همچنین خرید قهوه دانه اینستو ایلی قوطی 250 گرم از سراسر کشور می توانید از سایت اینترنتی فروشگاه سه میم استفاده کرده و قهوه خود را با کمترین قیمت و با اطمینان از اصل بودن آن خریداری کرده و از نوشیدن یک فنجان قهوه اصل با طعم واقعی لذت ببرید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top