کافه سه میم

قهوه دانه گواتمالا ایلی (Illy Guatemala Arabica Selection)

قهوه دانه گواتمالا ایلی را در شیراز یا از سراسر کشور از کجا خریداری کنیم؟

ویژگی خاص قهوه دانه گواتمالا ایلی

معرفی شرکت و برند ایلی

  • قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم

فروشگاه اینترنتی سه میم این افتخار را دارد که انواع قهوه های برند و معروف دنیا را به صورت مستقیم وارد و با کمترین نرخ در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

همچنین قهوه دوستان و افرادی که به تست قهوه های جدید علاقه دارند می توانند در کافی شاپ سه میم ، انواع قهوه ها را در محیطی دنج و کلاسیک بنوشند و لذت ببرند.

در این متن قصد داریم در مورد قهوه دانه گواتمالا ایلی که جز قهوه های پرطرفدار سه میم هم می باشد ، صحبت کنیم.

 

 معرفی شرکت ایلی (ILLY) : 

یکی از شرکت های پرآوازه و بزرگ در زمینه تولید قهوه ، شرکت ایلی ایتالیا است که بعد از جنگ جهانی اول توسط فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) پایه گذاری شد.

فرانچسکو ایلی علاقه شخصی بسیاری به قهوه داشت و همین دلیلی شد که به دنبال تحقیق و بررسی انواع دانه های قهوه برود.

سرانجام ایلی توانست با ترکیب دانه های قهوه و دادن انواع درجه های مختلف بو دادن به دانه ها ، قهوه های مختلفی با طعم و درجه رست مختلف تولید کند.

در سال های بعد ایلی شروع به تولید قهوه های آسیاب شده کرد که در بیشتر شدن شهرت ایلی بسیار موثر بود زیرا استفاده از قهوه های آسیاب شده که به صورت پودر قهوه آماده بودند برای مردم راحتتر بود و همین امر باعث شد که طرفداران ایلی بیشتر از قبل شود.

قهوه های ایلی از بهترین دانه های قهوه عربیکا تولید می شود که از کشورهای کلمبیا ، اتیوپی ، اندونزی ، گواتمالا ، برزیل و کاستاریکا تهیه می شوند.

علاوه بر تولید قهوه ، شرکت ایلی در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز و دیگر کارهای مرتبط با صنعت قهوه هم فعالیت دارد.

 

 قهوه دانه گواتمالا ایلی (Illy Guatemala Arabica Selection) : 

یکی از قهوه های محبوب شرکت ایلی ، قهوه دانه گواتمالا ایلی است که به صورت قوطی های فلزی دربدار 250 گرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم عرضه می شود.

قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می شود که در مناطق مرتفع گواتمالا کشت و دست چین می شوند.

قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم ، آروما و بوی غلیظ با رست مدیوم دارک دارد.

قهوه دانه گواتمالا ایلی که جز قهوه های پرطرفدار کافی شاپ سه میم هم می باشد دارای طعم نسبتا شیرین با نت کاراملی ، شکلاتی و عسل می باشد.

قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم برای استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز مناسب است و می توانید بنا به دستگاه خود آنرا آسیاب کرده و استفاده نمائید.

همچنین قهوه دانه گواتمالا ایلی برای انواع روش های دم کردن قهوه از جمله وی 60 ، کمکس ، فرنچ پرس و ... مناسب است.

قهوه دانه گواتمالا ایلی سه میم به دلیل آنکه در مناطق آتشفشانی گواتمالا و در شرایط خاص آب و هوایی کشت می شوند به جرئت می توان گفت که قهوه ایی همرده و هم طعم آن وجود ندارد.

شرایط کشت قهوه دانه گواتمالا ایلی باعث شده که دانه های قهوه گواتمالا طعم و بوی غلیظ و قوی و در عین حال دارای شیرینی با اسیدیته ملایمی است که همین تضاد باعث محبوبت آن شده است.

شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم در محیطی خانوادگی و زیبا و آرام ، قهوه گواتمالا ایلی را به همراه کیک های روزانه پخت سه میم و یا صبحانه های عالی سه میم میل کرده و لذت ببرید.

علاوه بر آن می توانید از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم برای خرید قهوه دانه گواتمالا ایلی در قوطی های 250 گرمی دربدار در شیراز و همچنین خرید قهوه دانه گواتمالا ایلی از سراسر کشور اقدام کرده و با ارزان ترین قیمت موجود در بازار قهوه خود را تهیه نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top