کافه سه میم

دانه قهوه برزیل ایلی (Illy Brasil Arabica Selection)

تاکنون قهوه های ایلی را تست کرده اید؟

طعم و عطر و بوی قهوه دانه برزیل ایلی چگونه است؟

چرا پیشنهاد ما به شما قهوه دانه برزیل ایلی است؟

چگونه قهوه دانه برزیل ایلی را بصورت اینترنتی در ایران و در شیراز خریداری کنیم؟

  • دانه قهوه برزیل ایلی سه میم

قهوه دانه برزیل ایلی همچون دیگر قهوه های برند و مارک از جمله لاوازا ، گوپیون ، هوس برند و ... در آرشیو ویژه و خاص کافی شاپ سه میم موجود می باشد .

قهوه دوستانی که فقط به دنبال طعم واقعی قهوه اصل هستند ، می توانند انواع قهوه های برند را در کافی شاپ سه میم میل کرده و لذت ببرند.

علاوه بر این تمام قهوه های برند و اصل به همراه انواع دمنوش ها و چای های ایرانی و خارجی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود و آماده عرضه به شما عزیزان می باشد.

برای آشنایی شما عزیزان قصد داریم در این مقاله در مورد خصوصیات قهوه دانه برزیل ایلی صحبت کنیم.

 

شرکت ایلی و چگونگی تاسیس آن :

فرانچسکو ایلی که اصالتا مجارستانی بود بعد از جنگ جهانی اول در ایتالیا ساکن شد و به دلیل علاقه شخصی بسیاری که به قهوه و کاکائو داشت وارد این صنعت شد.

وی در سال 1933 شرکت ایلی را تاسیس کرد و به همراه پسرش ارنستو که دکترای شیمی داشت شروع به کار و تحقیق بر روی ترکیب انواع دانه های قهوه کرد.

وی سرانجام قهوه هایی با انواع ترکیب دانه های قهوه و با درجه رست های مختلف را تولید کرد که ذائقه هر کسی را ارضا می نمود و این موضوع باعث پیشرفت و شهرت شرکت ایلی در صنعت قهوه و ترقی آن به رده های بالای صنعت قهوه شد.

ایلی درسال های اولیه شروع به کار خود یک دستگاه اسپرسو ساز برقی اختراع کرد که بخصوص برای مصارف خانگی بسیار عالی بود و همین باعث شهرت هرچه بیشتر شرکت ایلی شد.

قهوه های ایلی از بهترین دانه های قهوه عربیکا هم به صورت دانه قهوه و هم به صورت پودر قهوه و با درجه رست های مختلف از مدیوم تا دارک تولید می شود.

 

 

 دانه قهوه برزیل ایلی (Illy Brasil Arabica Selection) : 

یکی از قهوه های بینظیر شرکت ایلی ، دانه قهوه برزیل ایلی است که از دانه های قهوه 100 درصد عربیکای مزارع برزیل دست چین می شود.

دانه قهوه برزیل ایلی سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه همانند اسپرسو ، کافه لاته و ... بسیار عالی است.

دانه قهوه برزیل ایلی که در فروشگاه اینترنتی سه میم به صورت قوطی های 250 گرمی دربدار موجود می باشد ، برای استفاده در انواع دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز مانند کمکس ، فرنچ پرس ، موکاپات و ... مناسب می باشد.

دانه قهوه برزیل ایلی سه میم دارای اسیدیته ملایم و طعم شکلاتی می باشد که نت های شکلات تلخ ، کارامل و ترنج در آن مشهود است.

دانه قهوه برزیل ایلی سه میم ، رست (درجه بو دادن دانه قهوه) مدیوم دارک به همراه عطر و بوی قوی قهوه دارد و برای افرادی که عاشق طعم و بوی غلیظ قهوه هستند انتخاب فوق العاده ایی است.

دانه قهوه برزیل ایلی سه میم نسبت به قهوه های برزیل شرکت های دیگر دارای اسیدیته و ترشی کمتر با کافئین متوسطی  است ، به همین خاطر برای مصرف در ساعات مختلف روز مناسب تر است.

علاقه مندان قهوه های ایلی بخصوص قهوه برزیل ایلی و همچنین دیگر قهوه های مارک و برند همچون لاوازا می توانند در کافی شاپ سه میم در محیطی خانوادگی و آرام و زیبا قهوه دلخواه خود را به همراه صبحانه های بینظیر سه میم میل کرده و لذت ببرند.

همچنین برای خرید دانه قهوه برزیل ایلی به صورت قوطی های فلزی دربدار 250 گرمی در شیراز و خرید دانه قهوه برزیل ایلی از سراسر کشور می توانید از وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان و به راحتی از طریق اینترنت قهوه خود را خریداری نمائید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top