کافه سه میم

قهوه دانه اورو مشکی لاوازا (Lavazza Oro Black)

قهوه لاوازا اورو مشکی چه تفاوتی با قهوه لاوازا اورو طلایی دارد؟

قهوه لاوازا اورو مشکی چه ویژگی دارد که حتی شرکت لاوازا هم آن را به قهوه دوستان توصیه کرده است؟

برای خرید قهوه دانه لاوازا اورو مشکی در شیراز و دیگر نقاط کشور از کجا اقدام کنیم؟

  • قهوه دانه اورو مشکی لاوازا سه میم

تاریخچه شرکت لاوازا:

لاوازا یکی از محبوب ترین برند های قهوه در سراسر دنیا است و با وجود بیش از 120 سال قدمت همچنان کیفیت و جایگاه خود را در زمینه تولید قهوه حفظ کرده است.

امروزه نسل چهارم خانواده لاوازا عهده دار این شرکت است و همچنان با شور و اشتیاق سعی در حفظ کیفیت و طعم قهوه های لاوازا و دیگر تولیدات شرکت می کنند.

شرکت لاوازا دارای محصولات متنوعی در حیطه تولیدات قهوه و محصولات مرتبط با آن دارد از جمله تولید انواع دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، قهوه فوری ، میکس قهوه و حتی تولید دستگاه های قهوه ساز ، اسپرسو ساز و ... .

قهوه های لاوازا دارای ترکیبات مختلف از دانه های مختلف قهوه از سراسر جهان می باشد.

و همچنین قهوه های لاوازا دارای درجه رست از 1 تا 10 است که همین دو ویژگی باعث شده که لاوازا جز محبوب ترین قهوه های جهان باشد زیرا هر فردی می تواند بنا به ذائقه خود قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های لاوازا پیدا کند.

 

 قهوه دانه اورو مشکی لاوازا (Lavazza Oro Black) : 

قهوه دانه اورو مشکی لاوازا اورجینال که در کافی شاپ سه میم هم سرو می شود ، ترکیبی خاص و ویژه از دانه های 100 درصد عربیکا است که یک قهوه با مزه استثنایی است.

قهوه دانه اورو مشکی لاوازا سه میم دارای طعمی قوی و بافتی مخملی است.

قهوه دانه اورو مشکی لاوازا سه میم ، قهوه ایی با غلظت بالا ، آروما و عطر و بوی زیاد می باشد.

قهوه دانه اورو مشکی لاوازا اصل که بصورت بسته های وکیوم 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی سه میم موجود می باشد ، دارای رست دارک و تلخی بالایی همراه با نت شکلاتی است.

به جرئت می توان گفت که قهوه دانه اورو مشکی لاوازا ثابت می کند که شرکت لاوازا در تولید قهوه های مختلف در ایجاد قهوه های مختلف برای ایجاد ترکیبی استثنایی بسیار عالی است.

قهوه دانه اورو مشکی لاوازا سه میم یک نسخه منحصر بفرد از قهوه اورو طلایی لاوازا است که طعم غنی تری دارد.

تفاوت دیگر قهوه دانه اورو مشکی لاوازا با قهوه اورو طلایی لاوازا در این است که قهوه دانه اورو مشکی لاوازا دارای درجه رست 7 است ولی قهوه اورو طلایی لاوازا دارای درجه رست 5 است.

قهوه اورو مشکی لاوازا اورجینال جز قهوه هایی است که حتما قهوه دوستان از نوشیدن آن لذت خواهند برد.

قهوه اورو مشکی لاوازا سه میم برای استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز و همچنین برای درست کردن انواع قهوه بخصوص یک اسپرسوی ایتالیایی عالی مناسب است.

علاقه مندان به قهوه های لاوازا می توانند در کافی شاپ سه میم قهوه اورو مشکی لاوازا را همراه صبحانه های بینظیر سه میم و یا هر ساعت از روز در کنار کیک های روز پخت سه میم میل کرده و لذت ببرند.

علاوه بر این می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم برای خرید قهوه دانه اورو مشکی لاوازا در شیراز و همچنین خرید قهوه دانه اورو مشکی لاوازا از هر نقطه از کشور اقدام نموده و با کمترین قیمت موجود در بازار و در کوتاه ترین زمان ممکن قهوه را دریافت نمایید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top