کافه سه میم

دانه قهوه اینتنسو ایلی (Illy Intenso)

ویژگی عطر و طعم قهوه دانه اینتنسو ایلی

چرا قهوه های ایلی اینقدر پرطرفدار هستند؟

چگونه می توانیم قهوه دانه اینتنسو ایلی را در شیراز و در ایران خریداری کنیم؟

  • دانه قهوه اینتنسو ایلی سه میم

شرکت ایلی (illy) :

موسس شرکت ایلی بنام فرانچسکو ایلی اهل مجارستان بود که بعد از جنگ جهانی اول در ایتالیا ساکن شد و در سال 1933 شرکت قهوه خود را تاسیس نمود.

بزرگترین دلیل ورود فرانچسکو به این حیطه عشق و علاقه بسیار وی به قهوه و شکلات بود.

این علاقه در حدی بود که وی شروع به یادگیری در زمینه دانه های قهوه و شیوه های مختلف بو دادن قهوه از مناطق مختلف جهان کرد.

امروزه با گذشت زمان بسیاری شرکت ایلی همچنان توسط خانواده ایلی اداره و مدیریت می شود.

شرکت ایلی در صنعت قهوه در زمینه های مختلفی از جمله بسته بندی گرفته تا ترکیب دانه های مختلف قهوه و همچنین تولید قهوه به صورت پودر آماده فعالیت داشته و دارد.

یکی از اختراعات شرکت ایلی ارائه قهوه در ظرف های فلزی دربدار بود که تحت فشار و با گازهای بی اثر می باشد که انقلاب بزرگی در صنعت قهوه جهان به وجود آورد.

قهوه های شرکت ایلی از بهترین دانه های قهوه عربیکای جهان تهیه می شود که این دانه ها عموما از کشورهای اتیوپی ، کلمبیا ، برزیل ، گوآتمالا ، کاستاریکا و اندونزی جمع آوری و دست چین می شوند.

 

دانه قهوه اینتنسو ایلی (Illy Intenso) :

قهوه دانه اینتنسو ایلی ترکیبی از بهترین دانه های قهوه دست چین شده 100 درصد عربیکا است.

دانه قهوه اینتنسو ایلی سه میم ، آروما و عطر و بوی قوی قهوه و طعم تلخ و غلیظی دارد.

دانه قهوه اینتنسو ایلی سه میم دارای رست دارک با نت کاکائویی و میوه های خشک است.

از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم می توانید دانه قهوه اینتنسو ایلی اورجینال را که بصورت قوطی های فلزی دربدار 250 گرمی می باشد تهیه نمایید.

قهوه اینتنسو ایلی که جز قهوه های پرطرفدار کافی شاپ سه میم می باشد ، دارای طعم قوی و عطر فوق العاده و عالی قهوه است که برای درست کردن یک اسپرسوی عالی ایتالیایی ، بینظیر است.

اگر از علاقه مندان قهوه هستید می توانید در کافی شاپ سه میم در محیطی کاملا آرام و کلاسیک و خانوادگی انواع قهوه های برند و مارک را در کنار صبحانه های بینظیر سه میم میل کرده و لذت ببرید

دانه قهوه اینتنسو ایلی سه میم برای انواع روش های دم کردن قهوه و برای استفاده انواع دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز همچون فرنچ پرس و وی 60 و کمکس مناسب می باشد.

برای خرید دانه قهوه اینتنسو ایلی قوطی 250 گرمی در شیراز و همچنین خرید دانه قهوه اینتنسو ایلی قوطی 250 گرمی از سراسر کشور می توانید از وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم اقدام نمایید و قهوه خود را با کمترین قیمت و با اطمینان از اصل بودن آن خریداری کنید.

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top