کافه سه میم

خرید قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو

دلیل خاص بودن قهوه گوپیون اسپشیال بار در چیست؟

چگونه می توانیم قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اورجینال را در شیراز خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو سه میم

منظور از قهوه های اسپشیال چیست؟

قهوه های اسپشیال (Specialty Coffee) ، قهوه هایی هستند که از مرحله تولید در مزارع کشاورزی تا مراحل روست دادن و تبدیل به دانه های قهوه قابل مصرف شدن تماما در شرایط خاص و با نظارت ویژه تولید می شوند.

به همین دلیل دانه های قهوه اسپشیال دارای بالاترین و با کیفیت ترین طعم و عطر می باشند.

قهوه اسپشیال باید توانسته باشد در مرحله کسب نمره از 100 نمره بیش از 80 را دریافت کرده باشد که این نشان دهنده بالا بودن کیفیت و مقبولیت آن قهوه می باشد.

قهوه های اسپشیال عموما در سه قاره آسیا ، آمریکا و آفریقا کشت می شوند و عموما دارای نمره بالای 86 می باشند.

در میان کشورهای جهان کشور برزیل عرضه کننده بیشترین قهوه اسپشیال در جهان می باشد.

یکی از قهوه های اسپشیال با کیفیت جهان قهوه تولیدی شرکت گوپیون ایتالیا می باشد که قهوه اسپشیال بار گوپیون یکی از قهوه های بینظیر و با کیفیت در جهان محسوب می شود.

 

قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو ( Goppion Special Bar Espresoo):

قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو دارای یک کرمای غلیظ و خامه ایی و طعم قوی قهوه می باشد که برای تهیه یک اسپرسو ایتالیایی اصیل بسیار عالی است.

قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو سه میم با 80 درصد دانه عربیکا و 20 درصد دانه روبوستا یک ترکیب بینظیر و فوق العاده است که توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود کند.

قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو با روست دارک ، طعم کرم – وانیلی و غلظت بالا از قهوه های پیشنهاد شده به قهوه دوستان می باشد.

این قهوه برای نوشیدنی های ترکیبی قهوه با شیر فوق العاده می باشد همچون لاته ، لاته اتریشی ، کاپوچینو و ... .

اگر به دنبال یک قهوه با طعم اصیل و غلظت بالا هستید که انرژی روزتان را تامین کند به شما پیشنهاد می کنیم حتما قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو سه میم را امتحان کنید.

شما می توانید در کافی شاپ سه میم ، قهوه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو را در کنار کیک های سه میم و یا صبحانه های پرطرفدار سه میم میل کنید و لذت ببرید.

علاوه بر این می توانید قهوه دانه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو اصل را با کمترین قیمت موجود در بازار از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم خریداری کنید و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن یک فنجان قهوه عالی لذت ببرید.

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top