کافه سه میم

خرید دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو

قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو جز کدام رده بندی قهوه ها است.

دلیل پرطرفدار بودن دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو در میان دیگر قهوه ها چیست.

برای خرید اینترنتی دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو در شیراز یا سراسر ایران از کجا می توان اقدام کرد.

  • خرید دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو

معرفی برند لاوازا :

لوئیچی لاوازا موسس شرکت لاوازا یکی از تاجران موفق ایتالیایی بود که در سال 1895 در شهر تورین ایتالیا کمپانی خود را راه اندازی کرد.

اولین مغازه لوئیچی یک مغازه خواربار فروشی بود که در منطقه قدیمی شهر قرار داشت.

در آن زمان مرسوم بود که خواربار فروشی ها هم در زمینه تولید و هم خرده فروشی قهوه فعالیت داشتند.

آنها قهوه را به صورت خام تحویل می گرفتند و بسته به درخواست مشتری خود دانه های قهوه را با هم ترکیب و بو می دادند .

لوئیچی لاوازا بنا به زیرکی و هوشی که داشت متوجه کمبود و ضعف بازار در زمینه تولید و عرضه قهوه دلخواه و از قبل آماده مشتریان شد.

وی شروع به یادگیری در زمینه ویژگی های انواع دانه قهوه نمود و روش های مختلف ترکیب دانه های قهوه با یکدیگر را به صورت آزمون و خطا فرا گرفت.

لوئیچی سرانجام توانست چند ترکیب مختلف قهوه از دانه های متفاوت قهوه با درجه رست های مختلف تولید کند.

کار او انقلاب بزرگی در صنعت قهوه به وجود آورد.

امروزه شرکت لاوازا نه تنها شرکت عمده قهوه ایتالیا می باشد بلکه یکی از شرکت های بزرگ قهوه در دنیاست.

امروزه شرکت لاوازا انواع قهوه با ترکیبات مختلف و درجه رست های مختلف را به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... تولید و عرضه می کند.

اگر دوست دارید در مورد انواع قهوه های لاوازا و ویژگی های آنها اطلاعاتی کسب کنید حتما به قسمت مقالات وبسایت سه میم مراجعه نمائید.

دریافت تخفیف سه میم

دان قهوه لاوازا کرما گوستو کلاسیکو (Lavazza Crema E Gusto Classico) :

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو اورجینال دارای کرمای بالا و عطر و آرومای بسیار فوق العاده ایی است که برای تهیه یک اسپرسو اصیل ایتالیایی بسیار عالی است.

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو که در فروشگاه اینترنتی سه میم در بسته بندی وکیوم یک کیلوگرمی موجود می باشد دارای درجه رست مدیوم دارک است.

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو سه میم جز قهوه های خوش عطر و آروماتیک شرکت لاوازا است و یکی از پیشنهادات خود شرکت لاوازا برای تهیه اسپرسو می باشد.

ثبت نام در سه میم

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو به عنوان یکی از قهوه های خوب و عالی دنیا دارای طعم تلخی است ولی با این حال میزان اسیدیته آن پایین است.

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو سه میم ترکیبی عالی از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا است و بخاطر طعم تلخی که دارد همیشه یکی از انتخاب های دوستداران قهوه روبوستا می باشد.

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو را می توانید متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و از آن استفاده کنید.

دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو سه میم برای انواع روش های تهیه قهوه و استفاده در انواع دستگاه ها ازجمله موکاپات ، اسپرسو ساز ، فرنچ پرس و ... مناسب است.

مطالعه بیشتر در مورد انواع قهوه

اگر از دوستداران قهوه های لاوازا هستید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو را امتحان کنید.

برای این امر می توانید به کافی شاپ سه میم که یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد تشریف بیاورید.

کافی شاپ سه میم با محیطی دنج و آرام و کلاسیک فضایی بسیار مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه و حتی قرارهای کاری می باشد.

کافی شاپ سه میم برای تهیه انواع نوشیدنی های خود فقط از قهوه های اورجینال و مارک دنیا همچون ایلی ، لاوازا ، گوپیون ، هوس برند و ... استفاده می کند.

شما می توانید قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو را به همراه صبحانه های سه میم که بسیار خاص و پرطرفدار و با کیفیت هستند سفارش داده و از آن لذت ببرید.

علاوه بر این شما می توانید دان قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو اصل را در بسته بندی های ویکوم یک کیلوگرمی از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم هم در شیراز و هم از سراسر کشور خریداری نموده و هر زمان که تمایل داشتید از این قهوه بینظیر لذت ببرید.

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top