کافه سه میم

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی

تاریخچه شرکت لاوازا

  • پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی سه میم

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی :

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی یکی از محصولات بینظیر و پر فروش شرکت لاوازا می باشد که در قوطی های دربدار 250 گرمی ارائه می شود.

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی یک قهوه با غلظت و کرمای عالی است که از طرف خود شرکت لاوازا هم برای تهیه اسپرسو پیشنهاد شده است.

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی سه میم با ترکیبی بینظیر از دانه های مرغوب 100 درصد عربیکا و رست مدیوم تولید می شود.

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی برای انواع روش های دم آوری قهوه و برای مصارف خانگی و کافی شاپی مناسب است.

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی سه میم دارای عطر و بوی قوی و زیاد و غلظت بالایی است.

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی با رایحه بالا و غلظلت زیاد و کرمای غلیظی که دارد به یکی از محبوب ترین قهوه ها برای اسپرسو دوستان تبدیل شده است.

پودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو قوطی دارای عطر خوش و رایحه کاکائویی همراه با نت شکلاتی و کاراملی است.

دانه های قهوه عربیکای موجود درون پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی از بهترین قهوه های عربیکای آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی و آفریقا تهیه می شود.

پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی در آرشیو غنی قهوه های برند و اصل کافه سه میم موجود می باشد.

شما می توانید در محیط آرام و خانوادگی و کلاسیک کافه سه میم این قهوه بینظیر یا هر کدام از قهوه های برند را که تمایل داشتید به همراه صبحانه های سه میم یا کیک های سه میم میل نمائید.

همچنین امکان خرید اینترنتی پودر لاوازا کافه اسپرسو قوطی در شیراز و سراسر کشور برای شما عزیزان فراهم شده است و شما می توانید به راحتی و به صورت اینترنتی این قهوه بینظیر را خریداری نمائید.

 

 

تاریخچه شرکت لاوازا:

شرکت لاوازا با بیش از 120 سال قدمت همچنان از پیشتازان عرصه تولید قهوه در جهان است.

شرکت لاوازا را لوئیچی لاوازا در شهر تورین ایتالیا تاسیس کرد.

لوئیچی لاوازا به دلیل علاقه بسیاری که به قهوه داشت و همچنین نبودن شرکتی که انواع مختلفی از قهوه را تولید کند ، شروع به بررسی و تحقیق در این زمینه کرد و سفرهای بسیاری به کشورهای مختلف داشت.

سرانجام لوئیچی با دانشی که بدست آورده بود و با تکیه بر تجربیات خود که در زمینه ترکیب دانه های مختلف قهوه و بو دادن با درجه های متفاوت کسب کرده بود توانست طیف وسیعی از انواع قهوه با رست های مختلف را تولید کند.

همچنین شرکت لاوازا در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز و حتی در زمینه انواع بسته بندی های قهوه هم فعالیت دارد.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classicoپودر قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast)پودر قهوه استارباکس ایتالین رست (Starbucks Italin Roast)پودر قهوه استارباکس فرنچ رست (Starbucks French Roast)پودر قهوه استارباکس کلمبیا (Starbucks Colombia Single-Origin)پودر قهوه استارباکس هوس بلند (Starbucks House Blend) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top