کافه سه میم

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست (Starbucks Italian Roast)

تاریخچه استارباکس

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست و ویژگی های آن

  • پودر قهوه استارباکس ایتالین رست سه میم

تاریخچه استارباکس

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست و ویژگی های آن

 

تاریخچه استارباکس (Starbucks) :

استارباکس نام یک شرکت آمریکایی است که جز شرکت های بزرگ دنیا در زمینه تولید قهوه می باشد.

استارباکس امروزه به یک نماد در زمینه فعالیتی خود تبدیل شده است.

شرکت استارباکس در سال 1971 توسط جری بالدوین ، زو سیگل و گوردون بوکر در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد.

استارباکس کار خود را با تولید و ارائه قهوه های بو داده شده شروع کرد و چند سال بعد اولین کافی شاپ خود را بنا به پیشنهاد شریک جدیدشان یعنی هاوارد شولتز در شهر سیاتل راه اندازی کرد.

امروزه شرکت استارباکس به عنوان صاحب بزرگترین کافی شاپ های زنجیره ای در سراسر جهان شناخته می شود.

شرکت استارباکس یکی از بزرگترین برندهای دنیا در زمینه عرضه قهوه های بسته بندی شده می باشد و به عنوان یک فروشگاه زنجیره ایی سرو و عرضه انواع قهوه و نوشیدنی های مختلف فعالیت های چشمگیری دارد.

شرکت استارباکس در حال حاضر یکی از قوی ترین و محبوب ترین تولید کننده قهوه در جهان می باشد که تمام تلاش این شرکت در جهت ارائه قهوه با کیفیت و روست عالی می باشد.

 

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست (Starbucks Italian Roast) :

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست از بهترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا دست چین و تولید می شود.

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست سه میم دارای رست دارک و تیره می باشد .

منظور از رست ایتالیایی قهوه ، نوعی روش بو دادن دانه های قهوه است که در آن دانه های قهوه بسیار تیره بو داده می شوند.

در روش رست ایتالیایی ، دانه های قهوه قبل از ترک خوردن برای دومین بار ، رست داده می شوند و روغن آن به سطح آب می آید که همین باعث به وجود آمدن عطر و طعمی قوی در قهوه می شود.

به طور کلی روش رست ایتالیایی ، تیره ترین رست دانه های قهوه می باشد که اغلب برای تهیه اسپرسو استفاده می شود.

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست دارای نت و ته مزه شکلات تلخ و مارشمالوی تست شده می باشد.

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست سه میم در پاکت های سوپاپدار 340 گرمی ارائه می شود.

مزیتی که پودر قهوه استارباکس ایتالین رست دارد در این است که به دلیل آنکه به صورت پودر آماده ارائه می شود برای مصارف خانگی بسیار عالی و مناسب است و استفاده از آن در منزل یا شرکت بسیار راحت می باشد.

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست دارای یک کرمای خوبی است که برای تهیه یک اسپرسو عالی ، یک قهوه فوق العاده ای است.

پودر قهوه استارباکس ایتالین رست سه میم برای میانه روز یا هر زمانی که می خواهید با نوشیدن یک فنجان قهوه انرژی خود را دوباره بازیابی کنید ، انتخاب عالی است.

 برای خرید پودر قهوه استارباکس ایتالین رست در شیراز و همچنین خرید پودر قهوه استارباکس ایتالین رست از هر جایی از کشور کافی است به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم سری بزنید و این قهوه بینظیر را با کمترین قیمت و به صورت مستقیم خریداری نمائید.

 

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classicoپودر قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast)پودر قهوه استارباکس ایتالین رست (Starbucks Italin Roast)پودر قهوه استارباکس فرنچ رست (Starbucks French Roast)پودر قهوه استارباکس کلمبیا (Starbucks Colombia Single-Origin)پودر قهوه استارباکس هوس بلند (Starbucks House Blend) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top