کافه سه میم

دانه قهوه هاوس برنت مدل سوپر بار (Hausbrandt SuperBar)

تاریخچه شرکت هاوس برنت

دانه قهوه هوس برند سوپر بار

ویژگی های عطر و طعم قهوه هوس برنت سوپر بار

  • دانه قهوه هاوس برنت مدل سوپر بار سه میم

تاریخچه هاوس برنت (Hausbrandt) :

.شرکت هاوس برنت در سال 1892 توسط هاوس برنت در تریسته ایتالیا تاسیس شد.

.از ابتدای کار شرکت هاوس برنت ، فقط تولید قهوه های با کیفیت و ارائه بهترین ها مدنظر قرار داده شده بود و این شرکت بعد از گذشت این همه سال توانسته همچنان کیفیت بالای خود را در تولید قهوه حفظ نمائید.

.شرکت هاوس برنت در ایتالیا بسیار محبوب و پرطرفدار است و توانست عنوان قهوه سال را نیز در سال های 2003 و 2004 به خود اختصاص دهد.

.شرکت هاوس برنت اولین برندی است که قهوه را در بشکه های فلزی پلمپ شده در کارخانه تولید و بسته بندی می کرد.

.شرکت هاوس برنت قهوه هایی در طعم ها و مزه های متفاوتی تولید می کند که دارای درجه رست های مختلفی هستند.

دانه قهوه هاوس برنت مدل سوپر بار (Hausbrandt SuperBar) :

.دانه قهوه هاوس برنت سوپر بار سه میم دارای ترکیب کلاسیک از قهوه های عربیکا و روبوستا می باشد که از همه نظر برای هر سلیقه ایی مناسب است.

. قهوه هاوس برنت سوپر بار ترکیبی از 70 درصد قهوه عربیکا و 30 درصد قهوه روبوستا می باشد.

.رست دانه های قهوه هاوس برنت سوپر بار به صورت دارک می باشد و دانه های آن بسیار براق و روغنی هستند.

.دانه قهوه هاوس برنت سوپر بار اورجینال در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی تولید و عرضه می شود.

.دانه های قهوه استفاده شده در قهوه هاوس برنت سوپر بار سه میم از مزارع آفریقا و آمریکای مرکزی دست چین و تهیه می شوند.

.دانه قهوه هاوس برنت سوپر بار سه میم دارای آروما و عطر بسیار قوی و عالی است که در هنگام نوشیدن این قهوه کاملا محصور بوی آن خواهید شد.

.قهوه هاوس برنت سوپر بار از کافئین خوبی برخوردار است و برای شروع یک روز پر انرژی عالی است.

.مزیت دیگر قهوه هاوس برنت سوپر بار در این است که به دلیل آنکه به صورت دانه عرضه می شود برای زمان طولانی تری می تواند عطر و طعم خود را حفظ کند و همچنین می توانید به راحتی آن را متناسب با دستگاه قهوه ساز خود آسیاب کرده و استفاده نمائید.

.دانه قهوه هاوس برنت سوپر بار سه میم دارای طعم و نت کاکائو و نان تست می باشد و طعم و عطر آن بسیار ماندگار و بالا می باشد.

.اگر از دوستداران قهوه های خاص و اصل هستید و تمایل دارید که قهوه هاوس برنت سوپر بار را میل نمائید ، به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید.

.کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک جهان استفاده می کند.

.شما می توانید قهوه هاوس برنت سوپر بار اصل را در کافی شاپ سه میم در محیطی گرم و آرام و کلاسیک در کنار کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند میل کرده و لذت ببرید.

.علاوه بر اینها شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم برای خرید قهوه هاوس برنت سوپر بار در شیراز و نیز هر کدام از شهرهای کشور مراجعه کرده و این قهوه بینظیر را با کمترین قیمت خریداری نمائید.

 

 

 

 

دانه قهوه لوکافه مستر اکسکلوسیو (Lucaffe Mr.exclusive)دانه قهوه نسکافه اینتنسو (Nescafe Intenso)دانه قهوه لاوازا گوستو فورتهدانه قهوه ایلی گواتمالادانه قهوه موکارابیا مدل موکا (Caffe Mokarabia MOKA)دانه قهوه موکارابیا اکسترا بار (Caffe Mokarabia Extra Bar)دانه قهوه موکارابیا رگال (Caffe Mokarabia Regal)دانه قهوه موکارابیا سوپر بار (Caffe Mokarabia Super Bar)دانه قهوه موکارابیا پرزیدنت (Caffe Mokarabia President)قهوه دانه ایلی اتیوپی - دانه قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا 250 گرمیدانه قهوه کوالیتا اورو لاوازا 250 گرمیدانه قهوه لاوازا روزا 250 گرمیدانه قهوه لاوازا کرما آرومادانه قهوه هاوس برنت مدل طوسی H.Hausbtandtدانه قهوه هاوس برنت سوپر بار (Hausbrandt SuperBar)دانه قهوه هاوس برنت ونیزیا (Hausbrandt Venezia)دانه قهوه دالمایر اسپرسو اینتنسو (Dallmayr Espresso Intenso)دانه قهوه دالمایر سلکشن کرما دورو برزیل (Dallmayr Selektion Crema dOro Brasilien)دانه قهوه چیبو اسپرسو میلانو استایل (Tchibo Espresso Milano Style) - دانه قهوه چیبو اسپرسو سیسیلیا استایل (Tchibo Espresso Sicilia Style) - دانه قهوه دالمایر کرما پرودومو (Dallmayr Crema Prodomo) - دانه قهوه دالمایر کرما دورو اینتنسا (Dallmayr Crema dOro Intensa)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top