کافه سه میم

دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته (Lucaffe Dell Ospite)

آشنایی با ویژگی های دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته

معرفی شرکت لوکافه

  • دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته سه میم

دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته (Lucaffe Dell Ospite) :

. دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته دارای ترکیب 80 درصد دانه قهوه روبوستا و 20 درصد دانه قهوه عربیکا می باشد. دانه های روبوستای درون این از بهترین مزارع قهوه هندوستان تهیه و دست چین می شوند.

.قهوه لوکافه دل اوسپیته سه میم در پاکت های سوپاپدار 700 گرمی تولید و عرضه می شود. این قهوه به روش سنتی جنوب ایتالیا رست و بو داده می شود تا بهترین قهوه اصیل ایتالیایی را بتوان به دست آورد.

.دانه قهوه برند Lucaffe Dell Ospite   سه میم در هنگام تهیه اسپرسو ، یک قهوه خامه ای با عطر قوی همراه با طعمی شیرین و دلنشین را به وجود می آورد که یک اسپرسوی عالی در کنار حس بسیار خوبی را به شما انتقال می دهد. این قهوه برای درست کردن انواع روش های قهوه مناسب است.

.این قهوه از برند لوکافه ایتالیا دارای رست مدیوم ، آرومای قوی و کافئین متوسطی است که این ویژگی های این قهوه را برای مصرف روزانه کاملا مناسب کرده است. همچنین دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته سه میم دارای عطر طبیعی ، طعم شیرین همراه با کرمای خامه ای است که برای تهیه یک اسپرسو اصیل ایتالیایی ، عالی و ایده آل می باشد.

.این قهوه به دلیل داشتن کرمای عالی و خوش طعم برای درست کردن انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو و آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو و کافه لاته کاملا مناسب بوده و حتی از جانب شرکت برای این نوشیدنی ها توصیه شده است.

.از قهوه لوکافه Dell Ospite در انواع دستگاه های قهوه ساز همچون موکاپات ، اسپرسو ساز و فرنچ پرس می توان استفاده کرد و از آنجایی که به صورت دانه کامل عرضه می شود برای مدت زمان بیشتری می تواند عطر و طعم خود را حفظ کرده و طراوت خود را نگه دارد و هر زمان که می خواهید میل کنید به اندازه مورد نیاز آسیاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

.همان طور که گفته شد این قهوه دارای میزان قابل توجهی از کافئین بوده و می توان از آن به عنوان قهوه صبحانه و همچنین یک قهوه بسیار لذت بخش در هر زمان که نیاز به بالا بردن انرژی خود دارید استفاده نمائید.

.برای خرید اینترنتی دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته در شیراز و همچنین خرید اینترنتی دانه قهوه لوکافه دل اوسپیته از سراسر کشور به وبسایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بسیار خوش طعم و عطر را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه قهوه سه میم خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین برای نوشیدن این قهوه عالی می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و قهوه خود را به همراه کیک های سه میم که روزانه تهیه می شوند میل کرده و از نوشیدنی و اوقات خود نهایت لذت را ببرید. کافی شاپ سه میم دارای منوی بسیار بینظیر و خاص از بهترین و پر طرفدار ترین قهوه ها از برترین شرکت های تولید قهوه جهان می باشد و برای سرو نیز فقط از همین قهوه های مارک و اورجینال برای ارائه به مشتریان خود استفاده می کند و شما می توانید هر قهوه برندی را که متناسب با ذائقه تان می باشد را انتخاب و نوش جان بفرمائید و از نوشیدنی خود نهایت لذت را ببرید.

 

لوکافه،قهوه لوکافه،Lucaffe،لوکافه دل اوسپیته،قهوه برند،قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم

 

معرفی شرکت لوکافه (Lucaffe) :

.شرکت لوکافه در سال 1996 توسط جان لوکا ونتورلی در شهر ساحلی لیگ گاردا تاسیس شد. این شرکت یکی از شرکت های تولید قهوه ایتالیایی است که کار خود را از یک کارگاه کوچک سنتی شروع کرد.

.در کمپانی لوکافه انواع قهوه ها به نسبت های بسیار دقیق با هم ترکیب می شوند؛ ترکیب های لوکافه نتیجه سال ها تحقیقات سختگیرانه جان لوکا می باشد که باعث تولید انواع مختلف قهوه شده است و به این ترتیب لوکافه توانسته برای تمامی سلیقه ها و با هر بودجه ای محصول مناسب را تولید کند.

.شرکت لوکافه در سال 2010 میلادی شاهد گسترش و پیشرفت بیشتری در کمپانی خود بود که تاسیس کارخانه دوم را نیز به همراه داشت. راحتی مصرف و حمایت بازار محصولات ، باعث شهرت لوکافه در بازارهای خارجی شده است.

.امروزه کافه ها و مغازه های لوکافه با سرعت زیادی در حال احداث در کشورهای مختلف هستند.

 

 

 

دانه قهوه کورسینی سوپریور (Corsini Superior) - دانه قهوه ایلی هند (Illy India) - دانه قهوه ایلی کلمبیا (Illy Colombia) - دانه قهوه ایلی بدون کافئین (Illy Decaffeinato) - دانه قهوه لوکافه پیکولو و دولچه (Lucaffe Piccolo & Dolce) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic) - دانه قهوه لوکافه اکسکویسیت (Lucaffe Exquisit Coffee Beans) - دانه قهوه ساکوئلا بار ایتالیا گرن گوستو (Saquella Caffé Bar Italia Espresso Gran Gusto) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک – قوطی 250 گرمی (Lucaffe Classic) - دانه قهوه گریبالدی اسپرسو بار (Garibaldi Espresso Bar)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top