کافه سه میم

قهوه برند

قهوه برند

معیار های لازم برای قهوه برند شدن

شرکت های معتبر قهوه برند در جهان

  • قهوه برند

قهوه برند

فروشگاه قهوه برند سه میم

.قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پر طرفدار در جهان می باشد که در طی یک قرن گذشته در تمام کشورهای جهان وارد شده و افراد با ذائقه های متفاوت را به خود جذب کرده است.

.بعد از اینکه دانه های قهوه به مقدار کم در چندین کشور توسط کنسولگر ها یا افراد مهاجر وارد شد ، به عنوان یک نوشیدنی جدید و خوش طعم به سرعت در میان افراد مختلف به محبوبیت رسید و همین امر باعث شد که یکسری افراد یا دولت ها شروع به سرمایه گذاری بر روی تولید و پرورش دانه های قهوه کنند.

.امروزه در تمام کشورهایی که آب و هوای مناسب برای کشت دانه های قهوه را داشته اند ، زمین های بسیاری را به کشت و پرورش قهوه های مختلف اختصاص داده شده است.

.از کشور هایی که قهوه های آنها بسیار مرغوب و موردپسند هستند و اکثرا در شرکت های تولید کننده قهوه برند مورد استفاده قرار می گیرند ، می توان به جامائیکا ، برزیل ، گواتمالا ، هند اشاره کرده و بخش اعظیمی از تولیدات دانه های قهوه را به خود اختصاص داده اند.

 

قهوه جامائیکا

قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل،قهوه اورجینال،برند قهوه جهانی

 

.کشت دانه قهوه بسته به نوع قهوه متفاوت است و برای اینکه دانه قهوه مرغوبی داشته باشید تا در قهوه برند مورد استفاده قرار گیرند باید تمام مراحل پرورش و رشد دانه ها کاملا تحت نظارت کامل و زیر نظر افراد با تجربه انجام شود.

.مورد دیگری که در کیفیت دانه های قهوه موثر است ، این است که در هنگام برداشت ، دانه ها به صورت دستی از شاخه ها چیده شوند و از ماشین برای برداشت آنها تا حد امکان استفاده نشود.

.مورد دیگر این است که حتما نوع خاک مرزعه مورد نظر بررسی شود که برای کشت کدام نوع دانه قهوه ( عربیکا یا روبوستا ) مناسب است؛ زیرا همچون دیگر محصولات کشاورزی انواع مختلف دانه قهوه نیز در خاک های مختلف ، محصولات با کیفیت متفاوتی را به دست می آورد؛ پس برای داشتن بهترین محصول بهتر است قبل از کاشت دانه ها حتما خاک مورد بررسی قرار گیرد.

.به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم جهان و درخواست بسیار بالای آنها در مورد خرید و مصرف قهوه ، شرکت ها و کمپانی های بسیاری در سراسر جهان هستند که به تولید و عرضه قهوه در قالب های مختلف می پردازند تا نیاز مردم را برآورده کنند؛ چیزی که در این حیطه باید به آن اشاره کرد این است که همچون دیگر مشاغل ، تنها تعداد معدودی از این شرکت های تولید و عرضه قهوه به یک شرکت معتبر جهانی یا برند جهانی تبدیل شده اند.

.دانه قهوه خام یا قهوه سبز از گیاهان بومی آفریقا و چندین جزایر جنوب شرقی آسیا بوده است که همان طور که اشاره شد توسط افراد مختلف در سفرهایی که داشتند ، به مناطق دیگر جهان برده شد و امروزه بیش از هفتاد کشور جهان زیر کشت انواع مختلف دانه های قهوه قرار دارند.

.برای اینکه یک شرکت یا کمپانی قهوه به یک برند جهانی تبدیل شود باید حتما معیار های سازمان غذایی جهانی را رعایت کرده باشد و تمام مراحل ثبت برند و نام و لوگوی تجاری خود را گذرانده باشد.

.علاوه بر این ها نظرات مصرف کنندگان نیز در شهرت آن برند بسیار تاثیرگذار می باشد.

.از مواردی که مصرف کنندگان در مورد اینکه یک قهوه را پسندیده اند و آن را مجدد خریداری کرده یا به دیگران معرفی کرده اند ، می توان به عنوان زیر اشاره کرد:

  • نام برند تجاری : منظور آن است که نام شرکت دارای محبوبت کافی می باشد و شناخته شده است یا خیر.

  • کیفیت محصولات آن برند : مقصود آن است که محصولات شرکت مورد نظر در طی سال ها همچنان کیفیت خود را حفظ کرده باشد.

  • در دسترس بودن محصولات آن برند

  • رست مناسب و دقیق دانه های قهوه

  • استفاده از بسته بندی های مناسب و با وزن های متفاوت

  • قیمت مناسب محصولات

.به این ترتیب یک کمپانی تولید قهوه به یک برند جهانی و پر طرفدار قهوه تبدیل می شود که حتی افراد با تکیه بر نام تجاری آن برند ، حاضر به خرید محصولات مختلف آن شرکت می شود و از لاین ها و محصولات جدید آن نیز استقبال می کنند.

.تعداد بسیاری برند قهوه در جهان وجود دارد که بسیار معتبر هستند و برای حفظ اعتبار خود همه کاری را انجام می دهند و حتی کارمندان خود را به صورت اختصاصی برای خرید بهترین دانه های قهوه به مزارع قهوه در نقاط مختلف جهان می فرستند تا اطمینان خاطر کاملی را از محصول اولیه خود داشته باشند؛ بعد از انتقال دانه های قهوه خام به کارخانه تمام مراحل شست و شوی ، برشته کردن ، رست دادن و حتی بسته بندی کردن قهوه ها تحت نظارت کامل افراد ماهر و دانش آموخته این رشته انجام می شود.

 

انواع رست دانه قهوه

رست قهوه،بو دادن دانه قهوه،روست دادن دانه قهوه،برشته کردن دانه قهوه

 

.امیدوارم تا این قسمت از مطالب برایتان مفید واقع شده باشد و دلیل آن که تاکید می شود که از قهوه های برند و اصل استفاده کنید را متوجه شده باشید.

برند استارباکس (Strabucks) :

استارباکس،قهوه استارباکس، Starbucks، Starbucks Coffee، فروش قهوه استارباکس اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.برند استارباکس توسط سه دوست به نام های زو سیگل ، گوردون بوکر و جری بالدون در سال 1971 و در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد.

.آنها در ابتدا یک فروشگاه کوچک راه اندازی کردند که فقط به فروش دانه قهوه خام و دانه قهوه رست شده می پرداخت.

.برند استارباکس (Starbucks) امروزه یکی از شرکت های بزرگ تولید قهوه آمریکا و همچنین بزرگ ترین کافی شاپ های زنجیره ایی در جهان است.

.در سال 1981 فردی به نام هاوارد شولتز به مجموعه استارباکس پیوست که در ابتدا به کار بازاریابی می پرداخت و بعد ها به دلیل فعالیت های مثبتی که در جهت رشد شرکت داشت توانست به ریاست برند استارباکس برسد و مدیریت اجرایی این شرکت را بر عهده گیرد.

.هاوارد شولتز در سفری که به میلان ایتالیا داشت با فرهنگ کافه نشینی آنها آشنا و مجذوب آن گشت و بعد از بازگشت بسیار سعی کرد که موسسان استارباکس را متقاعد کند که در کنار فروش قهوه ، کافی شاپ هم به سبک ایتالیایی راه اندازی کنند که متاسفانه با بازخورد منفی آنها روبرو شد.

.سرانجام شولتز از آنها جدا شد و کافی شاپ خود را راه اندازی نمود؛ چند سال بعد موسسان استارباکس امتیاز خود را به شولتز فروختند؛ بعد از آن شولتز استارباکس را با کافی شاپ خود ترکیب و آنها را گسترش داد.

.امروزه بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان در اختیار استارباکس می باشد که در سراسر جهان بیش از سی هزار شعبه دارد و در تمام آن شعب از یک کیفیت و یک روش برای تهیه انواع قهوه و نوشیدنی ها استفاده می شود.

.استارباکس محصولات خود را در قالب دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... تولید و عرضه می کند.

.محصولات قهوه برند استارباکس دارای ترکیبات مختلف و طعم های متنوعی هستند که هر ذائقه ایی در جهان می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های استارباکس بیابد.

 

برند لاوازا (Lavazza) :

لاوازا، لاواتسا،قهوه لاوازا، Lavazza، Lavazza Coffee، فروش قهوه لاوازا اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.موسس شرکت قهوه لاوازا فردی به نام لوئیچی لاوازا بود که در سال 1895 در شهر تورین ایتالیا فروشگاه مواد غذایی خود را راه اندازی کرد.

.شرکت لاوازا (Lavazza) یا لاواتسا یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شرکت های قهوه ایتالیایی است که سابقه ایی بسیار طولانی در تولید و عرضه انواع قهوه دارد.

.لوئیچی لاوازا به دلیل علاقه بسیاری که به قهوه و شکلات داشت برای یادگیری بیشتر در مورد ویژگی های هر کدام از دانه های قهوه به کشور های مبدا آنها مسافرت کرد و توانست تجربه و دانش بسیار خوبی را کسب کند.

.بعد از بازگشت ، لوئیچی با تکیه بر دانشی که بدست آورده بود و به صورت آزمون و خطا شروع به ترکیب دانه های مختلف قهوه با درصد های متفاوت از قهوه های عربیکا و روبوستا و همچنین رست کردن دانه های قهوه با درجات مختلف کرد و به میزانی از مهارت رسیده بود که می توانست بنا به سلیقه مشتریان خود قهوه دلخواه آنها را ترکیب و بو دهد. همین امر باعث شهرت و افزایش مشتریان لاوازا شد و حتی از شهر های اطراف برای خرید قهوه به فروشگاه او می آمدند.

.کار لوئیچی با سرعت خوبی پیش می رفت به طوری که توانست فروشگاه کوچک خود را گسترش دهد و سرانجام در سال 1927 میلادی شرکت لوئیچی لاوازا SPA (Luigi Lavazza SPA) تاسیس شد و به این ترتیب مقدمات تجارت رسمی قهوه برند لاوازا آغاز شد که توسط لوئیچی و همسرش و فرزندانش اداره می شد.

.بسته بندی های وکیومی از جنس قلع و تحت فشار در 1950 برای اولین بار توسط شرکت لاوازا ارائه شد که تحول بزرگی در صنعت قهوه و نیز حمل و نقل آن داشت؛ این مدل بسته بندی ها باعث حفظ بهتر عطر و طعم قهوه می شد و قهوه تازگی خود را برای زمان بیشتری حفظ می کرد.

.لاوازا در زمینه تولید انواع قهوه در قالب های مختلف همچون دانه قهوه ، پودر قهوه و ... فعالیت دارد و از گذشته تا به امروزه در زمینه تولید محصولات جدید و دستگاه های جدید و همچنین به روز رسانی دانش و علم موجود در صنعت قهوه فعالیت داشته است.

.همچنین کمپانی لاوازا برای نشان دادن میزان توانایی خود در تولیدات جدید توانست اولین قهوه ساز دنیا برای استفاده در فضا را تولید کند تا فضانوردان بتوانند در مدت زمانی که در فضا هستند از طعم خوش قهوه و مزایای آن بهره مند شوند.

.امروزه کمپانی لاوازا همچنان به صورت خانوادگی و توسط نوادگان لوئیچی لاوازا اداره می شود.

 

برند جاکوبز (Jacobs) :

جاکوبز،جیکوبز،قهوه جاکوبز، Jacobs، Jacobs Coffee، فروش قهوه جاکوبز اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.جاکوبز (Jacobs) یا جیکوبز نام یک برند آلمانی است که توسط یوهان جاکوبز (Johann Jacobs) در 1895 تاسیس شد.

.یوهان جاکوبز جوان در ابتدای کارش یک کافی شاپ کوچک راه اندازی کرد و در آن مشغول به کار بود. یکی از دلایل پیشرفت برند جاکوبز دقت و هوشیاری بود که یوهان به اطراف و مشتریان خود داشت.

.او متوجه شد که مشتریانش به دلیل مشغله بسیار به دنبال قهوه ای هستند که سریع و در زمان کوتاهی آماده شود؛ به همین خاطر به فکر تولید قهوه های فوری افتاد.

.تفاوت بسیار بارز قهوه های فوری جاکوبز ، عطر و طعم قوی تر قهوه های تولیدی جاکوبز نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بود که همین موضوع در جذب مشتریانش بسیار تاثیر گذار بود.

.یکی دیگر از دلایل برد جاکوبز در دنیای قهوه امروز داشتن تعداد بالایی از محصولات تولید شده و تنوع بسته بندی می باشد.

.بیشتر قهوه های تولیدی برند جاکوبز به صورت ترکیبی از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا می باشند که توانسته هر ذائقه ای در جهان را برآورده کند.

.امروزه قهوه های جاکوبز به عنوان یک برند برتر قهوه شناخته می شود و انواع قهوه های جاکوبز در تمام قالب ها (دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، قهوه فوری و ... ) پر فروش ترین برند قهوه در آلمان و دیگر کشور های اورپایی و خاورمیانه می باشند.

در صورتی که تمایل دارید در مورد برند جاکوبز بیشتر بدانید حتما به مقاله جاکوبز در وبسایت سه میم سری بزنید.

روش تهیه قهوه های جاکوبز

 

برند دالمایر (Dallmayr) :

دالمایر،قهوه دالمایر، Dallmayr، Dallmayr Coffee، فروش قهوه دالمایر اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.کمپانی Alois Dallmayr که به اختصار Dallmayr نامیده می شود ، بزرگ ترین تجارت اغذیه فروشی در اروپا و از شناخته شده ترین مارک های قهوه آلمانی است که هنوز به صورت خانوادگی اداره می شود.

.ریشه و بنیان دالمایر به مونیخ بر می گردد و امروزه توانسته فعالیت خود را در سراسر جهان گسترش دهد؛ فعالیت های کمپانی دالمایر را می توان در چهار گروه تجاری تقسیم کرد : غذا ، میهمانی و پذیرایی ، قهوه و چای ، گروه چهارم نیز مربوط به بخش فروشگاه و اداری است که این بخش مربوط به بخش فروش دستگاه های نوشیدنی و تنقلات و ... می باشد.

.فعالیت در صنعت قهوه و خدمات دستگاه های فروش خودکار در پنجاه سال گذشته در کمپانی دالمایر توسعه پیدا کرد و امروزه توانسته به بزرگ ترین بخش های این شرکت تبدیل شود.

.در Dallmayr همه توجه ها به دانه قهوه می باشد. از محل منشا دانه های قهوه و بعد برشته کردن تا مرحله آماده سازی عالی ، همگی با دقت و توجه بسیار به جزئیات انجام می شود؛ نتیجه تمام این مراحل دستیابی به سطحی از کیفیت است که می توانید آن را حس کنید ، بو کنید و بچشید.

.به جرات می توان گفت راز کیفیت بی رقیب قهوه های دالمایر با انتخاب قهوه سبز دست اول و درجه یک از بهترین مناطق دنیا ارتباط مستقیمی دارد. دالمایر از بهترین دانه های قهوه کوهستانی و از بهترین مناطق کشت قهوه در جهان استفاده می کند. شرکت قهوه برند دالمایر در مرحله برشته کردن دانه ها از تجربه خود در طی این سال های بسیار طولانی و روش سنتی خود در این زمینه در کنار به کارگیری دانش به روز و دستگاه های مدرن استفاده می کند که همگی تحت نظارت کارشناسان بسیار ماهر دالمایر انجام می شود.

.کمپانی قهوه مارک دالمایر ، قهوه های خود را در قالب های مختلف و به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، فیلتر قهوه و ... و در وزن های مختلفی تولید و عرضه می کند که برای استفاده در منزل ، محل کار ، کافی شاپ ، بار ها و رستوران ها مناسب هستند.

 

برند دیویدوف (Davidoff) :

دیویدوف، دیویدف،قهوه دیویدوف، Davidoff، Davidoff Coffee، فروش قهوه دیویدوف اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.برند Davidoff در سال 1936 توسط زینو دیویدوف در سویس تاسیس شد. شرکت دیویدوف یک تجارت خانوادگی مستقر در سوئیس است که علاوه بر عطر های بسیار شیک و خاص ، عینک ، کنیاک و قهوه اقلامی همچون ساعت های اختصاصی ، نوشت افزار و کالا های چرمی نیز برای مشتریان سطح بالای خود تولید می کند.

.قهوه برند دیویدوف (Davidoff) از همان ابتدای تاسیس ، خود را متعهد کرده که از بهترین مواد اولیه موجود در جهان برای تولیدات خود استفاده کند و خود را متعهد به تولید بهترین ها و با کیفیت ترین محصولات کرده است که از نظر قیمتی و کیفیت ، می تواند با هر محصولی از هر برندی رقابت کند.

.زینو دیویدوف همیشه به دنبال کمال بود بطوریکه تمام محصولاتی که دارای مارک دیویدوف بودند می بایست دارای بهترین کیفیت باشد و در رده تاپ ترین محصولات جهان قرار بگیرد. امروزه کیفیت عالی و اصالت ، دیویدوف را مترادفی برای تجملات جهانی می کند.

.میراث دیویدوف احساس منحصربفرد از کیفیت و هنر زندگی است که در تمام محصولات برند دیویدوف بخصوص عطر های تولیدی این شرکت کاملا منعکس شده است.

 

برند هاوس برنت (Hausbrandt) :

هاوس برنت،قهوه هاوس برند،قهوه هاوس برنت، Hausbrandt ، Hausbrandt Coffee، فروش قهوه هاوس برنت اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.کمپانی قهوه برند هاوس برنت توسط هرمان هاوس برنت در سال 1892 در شهر تریسته ایتالیا تاسیس شد و از محبوب ترین برند های قهوه در ایتالیا می باشد. این شرکت اولین کارخانه رست قهوه در ایتالیا است که با پیشرفت دانش ها و پیگیری های افراد با تجربه ایی که در آنجا کار می کردند توانستند حتی دستگاه های رستتر جدید و با کیفیت تری را تولید کنند. در سال های 2003 و 2004 این برند به عنوان بهترین قهوه سال از طرف سرآشپزان قهوه و شیرینی معرفی شد.

.شرکت قهوه مارک Hausbrandt اولین برندی بود که دانه قهوه را در بشکه های فلزی پلمپ و بسته بندی می کرد و قهوه ها در کارخانه تولید و بسته بندی می شدند و به دیگر نقاط جهان ارسال می کرد که باعث میشد دانه های قهوه برای مدت زمان بیشتری کیفیت و عطر خود را حفظ کنند.

.از زمان تاسیس Hausbrandt تا کنون که 130 سال از آن می گذرد ، تاریخ و سنت و مسیر هاوس برنت همیشه با مسیر رشد مدنی ، فرهنگی و اقتصادی ایتالیا و فراتر از آن با هم آمیخته بوده اند و این برند همیشه به زادگاه خود وفادار بوده و با آن ارتباط عمیقی داشته است.

 

برند لوکافه (Lucaffe) :

لوکافه،لوکافی،قهوه لوکافه، Lucaffe، Lucaffe Coffee، فروش قهوه لوکافه اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.موسس شرکت لوکافه (Lucaffe) ، جان لوکا ونتورلی بود که شرکت رست قهوه خود را در سال 1996 در نزدیک سواحل لیک گاردا ایتالیا راه اندازی کرد. شرکت قهوه مارک لوکافه در سایه زحمات شبانه روزی و شور و اشتیاق جان لوکا توانست بسیار سریع رشد کند و به یکی از شرکت های موفق در زمینه قهوه تبدیل شود.

.کمپانی قهوه مارک Lucaffe در ابتدای کارش به دلیل امکاناتی که در رونکادلا داشت ، علاوه بر تجهیزات تخصصی برای رست کردن و آسیاب کردن دانه های قهوه ، این امکان را داشت که دانه های اصلاح شده قهوه را نیز در اختیار داشته باشد و از آنها در تولید قهوه های خود استفاده کند؛ همین امر باعث شده که کمپانی لوکافه در مسیر تولید قهوه به تخصص و در نهایت به موفقیت چشم گیری برسد. در سال 2010 شاهد گسترش و پیشرفت بیشتر کمپانی لوکافه و تاسیس یک کارخانه جدید بودیم.

.لوکافه سعی کرده با حفظ کیفیت قهوه های خود تا جایی که امکان دارد قیمت قهوه های تولیدی خود را کاهش دهد تا هر فردی از سراسر جهان که دوستدار قهوه می باشد بتواند با هر بودجه ای قهوه دلخواه خود را خریداری کرده و از نوشیدن قهوه لذت ببرد.

 

برند نسکافه (Neacafe) :

نسکافه،قهوه نسکافه، Nescafe، Nescafe Coffee، فروش قهوه نسکافه اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.برند نسکافه (Nescafe) که تحت لیسانس کمپانی نستله فعالیت دارد در دهه 1930 در برزیل به وجود آمد. نسکافه در سال 1938 در سوئیس عرضه شد که با استقبال خوبی هم روبرو شد. قهوه نسکافه به عنوان مظهر نوآوری و پیشرفتی مدام شناخته می شود که فقط کافی است آن را با آبجوش یا شیر گرم مخلوط کرده و یک فنجان قهوه با کیفیت داشته باشید.

.شرکت قهوه برند نستله (Nestle) یک شرکت صنایع غذایی سوئیسی و چند ملیتی است که در سال 1866 توسط هنری نستله تاسیس شد و امروزه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی جهان شناخته می شود.

.برند Nescafe از شرکت نستله بیشتر به خاطر قهوه های فوری و پودر های قهوه آماده با همین مارک شناخته می شود ولی در طی سال های اخیر دانه قهوه نیز تحت همین نام به لیست تولیدات مارک نسکافه اضافه شد که همچون دیگر تولیدات نسکافه دارای کیفیت بسیار بالا و طعم و عطر عالی و بینظیری است.

 

برند گوپیون (Goppion) :

گوپیون،قهوه گوپیون، Goppion، Goppion Coffee، فروش قهوه گوپیون اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.شرکت قهوه برند گوپیون از معدود شرکت هایی است که از همان ابتدای فعالیت خود تا به امروز فقط از مرغوب ترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه جهان استفاده می کند. حتی یکی از گران قیمت ترین قهوه های جهان به نام قهوه جی بی ام (JBM) از قهوه های تولیدی برند گوپیون ایتالیا می باشد.

.در سال 1859 نام Goppion متولد شد در حالیکه تاریخچه ما به عنوان رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود. اولین فرد آغاز کننده برند گوپیون ، لوئچی گوپیون است. در 1965 اولین لوگوی گوپیون که بیانگر شرکت خانوادگی گوپیون نیز بود طراحی شد که امروزه همچنان در بالای دفتر مرکزی واقع در امتداد جاده ناپلئونی بین ترویزو و ونیز قرار دارد.

.در حال حاضر شرکت در دستان نسل چهارم خانواده می باشد و توسط سرجیو (پسر بزرگ آنجلو) ، پائولا ، ماریو و سیلویا (نماینده نفر پنجم) اداره می شود.

 

برند ساکوئلا (Saquella) :

ساکوئلا،قهوه های ساکوئلا،Saquella، Saquella Caffe،قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند

 

.شرکت قهوه ساکوئلا از سال 1856 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز هم در صنعت قهوه فعالیت دارد و توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این زمینه به اثبات برساند. در 1856 "کلمنته ساکوئلا" در شهر آبروزو ایتالیا تجارت ادویه ، چای ، جو ، کاکائو  خود را با منشا و کیفیت های متنوع راه اندازی نمود. بعد از مدتی برادرش آنتونیو به وی پیوست. آنها برای گسترش کار خود یک انبار در همان شهر ایجاد کردند تا بتوانند به فروش عمده نیز بپردازند.

.در 1955 علاوه بر شکستن رکورد تولید قهوه رست شده ، شرکت ساکوئلا اولین ترکیبات قهوه خود را نیز ارائه داد. در 1958 مناطق فروش خود را گسترش دادند و چندین انبار جدید هم افتتاح کردند تا بتوانند تقاضای رو به افزایش مشتریان را جوابگو باشند و همچنین محصولات بیشتری را به دیگر مناطق دنیا ارسال کنند.

.در 1999 این شرکت نام تجاری Saquella 1856” را برای خود گرفت و به یک شرکت سهامی تبدیل شد. هم اکنون شرکت توسط نسل پنجم خانواده ساکوئلا اداره می شود که همچنان به دنبال گسترش برند خود در کنار حفظ کیفیت محصولات هستند.

 

برند موکارابیا (Mokarabia) :

mokarabia coffee، mokarabia، قهوه موکارابیا،موکارابیا،موکاعربیا،فروش قهوه موکارابیا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

 

.شرکت قهوه مارک Mokarabia در 1951 در میلان با هدف ایجاد ترکیب های قهوه با کیفیت بالا برای بخش بار (منظور رستوران ها ، کافه ها و هتل ها) تاسیس شد. در سال 1977 شرکت موکارابیا توسط یک خانواده نجیب زاده ونیزی به نام زانتی (Zannetti) خریداری شد؛ این خانواده از قرن بیست و هشتم در صنعت قهوه فعالیت داشتند و یکی از شناخته شده ترین ها در این عرصه به حساب می آمدند.

.در سال 2012 Mokarabia Ltd.(UK) برند ها و شعبه ها را تصاحب نمود و این گونه بود که به یک گروه هلدینگ بزرگ تبدیل گردید. در سال 2013 موکارابیا وارد یک کسب و کار جدید می شود و آن هم همکاری با برند های Delonghi و eismann بود و از این زمان به دنیای تولید کپسول های قهوه نیز وارد شد.

.گروه هلدینگ موکارابیا صاحب امتیاز برند های Roversi و Arabes و Mokarabia و Ruffo می باشد و محصولاتش را با نام این برند ها به بازار عرضه می کند. موکارابیا همیشه به دنبال آن بوده است که ارزش اسپرسو ایتالیایی و لذت بردن از اسپرسوی اصیل ایتالیایی را در هر زمان و در هر نقطه ای از جهان به هر فرد قهوه دوستی بشناساند تا از خوردن قهوه خوب نهایت لذت را ببرد.

 

برند ایلی (Illy) :

ایلی،قهوه ایلی،Illy، illy caffe، فروش قهوه ایلی در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

 

.شرکت ایلی (Illy) توسط فرانچسکو ایلی (Francesco Illy) در سال 1933 در شهر تریسته ایتالیا راه اندازی شد. در همان سال اول فعالیت ، ایلی یک نوع بسته بندی را اختراع و ارائه کرد که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت؛ در بسته بندی های جدید ایلی ، قهوه درون ظرف های فلزی دربدار و تحت فشار بسته بندی می شدند.

.فرانچکسو ایلی علاقه بسیاری به قهوه و درست کردن قهوه های مختلف با طعم ها و درجات رست متفاوت داشت. 

.یکی دیگر از کار هایی که ایلی انجام داد اختراع اولین ماشین مدرن اسپرسو در سال 1935 بود که از حرارت آب و فشار برای درست کردن اسپرسو استفاده می کرد.

.ارنستو پسر فرانچسکو اولین آزمایشگاه تحقیقاتی ایلی را تاسیس کرد و با معتبرترین موسسات علمی بین المللی که در زمینه قهوه تحقیقات انجام می دادند و به دنبال نوآوری و دستآورد های جدید در صنعت قهوه بود به همکاری پرداخت که تا به امروز هم ادامه دارد.

.قهوه های برند Illy از با کیفیت ترین و مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا جهان تولید می شوند که از بهترین مزارع برزیل ، آمریکای مرکزی ، آفریقا و هند به صورت اختصاصی و مستقیم برای شرکت ایلی خریداری شده و به ایتالیا ارسال می شود.

 

برند آتیباسی (Attibassi) :

آتیباسی،قهوه آتیباسی،Attibassi coffee ، Attibassi،فروش قهوه آتیباسی اورجینال،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک در شیراز،فروش قهوه برند در شیراز،آتیباسی در شیراز

 

.آتیباسی (Attibassi) یکی از شرکت های قهوه ایتالیایی است که در سال 1918 تاسیس شد. این برند در ابتدا به عنوان یک کارگاه صنایع غذایی دستی فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات آن شکلات ، بیسکویت و شیرینی بود.

.در 1925 آتیباسی که قبلا یک شرکت معمولی بود شروع به پیشرفت کرد و تعداد کارمندانش نیز افزایش پیدا کرد و به صورت تخصصی در زمینه فرآوری کاکائو و شکلات شروع به فعالیت کرد. از سال 2002 بود که برند آتیباسی شروع به تولید قهوه های با کیفیت عالی کرد.

.Attibassi دارای قهوه های تولیدی بسیاری از جمله مخلوط دانه های قهوه ، قهوه آسیاب شده و غلاف های ese و کپسول های سازگار با دستگاه های مختلف می باشد که با بهترین کیفیت تولید می شود و برای هر کسی که به دنبال قهوه با بالاترین کیفیت می باشد می تواند در میان قهوه های آتیباسی ، قهوه دلخواه و متناسب با ذائقه خود را پیدا کند.

 

برند استامپتاون (Stumptown) :

استامپ تاون،استامپتاون،استامپتون،stumptown،قهوه برند استامپتاون،فروش استامپتاون در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه استامپتاون در سال 1999 توسط دوان سورنسون (Duane Sorenson) در پورتلند ایالت اورگان (Oregon) ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت ، متعلق به شرکت قهوه و چای پیتس (از 2015 تاکنون) است که به نوبه خود متعلق به هلدینگ JAB می باشد. شرکت قهوه برند Stumptown Coffee Roasters  یک رست و خرده فروشی قهوه در پورتلند است. این شرکت از همان ابتدا به صورت کافه و رست کننده در کنار یکدیگر فعالیت داشته است. 

.این شرکت ، مبتکر اولین قهوه های سرد در قوطی های نیترو بوده و به توسعه سایر نوآوری های محصولات قهوه سرد ادامه می دهد. 

.قهوه های تولید برند استامپتاون در پاکت های کاغذی بسیار مرغوب که قابل بازیافت می باشند و عموما در وزن های کوچک عرضه می شود. قهوه های استامپتاون از نظر طعم و عطر بسیار مرغوب و عالی بوده و قهوه هایی با ترکیبات مختلف و درجه رست های مختلفی را تولید کرده است که هر فردی می تواند به راحتی قهوه دلخواه خود را از میان قهوه های استامپتاون انتخاب و از نوشیدن آن لذت ببرد.

 

برند بوربن (Borbone) :

قهوه بوربن،قهوه بربون،قهوه بربن،borbone،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.شرکت قهوه بوربن (Borbone) از شرکت های بسیار قدیمی ایتالیایی است که به یکی از خاندان بسیار معروف فرانسه وابسته می باشد. افرادی از این خاندان که به ایتالیا راه پیدا کردند در شهر ناپل که اولین شهر در ایتالیا و دومین شهر در اروپای آن زمان بود ، مستقر شدند.

.شرکت بوربن برای بالا بردن کیفیت محصولات خود ، یک ارتباط مستقیمی بین کشاورزان و کارشناسان خود ایجاد کرده تا به کشاورزان کمک کنند تا بتوانند کیفیت محصولات خود را بهبود دهند و از روش های کشاورزی پایدار محیطی استفاده کنند. این امر باعث شده که شرکت قهوه مارک بوربن بتواند دسترسی خود به مواد خام با کیفیت بالا را اطمینان ببخشد و نگرانی از این بابت نداشته باشد.

.شرکت قهوه Borbone علاوه بر تولید قهوه در زمینه تولید دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی نیز فعالیت دارد.

 

برند بونز (Bones Coffee) :

قهوه بونز،بونز،قهوه های طعم دار بونز،فروش قهوه بونز در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،فروش قهوه،قهوه مارک،قهوه برند

 

.کمپانی قهوه بونز یک شرکت قهوه در دسته های کوچک مستقر در کیپ کورال از ایالت فلوریدا آمریکا است که قهوه فوری را در طیف وسیعی از طعم های جالب تولید می کند. محصولات شرکت Bones همگی از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا که دارای بالاترین کیفیت می باشند ، تولید می شود و هر یک از آنها دارای طعم خاص و منحصربفردی است. 

.در کمپانی قهوه Bones ، قهوه فقط یک نوشیدنی نیست که شما را صبح از خواب بیدار کند بلکه یک تجربه است که در کنار طعم و عطر لذیذ و دلنشین باید یک احساس خوشایند و فوق العاده را نیز به مصرف کننده القاء کند تا فرد از نوشیدن قهوه خود نهایت لذت را ببرد و بهترین تجربه ای را که تا به حال داشته را داشته باشد. قهوه های بونز غالبا دارای طعم غنی ، پر بدن و فوق العاده صاف می باشند که تمام این ویژگی ها را در هر فنجانی که می نوشید می توانید دریافت کنید. از نظر بونز ، قهوه باید یکی از اتفاق های مهم زندگی هر فردی باشد که حاضر است به خاطر آن از رختخواب بیرون بیاید.

.از قهوه های طعم دار بونز که از پیشنهادات خود شرکت است و می گویند حتما برای یکبار هم که شده آنها را امتحان کنید می توان به کارامل نمکی (Salted Caramel) ، چیزکیک توت فرنگی (Strawberry cheesecake) ، اسموری تایم (S’morey Time) ، بیکن افرا (Maple Bacon) ، ولتاژ بالا (High Voltage) و همچنین ترکیبات مضمونی مانند ترکیب کارامل وانیلی Jamaican Me Crazy اشاره کرد.

 

برند بونگاردی (Bongardi Coffee)

بونگاردی،قهوه بونگاردی،Bongardi Coffee، bongardi،فروش قهوه های بونگاردی،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند

 

.در سال 2015 دانشگاهی در بورسا (یکی از شهر های کشور ترکیه) با یک ایده اصلی و یک مفهوم منحصربفرد ، فروشگاه قابل حملی را راه اندازی نمود و به این ترتیب برند بونگاردی متولد شد. این برند در مدت زمان کوتاهی مورد علاقه دانشجویان دانشگاه بورسا قرار گرفت و به محبوب ترین برند قهوه تبدیل شد.

.برند بونگاردی از معدود شرکت هایی است که توانست قهوه هایی را تولید کند که با ذائقه مردم ترکیه همخوانی داشته باشد و همین امر سبب شد که در مدت زمان کوتاهی در لیست پر فروش ترین های کشور ترکیه قرار بگیرد. بعد از مدتی این قهوه به دیگر کشور ها نیز ارسال شد و در آن کشور ها نیز با استقبال و محبوبیت بسیار خوبی روبرو شد.

.بونگاردی برای تولید قهوه های خود از مرغوب ترین دانه های قهوه از بهترین مزارع سراسر جهان استفاده می کند و محصولات این برند غالبا از نوع سینگل اورجین (تک زیستگاه) هستند. 

.قهوه های تولیدی Bongardi Coffee دارای وزن مناسب و قیمت های مقرون به صرفه و مناسبی هستند که به راحتی برای تمام افراد قابل خریداری می باشند و هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را به راحتی خریداری کرده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

 

برند بونومی (Bonomi) :

bonomi، Bonomi Coffee،شرکت قهوه بونومی،قهوه بونومی،فروش قهوه بونومی،بونامی،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.فدریکو بونومی (Federico Bonomi) مالک یک فروشگاه مواد غذایی میلانی بود که شرکت رست قهوه بونومی را در سال 1886 در Conca del Naviglio ، میلان افتتاح کرد.

.در شهر میلان بود که فدریکو ، ترکیبات قهوه و سبک خاص بو دادن خود را توسعه داد و پایه و اساس فلسفه فعلی شرکت را بنا نهاد. در Bonomi ارزش های کیفیت ، پاریداری و همکاری در سطح چشم ، هر روز به معنای واقعی زندگی می شود. در 1910 قهوه های این شرکت در 100 فروشگاه میلان فروخته می شدند که در نوع خود بینظیر بود.

.در سال 2017 شرکت قهوه برند بونومی ایتالیا یک سرمایه گذاری بزرگ در نوآوری انجام داد و آن افتتاح کارخانه تولید خود در Via Edison بود که یک جهش بزرگ در جهت موفقیت بیشتر این شرکت محسوب می شود.

.شرکت قهوه Bonomi همواره سعی کرده که اشتیاق ایتالیایی به قهوه را در سراسر جهان ترویج دهد و قهوه اصیل ایتالیایی را به همگان بشناساند تا بتوانند طعم واقعی قهوه را بچشند. امروزه بونومی در بیش از سی کشور جهان شعبه داشته و قهوه های خود را به سراسر جهان ارسال می کند.

 

 برند بیالتی (Bialetti) :

بیالتی،قهوه بیالتی، Bialetti، Bialetti Coffee، فروش قهوه بیالتی اصل،فروشگاه قهوه در شیراز،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اورجینال،کافی شاپ سه میم

 

.شرکت قهوه بیالتی (Bialetti) که با نام برند مرد سبیلو شهرت دارد از شرکت های بسیار قدیمی و مطرح ایتالیایی است که دارای بیش از یک قرن قدمت و تجربه می باشد. این برند علاوه بر تخصص در تولید قهوه ایتالیایی ، بیشتر به دلیل ابداع و تولید موکا اکسپرس (یا موکاپات یا قهوه جوش روگازی) شناخته می شود.

.این شرکت در سال 1919 توسط آلفونسو بیالتی تاسیس شد که در ابتدای کار یک کارگاه کوچک آلومینیوم بود. شرکت Bialetti در سال 1933 اولین موکاپات (MokaPat) خود را ارائه کرد که به لطف آن توانست به یکی از شناخته شده ترین برند های جهان تبدیل شود.

.حدود دو ، سه سال بعد از تولید موکا اکسپرس بود که بیالتی شروع به تولید قهوه برای استفاده در دستگاه های خود کرد تا هر فردی بتواند به راحتی هم دستگاه و هم قهوه مورد استفاده خود را در خانه داشته باشد و بتواند یک اسپرسوی دلچسب را درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.کمپانی قهوه مارک Bialetti ایتالیا برای تولید قهوه های خود از با کیفیت ترین دانه های قهوه استفاده می کند که آنها را از بهترین مزارع جهان خریداری کرده و در کارخانه خود تحت نظارت کارشناسان خبره دانه های قهوه با درصد های مشخص و دقیق ترکیب و با درجات مختلف رست داده می شوند تا ترکیب و طعم مورد نظر بیالتی به دست آید.

 

برند پرا (Caffé Pera)

پرا،قهوه پرا،فروش قهوه های اصل پرا،Pera، Caffe Pera، Pera Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اورجینال،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه مارک

 

.در سال 1953 بنیتو پرا تمام پس انداز خود را در صنایع قهوه پرا بنیتو (Industria del caffé Pera Benito) سرمایه گذاری کرد و شرکت خود را راه اندازی نمود. دانه های قهوه خام خریداری شده از بندر جنوا وارد و برای بو داده شدن به کارگاه بنیتو در الساندریا برده می شد.

.امروزه شرکت قهوه برند پرا ، عطر و فرهنگ قهوه ایتالیایی را به کشور های مختلف جهان معرفی کرده و بهترین قهوه های ایتالیایی را به سراسر جهان صادر می کند. Caffé Pera ترکیبات مختلفی را برای همه بخش های خود طراحی و تولید می کند و آنها را در قالب دانه قهوه گرفته تا کپسول قهوه و قهوه سنتی روانه باز کرده تا هر فردی بتواند قهوه دلخواه خود را داشته باشد.

 

برند ایتالکافه (ItalCaffé)

ایتالکافه،قهوه ایتالکافه،قهوه ایتالکافی،قهوه ایتال کافی،فروش قهوه مارک ایتالکافه،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه اصل،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

 

.شرکت ایتالکافه ، یک شرکت رست قهوه ایتالیایی است که در سال 1969 راه اندازی شد و کارخانه و دفتر مرکزی آن در نزدیکی La Spezia در ایتالیا واقع شده است. فعالیت این شرکت شامل واردات قهوه سبز به طور مستقیم از بازار های مبدا می باشد و سپس دانه های قهوه طبق بهترین سنت ایتالیایی برشته و با دقت و وسواس خاصی بسته بندی و به بازار جهانی عرضه می شود.

.تجربه طولانی مدت و دانش به روز  ItalCaffé در زمینه قهوه و تولید ترکیبات مختلف از دانه های قهوه توانسته هم مشتریان خصوصی و خانگی و هم سخت پسند ترین قهوه خور ها را راضی کرده و در طی این سال ها ، آنها را به عنوان مشتری ثابت این برند نگه دارد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top