کافه سه میم

کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا (Starbucks Caffé Verona Capsule)

معرفی کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا

پر فروش ترین کپسول قهوه نسپرسو

تاریخچه استارباکس

  • کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا سه میم

کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا (Starbucks Caffé Verona Capsule) :

.کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا حاوی قهوه 100درصد عربیکا که به صورت دارک رست داده شده و برای استفاده درون کپسول ها ، آسیاب شده و سپس کپسول ها توسط آن پر می شود.

.این کپسول ها دارای قدرت بالا ، کافئین مناسب بوده و یک قهوه با طعم قوی و پر رنگ ، متعادل همراه با بافت شکلاتی است. این قهوه در بسته های حاوی 10 عدد کپسول قهوه نسپرسو عرضه می شود که هر کپسول حاوی 55 گرم قهوه بوده و از آنها می توان برای تهیه انواع قهوه ها همچون اسپرسو ، کاپوچینو ، کافه لاته و ... استفاده نمود.

.کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا سه میم از بهترین دانه های قهوه عربیکا از مزارع آمریکای مرکزی ، آسیا و اقیانوسیه تولید شده و دارای یک طعم عالی همراه با نت های شیرین و کاکائو تلخ می باشد که این دو در کنار هم یک تضاد فوق العاده ای را به وجود آورده است.

.کپسول های قهوه کافه ورونا برند Starbucks یک انتخاب عالی برای استفاده در محل کار و منزل می باشد و دلیل آن هم آماده بودن هر کپسول می باشد و اینکه دیگر نیازی به اندازه گیری ندارد.

.استارباکس ، Caffé Verona Capsule را برای اولین بار در سال 1975 فقط برای یک رستوران در سیاتل تولید کرد و نام آن را Jake’s Blend گذاشته بود. مردم به قدری این قهوه و ترکیب آن را دوست داشتند که سرانجام استارباکس تصمیم گرفت که قهوه کافه ورونا را رسمی کرده و آن را به صورت انبوه تولید کند و بعد از این تصمیم بود که نام آن را Verona نهاد ، به پاس تشکر از مردم آن شهر که الهام بخش بسیاری از افراد هستند و ادای احترام به سنت قهوه ایتالیایی.

.کپسول قهوه مارک Starbucks Caffé Verona Capsule توسط شرکت نسپرسو تولید می شود؛ البته با قهوه ترکیبی استارباکس پر شده و عرضه می گردد و با تمام دستگاه های نسپرسو نیز سازگاری داشته و می توان از آن استفاده نمود. این کپسول یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین کپسول های استارباکس است زیرا دارای یک ترکیب کلاسیک و متعادلی می باشد.

.در صورتی که از طرفداران کپسول و از استفاده کنندگان دستگاه های نسپرسو هستید ، پیشنهاد می کنیم حتما کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا را امتحان کنید و مطمئن باشید به دلیل ترکیب و طعم عالی که دارد حتما از مصرف کنندگان ثابت آن خواهید شد. برای خرید کپسول قهوه استارباکس کافه ورونا اورجینال در بسته های پلمپ و اورجینال شرکت استارباکس ، کافی است به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و تنها با یک کلیک و خیلی راحت این کپسول را خریداری نمائید و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.قهوه ورونا یکی از قهوه های پر فروش استارباکس می باشد که علاوه بر کپسول ، به صورت دانه قهوه و پودر قهوه هم تولید می شود که در هر سه قالب در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل خریداری می باشد.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های منحصربفرد قهوه در کشور می باشد که به صورت اختصاصی فقط در زمینه قهوه فعالیت دارد و بسیاری از قهوه های خاص و کمیاب جهان و بهترین محصولات قهوه از برترین شرکت های تولید قهوه در جهان را به صورت اختصاصی و مستقیم وارد کرده و در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

تاریخچه شرکت قهوه استارباکس :

.شرکت قهوه برند استارباکس در سیاتل آمریکا و توسط سه دوست در سال 1971 راه اندازی شد که تا سال ها فقط به رست و فروش دانه های مختلف در قالب ترکیبات محصربفرد خود می پرداخت و حدود سال پانزدهم فعالیت خود بود که به توصیه شریک جدید خود به عرصه کافی شاپ وارد شد و بر خلاف تصور بنیانگذارانش با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. امروزه استارباکس در اکثر شهر های جهان دارای شعبه بوده که در آنها به فروش و سرو قهوه های تولیدی خود می پردازد.

.محصولات استارباکس در قالب های مختلف دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، فیلتر قهوه تولید و به سراسر جهان ارسال می شود.

.شهرت Starbucks علاوه بر کیفیت بالای قهوه هایش ، به دلیل داشتن تنوع بسیار در محصولاتش می باشد که دارای ترکیبات متنوعی هستند و با درجات مختلفی رست داده شده اند و به جرات می توان گفت که هیچ قهوه خوری در جهان وجود ندارد که نتواند قهوه دلخواه و متناسب با سلیقه خود را در میان قهوه های استارباکس بیابد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top