کافه سه میم

قهوه گانودرما (Ganoderma)

قهوه گانودرما چیست؟

آیا قارچ گانودرما میشناسید و از خواص دارویی آن با خبر هستید؟

نحوه درست شدن قهوه از قارچ گانودرما چگونه است؟

روش درست کردن قهوه گانودرما چگونه است؟

  • قهوه گانودرما سه میم

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما Ganoderma که در ژاپن بنام قارچ reishi و در چین بنام قارچ لینگ ژی هم نامیده میشود یکی از قارچ های گران قیمت دنیا است که دلیل این امر بخاطر خواص بسیار زیاد قارچ گانودرما است به گونه ایی که در چین باستان به آن قارچ جاودانگی هم می گفتند.

 

 

قهوه گانودرما سه میم ، از پودر دانه های بو داده قهوه و پودر قارچ قرمز رنگ گانودرما تهیه می شود.

 

 

قارچ گانودرما بر روی تنه و شاخه های درختان رشد می کند و همین امر باعث میشود که بیشترین خواص قلیایی زمین را به خود جذب کند که رنگ قرمز قارچ گانودرما هم به همین خاطر است.

 

 

خواص قهوه گانودرما چیست؟

* کمک به کاهش قند خون و بهبود عملکرد پانکراس

* بهبود سیستم ایمنی بدن : به خاطر وجود آنتی اکسیدان بالای قارچ گانودرما که کمک می کند سلول های بدن بتوانند راحتتر در برابر عفونت ها و بیماری ها از خود دفاع کند.

* کمک به بهبود بافت پوستی و کاهش اثرات پیری پوست

* قهوه گانودرما خاصیت آرامبخشی هم دارد و همین امر در کاهش استرس و اضطراب کمک بسیاری می کند.

* کمک به بهبود شرایط خواب و رفع بیخوابی

* پیشگیری از مشکلات قلبی

* کاهش فشار خون بالا

* قهوه گانودرما به دلیل خواص نشاط آور و انرژی بخشی که دارد می تواند در رفع و کاهش افسردگی و مشکلات روحی موثر باشد.

اینها تنها چند مورد از خواص بسیار قهوه گانودرما بودند.

 

قهوه گانودرما به دلیل کافئین کمی که دارد می تواند برای افرادی که میخواهد قهوه خود را کاهش دهند یا حتی ترک کنند گزینه بسیار مناسبی است.

یک فنجان قهوه گانودرما سه میم ، سه برابر اسفناج ، آهن دارد و هفت برابر ماهی ، امگا سه دارد و هفت برابر پرتقال ویتامین سی و شش برابر شیر ، کلسیم دارد.

 

روش درست کردن قهوه گانودرما :

قهوه گانودرما از جمله قهوه های فوری است که برای درست کردن آن کافی است مقداری از این قهوه را با آب جوش مخلوط کنید و در صورت دلخواه کمی شکر به آن اضافه کنید.

 

 

توجه داشته باشید مصرف خود قارچ گانودرما برای تمام افراد توصیه نمی شود ، چرا که احتمال تداخل دارویی وجود داشته باشد.

از عوارض قارچ گانودرما که گزارش شده می توان به خشکی گلو و حالت تهوع و در برخی افراد حالت تپش قلب و افزایش اضطراب و بیخوابی گزارش شده است.

در صورتی که به تازگی از قهوه گانودرما استفاده میکنید به هیچ عنوان در نوشیدن آن زیاده روی نکنید تا دچار عوارض آن نشوید و یا اگر به این قهوه حساس هستید بتوانید راحت آن را متوجه شودید.

مقدار دوز مصرفی در طول روز برای هر فرد بین 2 تا 5 گرم است.

دوستداران قهوه گانودرما و علاقه مندانی که دوست دارند طعم این قهوه بینظیر را تجربه کنند می توانند در کافی شاپ سه میم در فضایی بسیار دنج و کلاسیک و آرام از نوشیدن قهوه گانودرما سه میم لذت ببرید.

 

لانگ بلک Long Blackاسپرسو ماکیاتو Espresso Macchiatoشیر نسکافه همراه شیر یا میتلاته ماکیاتو Latte Macchiatoلاته ترک Latte Turkishفلت وایت Flat whiteکورتادو Cortadoفراپهکان پانا Espresso con pannaلاته اووله café au laitموریچیوونسکافه دیویدوف Davidoffآفوگاتوکاپوچینو Cappuccinoوایت چاکلت white chocolateهات چاکلت Hot chocolateآیس موکالاته دابلکافه لاته Café e latteکافه موکا Mochaشیر کاکائوآیس لاتهآمریکانوقهوه اسپرسو دابل شات لاوازا Lavazzaقهوه اسپرسو تک شات لاوازا Lavazzaآیس آمریکانولاته اتریشی

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top