کافه سه میم

قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون (Goppion Aroma Espresso Bar)

طعم و عطر قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون چگونه است؟

قهوه Goppion Aroma Espresso Bar در چه سطحی قرار دارد؟

معرفی شرکت گوپیون

از کجا قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون اورجینال را بخریم؟

  • قهوه دانه آروما اسپرسو بار گوپیون سه میم

 قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون (Goppion Aroma Espresso Bar) :

.قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون دارای ترکیب 40 درصد دانه قهوه عربیکا و 60 درصد دانه قهوه روبوستا می باشد که با درجه حرارت دارک رست و برشته شده اند. این قهوه جز قهوه های پر کافئین و قوی محسوب می شود که برای آغاز یک روز پر انرژی کاملا مناسب و ایده آل می باشد.

.قهوه برند Goppion Aroma Espresso Bar سه میم ، عطر عالی ، طعم قوی و غنی و کرمای بسیار عالی و خامه ای دارد که در نهایت یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی را به شما می دهد که مطمئنا از نوشیدن آن نهایت لذت را خواهید برد. این قهوه دارای شیرینی کم ، اسیدیته متوسط ، طعم عالی و ماندگار به همراه نت شکلاتی است که هر قهوه دوستی را می تواند جذب خود کند.

.از این قهوه از مارک Goppion ایتالیا ، برای تهیه انواع نوشیدنی های سیاه همچون آمریکانو و اسپرسو و همچنین برای نوشیدنی های ترکیبی با شیر همانند لاته ماکیاتو و کاپوچینو کاملا مناسب و ایده آل است و به دلیل کرما و آرومای خوبی که دارد به نوشیدنی شما طعم و مزه فوق العاده ای را می بخشد. قهوه مارک آروما اسپرسو بار گوپیون اورجینال به صورت دانه کامل و در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل خریداری می باشد.

.از این قهوه می توانید در انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی و کافی شاپی استفاده کرده و هر نوشیدنی که تمایل دارید را با آن تهیه نمائید؛ برای این منظور کافی است که دانه های قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون را متناسب با دستگاهی که دارید آسیاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

.اگر دوست دارید که این قهوه بسیار خوش طعم و عطر را بنوشید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و قهوه Goppion آروما اسپرسو بار اصل را به همراه صبحانه های ویژه و پر طرفدار سه میم و در محیط دنج و آرام و خانوادگی کافی شاپ سه میم میل کرده و روزتان را پر انرژی و با نشاط بیشتر آغاز کنید.

.برای خرید قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون اصل در شیراز و همچنین برای خرید قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون از هر شهرستانی که هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و تنها با یک کلیک و خیلی راحت این قهوه عالی و بینظیر را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال و اصل خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

گوپیون،قهوه گوپیون،قهوه گوپیون آروما اسپرسو بار،Goppion،فروش قهوه مارک گوپیون در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه برند در شیراز

 

آروما (Aroma) :

.کلمه آروما در لغت به معنای بو و عطر می باشد. آرومای قهوه (یا عطر و بوی قهوه) ، در طی رست قهوه در شرایط خاص مانند دما ، فعال بودن آب و فشار تعیین می شود.

.قهوه ها دارای بیش از هزار نوع ترکیبات مختلف از آروما می باشند و هر یک از آنها می تواند برای برخی افراد جذب کننده باشند و برای برخی دیگر برعکس عمل کند.

معرفی شرکت گوپیون ایتالیا :

گوپیون،قهوه گوپیون،قهوه گوپیون آروما اسپرسو بار،Goppion،فروش قهوه مارک گوپیون در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه برند در شیراز

 

.شرکت قهوه برند گوپیون از معدود شرکت هایی است که از همان ابتدای فعالیت خود تا به امروز فقط از مرغوب ترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه جهان استفاده می کند. در سال 1859 نام گوپیون متولد شد در حالیکه تاریخچه ما به عنوان رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود.

.در حال حاضر قهوه های Goppion به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه تولید و عرضه می شود و برای تولید همه اینها از مرغوب ترین و بهترین دانه های قهوه استفاده می شود.

.در حال حاضر شرکت در دستان نسل چهارم خانواده می باشد و توسط سرجیو (پسر بزرگ آنجلو) ، پائولا ، ماریو و سیلویا (نماینده نفر پنجم) اداره می شود. این نسل چهارم گوپیون همواره می گویند که ما راه اجدادمان را ادامه می دهیم و با الهام از روحی که اجداد ما را متحرک ساخت ، کسانی که تاریخ ما را آغاز کردند اما به آینده نگاه می کردند و ما نیز این روحیه و این راه را ادامه خواهیم داد و مسیر خود را گسترش می دهیم.

.شرکت برند گوپیون علاوه رست و تولید قهوه در زمینه کافی شاپ نیز فعالیت دارد و چند شعبه خود را در شهر های مطرحی همچون وین راه اندازی نموده است که با استقبال خوبی هم روبرو شده اند.

 

 

 

دانه قهوه سالوادور آبی بیو (S.Salvador Miscela Bar Blu BIO) - دانه قهوه سالوادور قهوه ای (S.Salvador Miscela di Caffe Bar Marrone) - دانه قهوه کیاروسکورو اتیوپی سیدامو (Chiaroscuro Etiopia Sidamo) - دانه قهوه دالمایر اسپرسو دورو (Dallmayr Espresso d’Oro) - دانه قهوه دالمایر کرما دورو (Dallmayr Crema d’Oro) - دانه قهوه کیمبو پرمیوم (Kimbo Premium) - دانه قهوه کیاروسکورو مکزیک آلترا (Chiaroscuro Mexico Altura) - دانه قهوه چیبو کاستاریکا (Tchibo Costa Rica Limited) - دانه قهوه لاوازا گوستو پینو (Lavazza Gusto Pieno) - دانه قهوه پیتس کافی مدل بیگ بنگ (Peet’s Coffee Big Bang)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top