کافه سه میم

قهوه دانه دولچه گوپیون (Goppion Dolce)

طعم و آرومای قهوه دانه دولچه گوپیون

قهوه Goppion Dolce اورجینال را از کجا بخریم؟

درباره برند گوپیون

  • قهوه دانه دولچه گوپیون سه میم

 قهوه دانه دولچه گوپیون (Goppion Dolce) :

 .یکی از شرکت های مطرح در زمینه قهوه های با کیفیت ، شرکت قهوه برند گوپیون ایتالیا می باشد و به جرات می توان گفت که قهوه دانه دولچه گوپیون یکی از بهترین های این شرکت می باشد.

.قهوه دانه دولچه گوپبون سه میم از ترکیب بهترین و مرغوب ترین دانه های 100 درصد قهوه عربیکا از بهترین مزارع جهان تولید می شود و در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم موجود و قابل سفارش است.

.این قهوه مارک از شرکت Goppion دارای رست مدیوم ، طعم ملایم ، عطر قوی و اسیدیته پائینی است که همین موارد باعث جذب بسیاری از افراد به این قهوه شده است. قهوه Goppion Dolce اورجینال دارای طعم عالی همراه با نت شکلاتی است و کافئین مناسبی دارد که استفاده از آن را در تمام ساعات روز امکان پذیر کرده است.

.قهوه دانه دولچه گوپیون اصل را می توانید برای تهیه انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو ، آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همانند لاته ماکیاتو ، کاپوچینو استفاده کرده و همچنین از دانه های این قهوه در هر دستگاه قهوه ساز خانگی و کافی شاپی که دارید می توانید استفاده کنید.

.از طریق سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید برای خرید قهوه دانه دولچه گوپیون در شیراز و همچنین برای خرید قهوه دانه دولچه گوپیون از هر شهری از کشور که هستید ، اقدام کرده و تنها با یک کلیک ، قهوه خود را خریداری کرده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال گوپیون ایتالیا درب منزل تحویل بگیرید.

 

گوپیون،قهوه دولچه گوپیون،Goppion،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه مارک در شیراز،فروش قهوه برند در شیراز،فروش قهوه گوپیون

 

.علاوه بر این فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم دارای انواع قهوه های برند و اصل از معروف ترین شرکت های جهان می باشد و شما عزیزان می توانید بنا به ذائقه و سلیقه ای که دارید ، قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را بسیار راحت خریداری نمائید و هر زمان که تمایل داشتید ، از نوشیدن قهوه اصل و دلخواه خود نهایت لذت را ببرید.

.در مجموعه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که دارای یک منوی خاص و بینظیر از قهوه های مارک جهان می باشد و شما قهوه دوستان و دوستداران قهوه های اصل می توانید در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز ، هر قهوه ای را که تمایل دارید ، میل کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

.فروشگاه سه میم در جهت مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه خریداری شده ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه را در صورتی که پلمپ و پاکت آن خراب یا باز نشده باشد ، فراهم نموده است.

درباره برند گوپیون :

.در سال 1859 نام گوپیون متولد شد در حالیکه تاریخچه این برند به عنوان یک شرکت رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود. اولین فرد آغاز کننده برند گوپیون ، لوئچی گوپیون بود که فردی به معنای واقعی ، خود ساخته بود. وی پایه های محکمی برای شرکت بنیان نهاد و تلاش و سخت کوشی را به معنای واقعی به فرزندان خود آموخت.

.کار این شرکت بعد ها توسط نوادگان لوئیچی ادامه پیدا کرد و آنها بنا به تجربه پدران خود و پشتکار خودشان توانستند شرکت قهوه گوپیون را به صورت رسمی ثبت کرده و آن را به قدری توسعه دهند که به عنوان یکی از برند های مطرح ایتالیا و جهان تبدیل شود.

 

 

 

دانه قهوه آتیباسی مدل سابلیم (Attibassi sublime 100% Arabica) - دانه قهوه دانته ناپولیتن (Duntte Coffee Napolitan Blend) - دانه قهوه جیموکا گوستو ریکو (Gimoka Gusto Ricco) - دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما (Jacobs Barista Editions Crema) - دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما اینتنسه (Jacobs Barista Editions Crema Intense) - دانه قهوه جاکوبز کرونانگ (Jacobs Kronung) - دانه قهوه ساکوئلا ایتالیا اسپرسو گرن کرما (Saquella Caffé Italia Espresso Gran Crema) - دانه قهوه مورنو وندینگ (Caffé Moreno Vending)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top