کافه سه میم

پودر قهوه کلاسیکو ایلی (Illy Classico)

دلیل پیشنهاد ما به شما برای نوشیدن قهوه کلاسیکو ایلی چیست؟

آروما و طعم و عطر پودر قهوه کلاسیکو ایلی چگونه است؟

چگونه و از کجا پودر قهوه کلاسیکو ایلی اصل را راحت و آسان و اینترنتی خرید کنیم؟

  • پودر قهوه کلاسیکو ایلی سه میم

فروشگاه اینترنتی سه میم تمام قهوه های برند و اصل را به صورت مستقیم و با کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بتوانید در هر زمان و مکانی از لذت نوشیدن یک فنجان قهوه عالی لذت ببرید.

همچنین دوستداران قهوه می توانند در کافی شاپ سه میم در کنار عزیزان خود در محیطی کلاسیک و آرام از نوشیدن قهوه خود لذت ببرند.

در اینجا می خواهیم یکی از قهوه های بینظیر کافه سه میم یعنی قهوه کلاسیکو ایلی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

معرفی شرکت ایلی:

شرکت ایلی (Illy) یکی از شرکت های برجسته دنیا در زمینه تولید قهوه است.

فرانچسکو ایلی شرکت خود را در سال 1933 تاسیس کرد.

 

 

کارهای مختلف ایلی در زمینه صنعت قهوه از جمله اختراع اسپرسوساز برقی توسط وی و همچنین بسته بندی محصولات به روش فشرده سازی انقلاب بزرگی در صنعت قهوه به وجود آورد و باعث شد شرکت ایلی به یکی از شرکت های بزرگ قهوه در جهان تبدیل شود.

 

 

شرکت ایلی در مسیر روند رشد خود ، قهوه آسیاب شده در قوطی های کوچک برای مصارف خانگی را نیز روانه بازار کرد که با استقبال بینظیری روبرو شد.

قهوه های تولیدی شرکت ایلی که در فروشگاه اینترنتی سه میم هم ارائه می شود از دانه های خالص عربیکا می باشد .

قهوه های ایلی هم بصورت دانه قهوه و هم بصورت پودر قهوه به فروش می رسد.

قهوه های ایلی که در کافی شاپ سه میم سرو می گردد دارای انواع رست مختلف می باشند : دارک یا غلیظ ، مدیوم یا متوسط و درجه رست برای قهوه بدون کافئین.

 

 پودر قهوه کلاسیکو ایلی (Illy Classico) : 

یکی از قهوه های برند ایلی ، پودر قهوه کلاسیکو ایلی (Illy Classico) است.

 

 

پودر قهوه کلاسیکو ایلی که در کافی شاپ سه میم سرو می شود از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا است که از ترکیب بهتربن دانه های قهوه عربیکا دنیا تهیه می شود.

پودر قهوه کلاسیکو ایلی سه میم دارای رست مدیوم با عطر عالی ، در قوطی 250 گرمی می باشد.

پودر طعم قهوه کلاسیکو ایلی طعمی شیرین و کاراملی و کاملا کلاسیک دارد و یادآور طعم کاکائو و شکوفه های پرتقال و یاس است.

 

مقایسه قهوه کلاسیکو ایلی با دیگر قهوه ها:

قهوه کلاسیکو ایلی به دلیل روش خاص رست شرکت ایلی دارای طعم ملایم تر و شیرین تری نسبت به همرده های خود است و همین امر باعث شده که طرفداران بیشتری هم در جهان پیدا کند.

اگر بخواهیم از قهوه هایی همرده با قهوه کلاسیکو ایلی سه میم نام ببریم می توانیم به قهوه لاوازا مدل کافه اسپرسو و گوپیون مدل ناتیوو 100 درصد عربیکا اشاره کرد.

 

دوستداران و علاقه مندان قهوه کلاسیکو ایلی می توانند این قهوه فوق العاده را در کافی شاپ سه میم در محیطی دنج و کلاسیک و آرام در کنار عزیزان خود میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند.

می توانید پودر قهوه کلاسیکو ایلی را از طریق فروشگاه اینترنتی سه میم سفارش دهید و از این قهوه بینظیر در هر زمانی که خواستید لذت ببرید.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classico

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top