کافه سه میم

کافی شاپ خوب و ویژگی های آن

کافی شاپ خوب و ویژگی آن

دلیل مشهور شدن یک کافی شاپ

بهترین کافی شاپ شیراز

  • کافی شاپ خوب

کافی شاپ خوب و ویژگی آن :

.امروزه کافی شاپ ها دیگر فقط  مکانی برای خوردن و آشامیدن نیستند ، بلکه مکانی شده اند برای دور هم بودن ، گذراندن وقت در زمان استراحت بین ساعت کاری و حتی گذراندن وقت برای خواندن کتاب در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

.امروزه کافی شاپ ها مخاطبان بسیاری دارند زیرا در زندگی پر مشغله امروزی گذراندن حتی یک ساعت هم به دور از تمام دغدغه ها و شلوغی ها ، بسیار باعث آرام و ریلکس شدن افراد می شود. به همین دلیل افراد تمایل بسیاری به گذراندن وقت در کافی شاپ و به دست آوردن کمی آرامش دارند.

 

بهترین کافی شاپ شیراز

 

.به همین منظور کافی شاپ ها باید دارای ویژگی های خاصی هم از نظر ظاهری و هم از نظر مکانی و هم از نظر کیفیت نوشیدنی ها و غذا های خود داشته باشند تا بتوانند مشتریان خود را جذب و حفظ کنند.

.در کل یک کافی شاپ خوب باید بتواند یک فضای خوب و آرام و شیک برای استراحت ، مطالعه کردن و گذراندن وقت برای افراد ایجاد کند. دلیل این امر آن است که امروزه کافی شاپ ها به محلی برای قرار های دوستانه و کاری تبدیل شده اند و به همین خاطر آرام بودن و شیک بودن مکان کافی شاپ برای افراد بسیار حائز اهمیت شده است.

ویژگی یک کافی شاپ خوب :

* اولین موردی که بسیار اهمیت دارد و در نظر افراد بسیار جلب توجه می کند ، ظاهر و دکوراسیون کافی شاپ است.

.در انتخاب طرح و رنگ دکور داخلی کافی شاپ باید سعی کنید از رنگ ها و طرح هایی استفاده کنید که حس خوب و مثبتی را به افراد منتقل می کند؛ زیرا همان طور که اشاره شد بسیاری از افراد در زمان استراحت بین ساعات کاری خود یا بعد از ساعت کاری و یک روز پر مشغله ایی که داشتند برای کسب انرژی و آرامش و کمی استراحت کردن در یک مکان خلوت به کافی شاپ می آیند.

.نکته دیگری که در دکوراسیون باید به آن توجه خاص نمود انتخاب مبلمان و صندلی هایی است که می خواهید در کافی شاپ از آن استفاده کنید. شواهد نشان داده که هر چه مبلمان راحت تر باشد مشتریان زمان بیشتری را در کافی شاپ می گذرانند و همچنین احتمال مراجعه مجدد افراد به کافی شاپ شما هم بیشتر می شود.

* داشتن قهوه های با کیفیت

.یکی دیگر از عوامل مهم در موفق بودن یک کافی شاپ ، ارائه و سرو قهوه های با کیفیت و اورجینال می باشد.

.البته باید توجه داشته باشید که برای اینکه یک قهوه خوب به دست مشتری برسد چند عامل مهم و اساسی وجود دارد از جمله کیفیت دانه های قهوه ای که استفاده می کنید ، کیفیت دستگاه قهوه ساز و در نهایت داشتن یک باریستای ماهر که بتواند قهوه را به خوبی آماده کند و در اختیار مشتریان قرار دهد.

* ارائه غذا های خوب و با کیفیت

.کیفیت غذا هایی ( از غذا ها گرفته تا شیرینی و دسر هایی که ارائه می شود ) که در یک کافی شاپ سرو می شود عامل بسیار موثری در جلب توجه و رضایت مشتریان است. حتی این امر در آمدن مجدد و چندین باره مشتریان هم بسیار تاثیرگذار است.

* فضای عالی و مناسب

.فضای کافی شاپ باید به گونه ای باشد که افراد در زمانی که برای گذراندن وقت چه تنها و چه با دوستان و عزیزان خود به کافی شاپ می آیند ، احساس راحتی و آرامش و شادی داشته باشند.

.اگر قصد پخش کردن آهنگ و موسیقی در کافی شاپ خود را دارید حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که نباید باعث از بین رفتن آسایش و آرامش افراد شود. اصطلاحا گفته می شود که باید در محیط کافی شاپ خود ترکیبی از هیاهو و آرامش را ایجاد کنید که در این صورت حتما موفق خواهید بود.

* قیمت مناسب

.عامل دیگری که در تعیین یک کافی شاپ خوب موثر است و باعث می شود که افراد بار ها به آنجا مراجعه کنند ، داشتن قیمت مناسب برای نوشیدنی ها و غذا هایی است که سرو می کنند.

.در هر صورت قیمت نوشیدنی ها و خوراکی ها برای افراد حائز اهمیت است زیرا همه دوست دارند در یک مکان خوب و دلخواه خود بدون داشتن دغدغه در مورد هزینه ها بتواند هر نوشیدنی یا غذایی را که دوست دارد ، میل کنند.

.به همین خاطر سعی کنید برای اقلامی که در کافی شاپ خود ارائه می دهید قیمت مناسب و هوشمندانه در نظر بگیرید. حتی می توانید برای انتخاب درست ، قیمت های چندین کافی شاپ در منطقه خود را پیگیری کرده و از آنها ایده بگیرید.

* به وجود آوردن یک برند و مفهوم برای کافی شاپ خود

.بهتر است برای کافی شاپ خود که در حال فعایلت است ، یک لوگو و برندی را ارائه و تعریف کنید. حتی می توانید با انتخاب یک شعر یا یک شعار یا جمله جذاب و معتبر و پر معنا ، برند و نام خود را تعریف نمائید.

* در دسترس قرار دادن کتاب یا مجله یا روزنامه

.از قدیم افراد عادت داشتن که در کافی شاپ و هنگام خوردن قهوه یا نوشیدنی خود ، مجله یا روزنامه ای را مطالعه نمایند. امروزه مطالعه کردن در کافی شاپ همچنان مرسوم و پر طرفدار می باشد.

.به همین دلیل در دسترس قرار دادن مجلات و روزنامه های به روز و حتی داشتن یک فضای کوچک برای قرار دادن کتاب های به روز و پر طرفدار می تواند ایده ای عالی برای جذب افراد باشد و حتی به عنوان سرگرمی برای افرادی که در انتظار رسیدن دوستان خود هستند.

کافی شاپ خوب در شیراز :

* کافی شاپ سه میم

.کافی شاپ سه میم یکی ار بهترین و خاص ترین کافی شاپ های شیراز است که به داشتن قهوه های اصل و برند معروف است که دارای یک محیط شیک و کلاسیک می باشد که به راحتی می توانید در آنجا اوقات خوشی را سپری کنید.

.کافی شاپ سه میم در شهر شیراز و در ابتدای تقاطع خیابان فردوسی و رودکی قرار دارد. در مرکز شهر بودن این کافی شاپ و به خصوص نزدیکی آن به ارگ کریم خانی و بازار وکیل و دیگر قسمت های مرکزی شهر باعث شده است که جز یکی از کافی شاپ محبوب شیراز باشد.

.وجه قابل توجه دیگر کافی شاپ سه میم ، دکوراسیون داخلی آن است که بسیار خاص و کلاسیک طراحی شده است. حتی در انتخاب نام کافی شاپ سه میم هم مفهوم و دلیل خاصی وجود دارد که توجه شما را به مقاله ای که در این زمینه نوشته شده است ، جلب می کنم.

.دیگر ویژگی کافی شاپ سه میم در سرو صبحانه ها و غذا ها ، هم به صورت سنتی همچون املت گوجه ایرانی ، نیمرو و هم صبحانه های به روز و خارجی همچون سوسیس تخم مرغ ، تست نیمرو و بیکن ، پاستا و ... می باشد که بسیار هم طرفدار پیدا کرده است.

.کافی شاپ سه میم برای تهیه تمام غذا ها و صبحانه ها و نوشیدنی های خود فقط از مواد غذایی تازه که به صورت روزانه خریداری شده اند ، استفاده می کند ، زیرا کیفیت غذا هایی که برای مشتریان سرو می شود برای مجموعه بسیار حائز اهمیت می باشد. حتی برای تهیه نوشیدنی های گرم از جمله انواع نوشیدنی های حاوی قهوه همانند اسپرسو ، کاپوچینو ، لاته و ... فقط و فقط از قهوه های برند و قهوه های مارک از بهترین های جهان استفاده می کند.

.به شما پیشنهاد می کنم که هر زمان که به شیراز تشریف آوردید ، برای استراحت و میل کردن نوشیدنی ها و غذا های با کیفیت سه میم حتما به این کافی شاپ سر بزنید و مطمئن باشید که همچون دیگران جز مشتریان ثابت کافی شاپ سه میم خواهید شد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top