کافه سه میم

کافی شاپ های خوب در شیراز

بهترین کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ و کافه خوب در شیراز

  • بهترین کافی شاپ

کافی شاپ های خوب در شیراز

.همان طور که در یکی از مقاله های پیشین صحبت کردیم برای داشتن یک کافی شاپ خوب یا برای اینکه به یک کافی شاپ به عنوان یک کافی شاپ خوب نگاه شود و مورد قبول مردم قرار بگیرد باید دارای یکسری ویژگی ها و خصوصیات باشد.

.از ویژگی های اصلی یک کافی شاپ خوب ، داشتن فضایی آرام و شیک ، سرو غذا های متنوع و با کیفیت ، ارائه قهوه با کیفیت و اورجینال ، فضای خوب و آرامش بخش و ... می باشد.

.در این جا می خواهیم چند تا از کافی شاپ های خوب شیراز را به شما معرفی کنیم تا شما هم راحت تر بتوانید مکان دلخواه خود را انتخاب کرده و ساعات خوشی را در آنجا بگذرانید.

1- کافی شاپ سه میم

.کافی شاپ سه میم یکی از بهترین و خاص ترین کافی شاپ های شیراز است که به سرو نوشیدنی ها و صبحانه های خاص و ویژه خود در شیراز معروف شده است. این کافی شاپ در تقاطع خیابان های فردوسی و رودکی واقع شده و دسترسی بسیار راحت و آسانی به پاساژ ها ، خیابان های اصلی و مکان های تاریخی شیراز دارد.

.کافی شاپ سه میم که جز یکی از کافی شاپ های خوب شیراز می باشد دارای محیطی آرام و و کلاسیک و خانوادگی است و برای گذارندن وقت با دوستان یا خانواده مکانی بسیار مناسب و ایده آل است.

.یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب و قابل توجه کافی شاپ سه میم این است که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های جهان استفاده می کند که همین موضوع بسیار مورد توجه عاشقان واقعی قهوه های اصل و ناب قرار گرفته است.

.ویژگی بارز دیگر کافی شاپ سه میم در مرکز شهر بودن و داشتن مسیری مناسب و راحت برای دسترسی است که این مورد جز یکی از آیتم های اصلی در انتخاب یک کافی شاپ خوب در شیراز می باشد.

2- کافی شاپ هتل چمران

.هتل چمران شیراز جز یکی از لوکس ترین هتل های منطقه جنوب کشور می باشد. این هتل در بولوار چمران با منظره ای رو به طبیعت واقع شده است. کافی شاپ هتل چمران که به عنوان یک کافی شاپ خوب و لوکس در شیراز شناخته شده ، به دلیل اینکه در طبقات بالایی هتل قرار گرفته دارای یک منظره کاملا دیدنی از شهر شیراز می باشد.

.کافی شاپ هتل چمران به عنوان یک کافی شاپ درجه یک در شیراز دارای نوشیدنی ها و غذا های با کیفیت و لوکس می باشد که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

3- کافی شاپ مجموعه هفت خوان

.هفت خوان از لوکس ترین و گران قیمت ترین مجموعه رستوان – کافی شاپ در شیراز می باشد. اگر بخواهیم به یکی از کافی شاپ های خوب شیراز اشاره کنیم ، کافی شاپ مجموعه هفت خوان را می توانیم نام ببریم که دارای مجموعه کاملی از انواع نوشیدنی ها و دسر ها از مناطق مختلف جهان می باشد.

.مجموعه هفت خوان در نزدیکی دروازه قرآن شیراز واقع شده که دارای چندین طبقه است ، از کافی شاپ گرفته تا رستوران های چند ستاره ای با انواع غذا ها و نوشیدنی ها که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را امتحان کنید.

4- کافی شاپ شهر کاغذی

.کافی شاپ شهر کاغذی جز یکی از کافی شاپ های خوب در شیراز به حساب می آید. این کافی شاپ یک فضای صمیمی و دوستانه ای دارد و نوشیدنی های معروف و خوشمزه ای دارد که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

5- کافی شاپ ژوبین

.یکی دیگر از کافی شاپ های خوب در شیراز ، کافی شاپ ژوبین است که در خیابان ستارخان در شهر زیبای شیراز واقع شده است. همانطور که قبلا اشاره شد یکی از ویژگی های یک کافی شاپ خوب در شیراز ، داشتن محلی آرام و آزاد و راحت است که کافه ژوبین دارای یک مکان و طراحی داخلی شیک و زیبایی است که بیشتر از هر چیزی دیگری خودنمایی می کند.

.این ها فقط چند مورد از کافی شاپ های خوب در شیراز بودند که نام بردیم. خوشبختانه در شیراز کافه ها و کافی شاپ های بسیاری وجود دارد و در هر منطقه از شهر که باشید می توانید به راحتی به یکی از آنها دسترسی داشته باشید.

.در هر حال برای این انتخاب کافی شاپ دلخواه خود علاوه بر مکان آن ، باید به کیفیت قهوه ها و مواد غذایی که برای تهیه غذا های خود استفاده می کند ، توجه خاصی داشته باشید؛ زیرا این ها با سلامتی شما در ارتباط هستند و چیز های ساده ای نیستند که به راحتی به توان از آنها عبور کرد.

 

.بنا به ویژگی هایی که بیان کردیم ، کافی شاپ سه میم یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز می باشد که فقط به ارائه بهترین نوشیدنی ها و بهترین صبحانه ها برای مشتریان خود شهرت دارد. کافی شاپ سه میم از قهوه های برند و اصل از معروف ترین شرکت های قهوه در جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و همچنین برای تهیه صبحانه های خود نیز فقط از مواد غذایی تازه که روزانه خریداری می شوند ، استفاده می کند و همین دو مورد جدای از موارد دیگر باعث شهرت بسیار زیاد این کافی شاپ در شیراز شده است و این کافی شاپ را جز بهترین های شیراز قرار داده است. پیشنهاد می کنیم اگر در شیراز هستید یا هر زمان که به شیراز تشریف آورید حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و مطمئن باشید از طعم بینظیر قهوه های اصل این کافی شاپ و همچنین صبحانه های با کیفیت و خاص آن بسیار لذت خواهید برد.

 

نویسنده: الهام خجسته

بهترین کافه شیراز،کافه خوب در شیراز،کافی شاپ خانوادگی در شیراز،کافی شاپ دنج و کلاسیک،کافی شاپ خوب در شیراز،کافه صبحانه در شیراز،صبحانه در شیراز،بهترین صبحانه در شیراز،کافه هدایت،کافه ژولپ،کافه گفتگو،کافی شاپ هتل شیراز،کافی شاپ هتل چمران،کافه فردوسی،کافه سه میم،کافی شاپ سه میم،کافه لادن،کافه ژوبین،کافی شاپ هتل ستارگان،کافی شاپ هتل هما،هتل زندیه،کافی شاپ شهر کاغذی،کافه نادری،کافه ایرونی

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top