کافه سه میم

کافه تولد در شیراز

کافه تولد در شیراز

بهترین کافه و کافی شاپ برای گرفتن تولد در شیراز

  • کافه تولد در شیراز

کافه تولد در شیراز

.روز تولد یا زاد روز به دنیا آمدن یک فرد علاوه بر اینکه برای خود فرد بسیار با اهمیت و شادی آور است ، می تواند بهانه ای برای جشن گرفتن و شاد بودن در کنار عزیزان خود باشد.

.تولد در لغت به معنای به وجود آمدن یک موجود از موجود دیگری است. در تولد یک موجود ، عامل پدید آمدن موجود دیگری است که شباهت بسیاری به وجود خودش دارد. تولد ، زمان آغاز زندگی یک انسان یا هر موجود دیگری است که به واسطه موجودی که به عنوان مادر شناخته می شود و در به وجود آمدن وی نقش اساسی دارد پای به این جهان می گذارد.

.هر موجودی در سال فقط یک روز به عنوان روز تولد دارد که هر ساله در آن روز به وی یاد آور می شود که چه زمانی زندگی خود را آغاز کرده است. در گذشته بیشتر اوقات ، فقط برای کودکان جشن تولد گرفته می شد ولی در این دهه اخیر برای هر فردی با هر سن و سالی جشن تولد می گیرند تا به این عنوان و در کنار وی برای شروع یک سال دیگر از زندگیش جشن بگیرند و به شادی بپردازند.

چرا روز تولد را جشن می گیرند؟

.روز تولد یکی از روز های خاص و ویژه در زندگی هر فردی است که برایش بسیار اهمیت دارد. روز تولد ، روز شروع زندگی هر فردی است که در واقع زمانی است که پا به عرصه خاکی می نهد و داستان زندگی خود را آغاز می کند.

.سعی کنید هر سال در روز تولد این موضوع را به خود یاد آور شوید که به شما یک سال جدید دیگری هدیه داده شده و تلاش کنید به آن به دید یک شروع جدید برای زندگی خود نگاه کنید و این موضوع را به عنوان اصلی ترین دلیل برای جشن گرفتن روز تولد خود در نظر بگیرید.

.همیشه بودن در کنار دوستان و عزیزان به خصوص به مناسبت های شادی و جشن برای انسان بسیار خاطره انگیز و مسرت بخش بوده است ، به همین خاطر روز تولد را در تمام نقاط جهان بهانه ای می کنند برای جشن گرفتن و با هم بودن و لذت بردن از زندگی.

.جشن روز تولد از آن جشن هایی است که تمام افراد در هر سن و سالی که باشند برای آن ذوق دارند و دوست دارند یک جشن فوق العاده را در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشند. حتی گاهی دیگر افراد برای سوپرایز کردن فرد ، در مکانی دیگر اقدامات جشن تولد را فراهم می کنند تا علاوه بر شادی ، مقدار زیادی هیجان را هم به جشن اضافه کنند.

.شما برای گرفتن جشن تولد به خصوص در زمان هایی که می خواهید فرد را سوپرایز کنید می توانید به سراغ کافه ها یا کافی شاپ ها یا رستوران هایی بروید که مکان مناسب برای گرفتن جشن را دارند و به شما هم این اجازه را می دهند که جشن تولد خود را در آنجا برگزار کنید. رفتن به کافی شاپ یا کافه یا رستوران برای گرفتن جشن تولد بزرگ ترین مزیتی که دارد این است که دیگر درگیر فراهم کردن تدارکات و حتی درست کردن غذا نمی شوید و می توانید با خیالی راحت به آماده شدن خود بپردازید.

.امروزه کافه تولد های بسیاری به وجود آمده اند یعنی کافه یا کافی شاپ هایی که مکان و امکانات لازم برای گرفتن جشن تولد یا هر جشن دیگری را دارند. به دلیل پر مشغله بودن و کمبود وقت بیشتر افراد ترجیح می دهند که برای گرفتن جشن تولد های خود به یکی از این کافه تولد ها بروند و تمام مسئولیت آن جشن را به آنها واگذار کنند و خود با خیال راحت تری به جشن و پایکوبی بپردازند. در اینجا می خواهیم چند تا از کافه و کافی شاپ های شیراز را که امکان برگزار کردن جشن در آنها وجود دارند را به شما معرفی کنیم.

کافه تولد و بهترین کافی شاپ ها برای گرفتن تولد در شیراز :

1) کافه سه میم

.یکی از کافه های بسیار خوب شیراز که دارای مکانی بسیار دنج و مناسب و خانوادگی برای گرفتن جشن تولد می باشد ، کافه سه میم است.

.کافه سه میم به عنوان یک کافه تولد خوب در شیراز شناخته شده است و بیشترین دلیلی که مشتریان در این مورد به آن اذعان کرده اند و کافه سه میم را به عنوان یک مکان خوب و عالی برای جشن های خود انتخاب کرده اند ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داشتن مکانی کاملا خصوصی و شیک و کلاسیک

  • فراهم کردن تدارکات مراسم به بهترین نحوه ممکن

  • برخورد بسیار عالی کارکنان کافه سه میم

  •  مناسب بودن قیمت ها که در برگزاری هر مراسمی بسیار با اهمیت است.

  • با کیفیت و عالی بودن غذاها و نوشیدنی ها و حتی کیک های تولدی که توسط مجموعه سه میم تهیه و آماده می شود.

.پیشنهاد ما به شما برای گرفتن جشن تولد یا دیگر مراسم های خصوصی تان ، کافه سه میم می باشد که در شیراز و تقاطع خیابان های رودکی و فردوسی واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر و خیابان های اصلی شیراز دارد.

2) کافه گفتگو

.کافه گفتگو هم جز کافه های شیراز است که فضای مناسب برای گرفتن جشن تولد را دارد. کافه گفتگو در ابتدای پل معالی آباد واقع شده است و دارای فضای باز خوبی است و اجازه کشیدن سیگار هم در آنجا داده می شود. (البته این مورد بنا به گفته بعضی از افراد می تواند به عنوان یک امتیاز منفی برای کافه در نظر گرفته شود.)

.کافه گفتگو به عنوان یکی از کافه تولد های شیراز دارای غذا های با کیفیتی است البته کمی قیمت های منوی آن بالا است ولی شاید برای افرادی که مکان برایشان اولویت داشته باشد ، این مساله چندان با اهمیت نیست.

3) رستوران خوشا شیراز

.رستوران خوشا شیراز در بولوار صنایع شیراز واقع شده و دارای فضای بزرگ و روبازی است که برای گرفتن انواع جشن ها از جمله جشن تولد مناسب است. این رستوران دارای موسیقی زنده و محیطی زیبا و غذا های خوبی است. البته به نسبت رستوران های هم تراز خود کمی قیمت هایش بالاتر است.

.این چند مورد را به عنوان نمونه هایی از کافه تولد های شیراز بیان کردیم. در شیراز کافه تولد و کافی شاپ هایی که امکان گرفتن تولد در آنها وجود دارد بسیار هستند و شما می توانید با کمی تحقیق کافه تولد مناسب با شرایط و بودجه خود را انتخاب و رزو نمائید.

.نکته ای که می خواهیم در آخر به شما توصیه کنیم این است که سعی کنید قبل از انتخاب و رزرو کافه یا کافی شاپ مورد نظر خود برای گرفتن جشن تولد یا هر جشنی که مدنظر دارید ، کمی در مورد آن مکان و نحوه ارائه خدمات افراد آنجا تحقیق و پرس و جو کنید و خودتان هم به آنجا سری بزنید و از آنجا دیدن داشته باشید تا در روز جشن ، خیالتان کاملا راحت و آسوده باشد.

.یکی از ویژگی های بسیار بارز کافی شاپ سه میم که سبب شهرت آن شده است ، استفاده از بهترین قهوه های مارک و بهترین مواد اولیه برای تمامی نوشیدنی ها و صبحانه های خود می باشد و به همین خاطر مشتریان ثابت خود را پیدا کرده است و در شیراز نیز بسیار زبانزد شده است. پیشنهاد می کنیم حتما برای نوشیدن قهوه های اصل و قهوه های برند سه میم به این کافی شاپ تشریف آورده و اوقات خوشی را سپری کنید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top