کافه سه میم

ویژگی کافی شاپ خوب و بهترین کافی شاپ های شیراز

ویژگی های یک کافی شاپ خوب

بهترین کافی شاپ ها در شیراز

 

  • کافی شاپ و کافه خوب

ویژگی  کافی شاپ خوب و بهترین کافی شاپ های شیراز

.یک کافی شاپ برای اینکه بتواند عنوان بهترین یا خوب ترین کافی شاپ را به خود اختصاص دهد باید دارای یکسری ویژگی ها و خصوصیاتی باشد که مردم نیز به آن ویژگی های توجه خاصی دارند. کارشناسان این امر بعد از بررسی شواهد ، چند مورد را به عنوان اصلی ترین نقطه تمایز و معیار سنجش برای انتخاب بهترین کافی شاپ در یک منطقه را از بین معیار های بسیار انتخاب کردند.

.امروزه کافی شاپ ها جز یکی از مکان های محبوب افراد به خصوص جوانان شده است که برای دورهمی های دوستانه و کاری یا برای ساعتی تنها بودن به دور از تمام دغدغه های زندگی و کمی استراحت کردن به آنجا می روند.

.نوشیدن قهوه در یک مکان آرام و در کنار عزیزان و دوستان بودن از حداقل کار هایی است که امروزه می تواند در رسیدن به آرامش و بازگشت انرژی به افراد کمک کند. به همین دلیل وجود یک سری از معیار ها برای افراد در انتخاب بهترین کافی شاپ بسیار مهم است از جمله :

a) محیط و منظره کافی شاپ

.فضای کافی شاپ بهتر است به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند از نمای دید بیرونی نیز برخوردار باشند. همچنین داشتن نور طبیعی در طول روز هم یکی دیگر از این ملاک ها است.

b) مبلمان و صندلی های راحت

.از آنجایی که افراد ممکن است برای زمان زیادی در کافی شاپ حضور داشته باشد به همین دلیل وجود مبل و صندلی راحت برای آنها بسیار حائز اهمیت است و آن را به عنوان یک امتیاز برای عنوان بهترین کافی شاپ در نظر می گیرند. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که حتی برای بعضی افراد برای مراجعه مجدد به آن کافی شاپ بسیار مدنظر گرفته می شود.

c) قهوه

.اکثر افراد بیشتر برای نوشیدن قهوه به کافی شاپ می روند برای همین کیفیت قهوه و نحوه درست کردن آن برایشان بسیار اهمیت دارد. همچنین استفاده از قهوه های با کیفیت و باریستا هایی که بتوانند قهوه را به خوبی دم کنند ، در انتخاب آن مکان به عنوان بهترین کافی شاپ و مراجعه مجدد افراد به آن کافی شاپ بسیار تاثیرگذار است.

d) غذا های خوب و با قیمت مناسب

.درست است که کافی شاپ ها در اصل محلی برای سرو غذا نیستند و بیشتر برای نوشیدنی طراحی شده اند ولی با این حال بیشتر افراد دوست دارند زمانی که به یک کافی شاپ می روند بتوانند هر وقت که خواستند یک غذای ساده و سریع را بدون اینکه نگران هزینه آن باشند ، میل کنند. به همین جهت داشتن غذا های سالم و ساده و لذیذ که سریع هم تهیه می شوند و قیمت های مناسبی دارند برای کافی شاپ ها یک امتیاز محسوب می شود.

e) داشتن کادری ماهر و شیک

.افرادی که در یک کافی شاپ کار می کنند به خصوص افرادی که وظیفه سرو را بر عهده دارند باید بتوانند به آرامی و با لبخند و کاملا مودبانه و با شخصیت با مشتریان برخورد کنند. داشتن صبر و حوصله در برخورد و جواب دهی به مشتریان بسیار بسیار مهم و با اهمیت می باشد و این موضوع در انتخاب بهترین کافی شاپ بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

.در اینجا می خواهیم به معرفی چند تا از بهترین کافی شاپ های شیراز بپردازیم که دارای امکانات خوب و اصلی یک کافی شاپ ایده آل را دارند و مطمئنا از بودن در آنجا لذت خواهید برد.

کافی شاپ سه میم :

.کافی شاپ سه میم در شهر زیبا و دیدنی شیراز در تقاطع خیابان های رودکی و فردوسی قرار واقع شده است.

.یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده کافی شاپ سه میم به عنوان بهترین کافی شاپ شیراز معرفی شود ، سرو قهوه های برند و قهوه های مارک از معروف ترین شرکت های قهوه در جهان می باشد. همان گونه که اشاره شد کیفیت قهوه هایی که سرو می شود به عنوان یکی از معیار های انتخاب بهترین کافی شاپ بوده و هست.

.ویژگی دیگر کافی شاپ سه میم سرو غذا های ساده و لذیذ و تازه و سالم و در عین حال با قیمت های مناسب است همچون انواع پاستا ، انواع سالاد ، انواع صبحانه های سنتی و خارجی همچون املت گوجه ایرانی و سوسیس تخم مرغ می باشد و همچنین سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم با استفاده از مواد اولیه کاملا تازه و فصلی می باشد.

.علاوه بر اینها کافی شاپ سه میم به دلیل موقعیت مکانی که دارد ، در طول روز کاملا دارای نور طبیعی است و همچنین دارای یک نمای خوب از خیابان رودکی می باشد که هم لذت بخش و هم آرامش بخش است. پیشنهاد ما به شما این است که حتما به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید و مطمئن باشید که مشتری ثابت آنجا خواهید شد.

کافه گرتا :

.کافه گرتا در خیابان معالی آباد شیراز قرار گرفته و یکی از کافی شاپ هایی است که دارای فضا خوب و غذا های لوکسی است. به جرات می توان گفت دلیل اصلی کافه گرتا به عنوان بهترین کافی شاپ ، بیشتر به خاطر صبحانه هایش می باشد.

.البته ممکن است داشتن قیمت های نسبتا بالا باعث شود در رفتن به آنجا کمی مردد شوید ولی ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

کافه آلتو :

.کافه آلتو بیشتر به دلیل داشتن و ارائه سبک جدیدی از کار کافی شاپی ، معروف شده است. در این کافه انواع مختلفی از بازی های تعاملی وجود دارد که باعث می شود در مدت زمانی که در آنجا هستید بتوانید با دوستان خود زمان های خوب و خاطره انگیز و سرگرم کننده ای داشته باشید.

.البته در کافه آلتو انواع نوشیدنی ها و دسر ها و کیک های خوشمزه هم سرو می شود که بتوانید در طول بازی سرگرم باشید.

کافه لادن :

.کافه لادن که در تقاطع خیابان های اردیبهشت و صورتگر واقع شده جز یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز است که فضای آرامی دارد. شهرت اصلی کافه لادن بیشتر به خاطر غذا های خوشمزه ایی است که دارد.

.اینها فقط چند نمونه از بهترین کافی شاپ های شیراز هستند که بین مردم شیراز بسیار پر طرفدار شده اند. خوشبختانه در سال های اخیر کافی شاپ های جدید بسیاری در شیراز فعالیت خود را آغاز کرده اند و یا با تغییر روند کاری خود به سمت راحتی بیشتر مشتریان خود رفته اند که باعث شده افراد احساس راحتی و آرامش و شادی بیشتری در فضای کافی شاپ داشته باشند که این خود یک امتیاز بسیار خوب و یک روند رو به رشد خوبی برای کافی شاپ های شیراز بوده است.

.امروزه در بیشتر نقاط شیراز می توانید به راحتی به یک کافی شاپ یا کافه دسترسی داشته باشید ولی چیزی که بسیار مورد اهمیت می باشد ، این است که توجه داشته باشید آن کافه یا کافی شاپ از چه قهوه هایی برای تهیه نوشیدنی های خود استفاده می کند. توصیه می کنیم اگر دیدید که آن کافه یا کافی شاپ از قهوه های فله ای و بی کیفیت برای نوشیدنی های خود استفاده می کند به هیچ عنوان از آنجا خرید نکنید زیرا مشکلاتی که قهوه های فله برایتان به وجود می آورند به هیچ عنوان ارزش حتی امتحان کردن هم ندارد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top