کافه سه میم

لیست نام و آدرس کافی شاپ و کافه های بهترین شیراز

نام و آدرس کافه و کافی شاپ های بهترین شیراز

ویژگی های یک کافه و کافی شاپ خوب

معیار انتخاب یک کافی شاپ خوب

  • کافه و کافی شاپ خوب در شیراز

.در ابتدا می خواهیم به یکی از سوال های پر تکرار بپردازیم که یک کافه یا کافی شاپ خوب باید دارای چه ویژگی باشد. برای اینکه یک کافه یا کافی شاپ به عنوان بهترین در یک منطقه معرفی شود باید دارای حداقل چندین معیار اصلی انتخاب باشد که در زیر به آنها شاره می کنیم.

  1. کیفیت قهوه : اصلی ترین معیار انتخاب یک کافی شاپ خوب ، داشتن قهوه برند و اصل و با کیفیت است بطوریکه بتواند نظر عاشقان حرفه ای قهوه را جلب و جذب کند.

  2. مبلمان و صندلی راحت : داشتن مبلمان راحت و آرام بخش مطمئنا نظر هر مشتری را جلب می کند زیرا هر فردی به طور متوسط حداقل برای 15 دقیقه در کافی شاپ می ماند و مسلما نشستن بر روی مبلمانی که راحت نیست بسیار آزار دهنده خواهد بود.

  3. قیمت مناسب : داشتن قیمت های مناسب به خصوص با توجه به منطقه ای که در آن قرار دارد و بنا به کیفیت غذا ها و نوشیدنی هایی که ارائه می دهد در جذب مشتری بسیار موثر است.

  4. دکوراسیون زیبا و شیک : دکوراسیون و طراحی داخلی زیبا نقش مهمی در ذهن مشتری بازی می کند و می تواند باعث جذب مشتری شود.

کافه و کافی شاپ شیراز :

.کافه یک لغت فرانسوی است که به معنای مکانی محلی و عمومی است که در آن انواع نوشیدنی های غیر الکلی و گاها در آنجا غذا های سبک همچون سالاد یا پاستا هم سرو می شود. در حالیکه کافی شاپ بیشتر شبیه یک رستوران کوچک است که انواع نوشیدنی ها و غذا های سرد و گرم در آن سرو می شود.

.تفاوت بارز دیگر بین کافه و کافی شاپ در این است که کافه معمولا به صورت پاتوق در می آید یعنی افراد حتی در آخرین ساعات روز برای حتی زمان کمی هم که شده به کافه می روند که با دوستان خود خلوت کنند در حالیکه در کافی شاپ فضای بین میز ها معمولا از هم دورتر و خصوصی تر  است و بیشتر برای دورهمی های کاری یا دوستانه که افراد می خواهند در یک فضای شیک برگزار کنند و همچنین افرادی که دوست دارند در یک فضای ساکت و آرام کمی کتاب بخوانند ، مناسب است.

.در اینجا می خواهیم لیستی از نام و آدرس بهترین کافی شاپ و کافه های شیراز را به شما معرفی کنیم که مطمئنا از گذارندن وقت خود در آنجا لذت خواهید برد.

کافی شاپ خوب در شیراز - کافی شاپ سه میم

.به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز می توان کافی شاپ سه میم را نام برد که در شیراز و در تقاطع دو خیابان های فردوسی و رودکی واقع شده است.

.کافی شاپ سه میم به عنوان یک کافی شاپ خوب ، تمام معیار ها را دارا می باشد از جمله سرو قهوه های مارک و اورجینال از بهترین های دنیا ، داشتن قیمت های مناسب و داشتن محیطی شیک و کلاسیک و خانوادگی.

.صبحانه ها و قهوه ها و کیک های روزانه پخت سه میم بسیار با کیفیت و پرطرفدار بوده و توانسته بین کافه دوستان شیرازی و غیر شیرازی بسیار پر طرفدار و معروف شود. کافی شاپ سه میم شیراز به دلیل داشتن یک محیط دنج و آرام برای ملاقات های کاری و دوستانه و حتی خانوادگی مکانی بسیار ایده آل و مناسب است.

.کافی شاپ سه میم توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز معرفی کند و انواع نوشیدنی ها و خوراک های خود را با بالا ترین کیفیت و با تازه ترین مواد غذایی ارائه می دهد تا همه افراد بتوانند از نوشیدنی و غذای خود نهایت لذت را برده و اوقات خوشی را سپری کنند.

بهترین کافی شاپ شیراز - کافه فست فود ژو

.کافه رستوران ژو در خیابان ستارخان شیراز قرار دارد و دارای انواع نوشیدنی ها ، صبحانه ، ناهار و شام می باشد. همچنین انواع فست فود ها از جمله پیتزا و برگر را هم سرو می کند.

.اگر به دنبال یک کافه چند منظوره می گردید به شما پیشنهاد می کنم حتما به کافه رستوران ژو سری بزنید.

بهترین کافه شیراز - کافی شاپ قرار

.کافی شاپ قرار که در خیابان عفیف آباد واقع شده دارای خوراک های بسیار با کیفیتی است و به عنوان یکی از کافه های خوب شیراز ، انواع پاستا ، سالاد ، اسنک مرغ و قارچ ، اسنک ژامپون را هم سرو می کند.

.کافه قرار دارای یک فضای شیک و زیبایی است که برای قرار های کاری و خانوادگی مناسب است.

کافه خوب در شیراز - کافه لنج

.یکی دیگر از کافه های خوب شیرازی کافه لنج است که در نزدیکی دروازه قرآن شیراز واقع شده و مکانی بسیار دیدنی با منظره دروازه قرآن و هتل بزرگ شیراز دارد و انواع صبحانه و عصرانه و همچنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه سرو می شود.

بهترین کافی شاپ شیراز - کافی شاپ امیر شکلات

.کافه امیر شکلات در بلوار پرستار قرار دارد. این کافه به سرو انواع سالاد ، چیپس و پنیر ، استیک معروف شده است.

کافی شاپ خوب در شیراز - کافه فست فود ویتال

.کافه فست فود ویتال که جز کافی شاپ های خوب در شیراز می باشد دارای منویی با انواع صبحانه ها و فست فود است.

بهترین کافه در شیراز - کافی شاپ سرادو

.کافی شاپ سرادو در خیابان عفیف آباد شیراز واقع شده که دارای منوی صبحانه و خوراک بسیار متنوعی می باشد. این کافی شاپ عرضه کننده بهترین برند های قهوه و شکلات و لوازم قهوه نیز می باشد.

کافه خوب در شیراز - کافه مترو پل

.یک کافه خوب دیگر در شیراز کافه مترو پل است که در محدوده معالی آباد قرار می دهد و اولین کافه در فضای مترو شیراز می باشد و توانسته خوب هم مشتری جذب کند.

بهترین کافی شاپ شیراز - کافه برکه

.کافه برکه هم یکی دیگر از کافه های خوب شیراز است که در خیابان ستارخان واقع شده و انواع صبحانه و ناهار و شام و همچنین انواع نوشیدنی ها را سرو می کند.

کافی شاپ خوب در شیراز - کافه قنادی کیان

.کافه قنادی کیان جز کافی شاپ های خوب و جدید شیراز می باشد که در مکان قنادی فضای کافی شاپی برای نشستن و خوردن انواع شیرینی و نوشیدنی ایجاد شده است. در این کافه علاوه بر سرو انواع شیرینی و کیک و کوکی امکان سفارش دادن انواع کیک ها حتی برای مجالس عروسی و تولد و ... را هم فراهم شده است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top