کافه سه میم

کافه و کافی شاپ های خوب شیراز برای جشن های خانوادگی

کافه و کافی شاپ های خوب شیراز برای جشن های خانوادگی

بهترین کافه و کافی شاپ در شیراز برای گرفتن جشن ها

  • کافه و کافی شاپ برای جشن خانوادگی در شیراز

.شیراز ، با حال و هوای شاعرانه و کوچه و خیابان های دیدنی جان می دهد برای یک پیاده روی و گشت و گذار در خیابان های شهر. در هنگام شیراز گردی نباید فقط به فکر دیدن مکان های دیدنی و تاریخی شیراز باشید ، بلکه باید زمان بگذارید و در کوچه ها و مناطق مختلف آن قدم بزنید تا متوجه زیبایی های شهر بهار نارنج شوید.

.اگر اهل کافه و کافی شاپ هستید ، مطمئن باشید کافه ها و کافی شاپ های شیراز در نظرتان بسیار جلب توجه خواهد کرد. مردم شیراز بسیار اهل کافه گردی هستند علاوه بر این ، شیراز به دلیل اینکه یکی از شهر های توریستی کشور می باشد هم باعث شده که کافه و کافی شاپ های بسیاری در گوشه کنار شیراز افتتاح شوند. کافه های شیراز بسیار شیک و دارای دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی هستند.

.بیشتر کافه و کافی شاپ های شیراز علاوه بر سرو قهوه ، صبحانه و خوراک و عصرانه هم سرو می کنند. در کل هر زمان که در حال شیراز گردی بودید و تمایل داشتید که غذای سبک و یا هر نوع نوشیدنی که خواستید را در یک مکان شیک میل کنید می توانید به سراغ کافه یا کافی شاپ های شهر شیراز بروید.

.امروزه به دلیل اینکه اکثر افراد زمان کمی دارند و بسیار پر مشغله هستند ، در مناسبت های مختلفی همچون تولد یا سالگرد ازدواج یا جشن های کاری و ... تمایل دارند که مراسم جشن خود را در خارج از خانه یا محل کار برگزار کنند. به همین دلایل بعضی از کافه و کافی شاپ های شیراز که امکانات و مکان مناسب برای برگزاری جشن را دارند این امکان را ایجاد کرده اند که افراد بتوانند آنجا را برای برگزاری جشن های خود رزو کنید.

.در اینجا می خواهیم چند مورد از کافی شاپ و کافه های شیراز را به شما معرفی کنیم که می توانید در آنجا جشن یا مراسم های خانوادگی و دوستانه خود را به صورت خصوصی برگزار کنید.

1. بهترین کافی شاپ شیراز برای جشن - کافی شاپ سه میم

.کافی شاپ سه میم یکی از کافی شاپ های بسیار شیک و خانوادگی شیراز می باشد که این امکان را دارید که مراسم های خصوصی خود را در آنجا برگزار کنید. کافی شاپ سه میم دارای منوی غذا و نوشیدنی بسیار متنوعی است و به این ترتیب برای مراسم های خاص خود ، دست تان بسیار باز است.

.محیط شیک و کلاسیک کافی شاپ سه میم حتی برای گرفتن عکس های خاص و ویژه هم بسیار مناسب است. این کافی شاپ در شیراز ، خیابان فردوسی ، نبش خیابان رودکی ، سمت چپ واقع شده است. همچنین کافی شاپ سه میم این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده که کیک برای تولد یا هر مراسم دیگری را برای مشتریان خود فراهم کند. (شایان ذکر است که کیک ها در مجموعه سه میم تهیه و آماده می شود.)

.یکی دیگر از مزیت های بسیار بزرگ کافی شاپ سه میم در این است که برای سرو فقط از قهوه های مارک و قهوه های برند از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به هیچ عنوان از قهوه های فله و بی کیفیت در این کافی شاپ برای سرو استفاده نمی شود.

.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر به وبسایت کافی شاپ سه میم به نشانی www.3mim1.com مراجعه کنید.

2. بهترین کافه شیراز برای جشن – کافه گلد کافه

.کافه گلد کافه یکی دیگر از کافی شاپ های شیراز می باشد که امکان برگزاری مراسم های خود را در آنجا دارید. این کافه دارای غذای خوشمزه و دکور زیبایی است و اجازه کشیدن قلیان هم در آنجا به شما داده می شود. (البته این مورد از نظر بعضی از مشتریان به عنوان یک امتیاز منفی محسوب می شود.)

3. بهترین کافی شاپ شیراز برای جشن – کافه گاراژ

.این کافه در شیراز و در بلوار صنایع واقع شده است . کافه گاراژ فقط دارای غذا های فست فودی همانند انواع برگر ها و سالاد می باشد. همچنین دارای مکان و دکور خوبی است که می توانید مراسم های خود را آنجا برگزار کنید.

4. بهترین کافی شاپ شیراز برای جشن – کافه اسکوروچیز

.کافه اسکوروچیز به عنوان یکی از کافه های خوب شیراز در حدفاصل چهار راه چنچنه و فلکه گاز واقع شده و به دلیل واقع شدن در یکی از مناطق لوکس و زیبای شیراز و همچنین به خاطر محیط شیکی که دارد برای برگزاری جشن های خصوصی انتخاب خوبی می تواند باشد.

.غذا ها و نوشیدنی های کافه اسکوروچیز دارای تنوع و کیفیت و طعم بسیار خوبی است که از آنها لذت خواهید برد.

5. بهترین کافه شیراز برای جشن – کافه رستوران سندتن

.کافه رستوران سندتن در جاده شیراز به سپیدان ، بعد از دو راهی قلات قرار دارد. این کافه رستوران علاوه بر سالن سر پوشیده دارای فضای باز هم می باشد که برای گرفتن هر جشنی حتی جشن نامزدی هم مکان مناسبی است.

.کافه رستوران سندتن بیشتر به دلیل داشتن غذا های خوشمزه اش معروف شده البته انواع نوشیدنی را هم سرو می کند.

.این ها فقط چند مورد از کافه و کافی شاپ های خوب شیراز بودن که امکان برگزاری مراسم در آنها وجود دارد. توصیه ایی که داریم این است که اگر به دنبال یک مکان خوب هستید حتما در مورد آنجا تحقیق و پرس و جو کرده و در صورت امکان از آنجا دیدن کنید و سپس به دنبال رزو بروید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top