کافه سه میم

کافه و کافی شاپ های جدید و تازه تاسیس در شیراز

بهترین کافه و کافی شاپ های جدید در شیراز

  • کافه و کافی شاپ جدید در شیراز

.در این مقاله قصد داریم شما را با کافه و کافی شاپ هایی در شیراز آشنا کنیم که با وجودی که تازه تاسیس هستند ولی توانسته اند در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را به دلیل کیفیت خوب و محیط عالی که داشته اند ، جذب کرده و در شیراز به شهرت برسند.

* کافی شاپ سه میم

.کافی شاپ سه میم جز کافی شاپ های جدید شیراز می باشد و با وجودی که نزدیک به سه سال از شروع به کار این کافی شاپ می گذرد ولی توانسته خود را به عنوان یک کافی شاپ خوب و با کیفیت در شیراز معرفی کند. کافی شاپ سه میم در شیراز ، تقاطع خیابان های فردوسی و رودکی واقع شده (07132231644) و دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر دارد.

.بزرگ ترین مزیت کافی شاپ سه میم ، موقعیت مکانی آن است که دقیقا در مرکز شهر شیراز واقع شده و دسترسی راحتی به مکان های تاریخی و باستانی شیراز و همچنین بازار و پاساژ های اصلی شهر و مکان های زیارتی همچون شاهچراغ دارد.

.کافی شاپ سه میم دارای انواع صبحانه های ایرانی و خارجی ، غذا ، کیک و نوشیدنی های سرد و گرم می باشد. تمام غذا ها و نوشیدنی های سه میم علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا ، دارای قیمت های بسیار مناسبی هم هستند که این هم یکی دیگر از ویژگی های مثبت این کافی شاپ محسوب می شود.

.همچنین کافی شاپ سه میم برای تهیه انواع نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و قهوه های برند از معتبر ترین و بهترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. پیشنهاد می کنیم اگر در شیراز هستید یا هر زمان به شیراز سفر کردید حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید و از صبحانه ها و قهوه های بینظیر و خوش طعم این کافی شاپ لذت ببرید.

* کافه تولیپ

.یکی دیگر از کافه های جدید شیراز که مکان بسیار دیدنی هم دارد ، کافه تولیپ است که در شیراز ، خیابان خاکشناسی ، نبش خیابان سروناز واقع شده است.

.کافه تولیپ یک کافه دنج و راحتی است که جز بهترین کافه های شیراز شناخته می شود و توصیه می کنیم که نوشیدنی های خوشمزه آنجا را به هیچ عنوان از دست ندهید.

* کافه هدایت

.کافه هدایت در شیراز ، خیابان هدایت غربی ، نبش کوچه ۴ قرار دارد و جز کافه های جدید شیراز است که بسیار هم مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

.کافه هدایت برای گریز به قلب شیراز در خیابان هدایت فرصت بسیار مناسبی است که در این گریز تجربه فراموش نشدنی یک وعده غذای لذت بخش را نیز به دست خواهید آورد. تجربه ای که از ترکیب طعم های مناطق مختلف ایران و جهان ساخته می شود. در این کافه به عنوان یکی از کافه های جدید شیراز از شما با غذا هایی که با الهام از غذا های سراسر جهان طراحی شده پذیرایی می شود.

* کافه استریت لانژ

.یکی دیگر از کافه های تازه تاسیس شیراز ، کافه استریت لانژ است که در شیراز ، معالی آباد ، خیابان پزشکان واقع شده است. این کافه بیشتر به دلیل صبحانه های فوق العاده ای که دارد شهرت پیدا کرده است.

.دکوراسیون و فضای خیلی قشنگ و راحت کافه استریت لانژ باعث می شود که لذت خوردن قهوه همراه با یک تکه کیک در کنار دوستان یا خانواده چند برابر شود.

* کافه فروغ

.کافه فروغ در شیراز ، چهار راه حافظیه ، روبری باغ جهان نما قرار دارد.

.کافه فروغ که یکی از کافه های جدید در شهر شیراز می باشد ، مکانی است برای اهالی شعر و ادبیات زیرا محفل های شعر خوانی هم در این کافه برگزار می شود. این کافه با وجود فضای کوچیک و دنجی که دارد ولی بسیار دلنشین است و محیط آن آرامش خاصی را در فرد ایجاد می کند.

.در این کافه انواع عرقیات و دمنوش های گیاهی و حتی غذا هایی مثل رست بیف و اسنک گوشت و اسفناج و ... سرو می شوند که کیفیت خوبی هم دارند.

* کافه این

.کافه این هم یکی دیگر از کافی شاپ های جدید شیراز می باشد که در شیراز ، خیابان معالی آباد ، خیابان بهاران واقع شده و از همه نظر فوق العاده است ، قهوه های خوش طعم ، اسنک و کلی خوردنی های وسوسه کننده و تراس زیبایی که برای استراحت و گذراندن اوقات خوش دارد.

* کافه کتاب پاتوق

.کافه کتاب پاتوق هم یکی از کافی شاپ های جدید و تازه تاسیس در شیراز می باشد. این کافه که در شیراز ، سی متری سینما سعدی واقع شده ، یک پاتوق خوب برای اهل کتاب می باشد زیرا می توانند در این فضا به راحتی سرگرم خواندن و گپ زدن شوند.

.کافه کتاب پاتوق دارای یک حیاط قدیمی ، تعداد زیادی کتاب خواندنی ، انواع نوشیدنی های سنتی و دکور خاص و زیبایی است که حسابی آدم را سر ذوق می آورد.

* کافه یوگا

.کافه یوگا به عنوان یک کافه جدید در شیراز ، میدان احسان واقع شده و یک کافه شیک با دکوراسیون بسیار زیبایی است که از بودن در آنجا لذت خواهید برد.

* کافه لگاتو

.یکی دیگر از کافی شاپ های تازه تاسیس شیراز ، کافه لگاتو است که در شیراز ، فرهنگ شهر ، بلوار کسایی واقع شده است.

* کافه باران

.کافه باران به عنوان یک کافه جدید شیرازی دارای دکور عالی است که نه تنها فضای خیلی صمیمی و دوستانه ای دارد بلکه صبحانه های خیلی خوبی هم دارد. کافه باران در شیراز ، خیابان سمیه قرار دارد.

* کافه گرن

.کافه گرن در شیراز ، بولوار نیایش واقع شده و با وجودی که جز یکی از کافی شاپ های جدید در شیراز می باشد ، از کافه های خوب و خاص شهر شیراز نیز محسوب می شود که هم فضای زیبا و هم منوی وسوسه انگیزی دارد.

* کافی شاپ هتل چمران

.کافی شاپ هتل چمران که به همراه تاسیس خود هتل راه اندازی شد از کافه های تازه تاسیس در شیراز می باشد. این کافی شاپ در شیراز ، بلوار چمران ، هتل چمران واقع شده است.

.کافی شاپ هتل چمران به عنوان یکی از کافی شاپ های جدید در شیراز در طبقه بیست و سوم هتل بزرگ چمران قرار دارد و دارای یک چشم انداز بسیار زیبا از شهر می باشد ، طوری که احساس می کنید کل شهر زیر پای شما قرار گرفته است. این کافی شاپ نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه ای دارد و صدای موسیقی دلنشینی که باعث می شود بدون حس کردن گذر زمان ، ساعت ها وقت تان را در آنجا سپری کنید.

* کافه فرست کاپ

.کافه فرست کاپ به عنوان یک کافه جدید شیرازی در شهر شیراز ، خیابان ملاصدرا ، ابتدای خیابان اردیبهشت واقع شده است.

* کافه بهمن 57

.کافه بهمن 57 هم جز کافه های تازه تاسیس شیراز است که در شیراز ، خیابان عفیف آباد ، واقع شده است. کافه بهمن 57 یک کافه کاملا متفاوت با یک دکور هنری است که جای خیلی دنج و زیبا برای هنر دوستان می باشد.

.دکوراسیون جالب کافه بهمن 57 به عنوان یک کافه جدید در شیراز قطعا نظر تان را به خودش جلب می کند زیرا دارای دیواری پوشیده شده از انواع پاکت سیگار و تکه چوب هایی است که روی آنها  پر از یادگاری های مختلف می باشد.

* کافه ژولپ

.کافه ژولپ هم به عنوان یکی دیگر از کافی شاپ های تازه تاسیس در شیراز دارای انواع نوشیدنی های ایرانی ، گرم و سرد ، قهوه و کیک و چای و ... می باشد.

.کافه ژولپ در شیراز ، خیابان طالقانی ، رو به روی حمام وکیل قرار دارد.

* کافه پرشیا

.کافه پرشیا در شیراز ، خیابان کریمخان زند واقع شده است.

* کافه ارگ

.کافه ارگ هم یکی دیگر از کافه های جدید در شهر زیبای شیراز می باشد. این کافه در شیراز ، خیابان ناصرخسرو ( پشت زندان سابق) قرار دارد و دارای یک محیط دوست داشتنی با سرو انواع نوشیدنی می باشد.

* کافه موزیکال

.یکی از کافه های جدید شیراز کافه موزیکال است که مکانی مناسب برای دیدار های دست جمعی ، دوستانه ، جشن تولد و ... می باشد زیرا دارای یک فضای باز خوبی است. کافه موزیکال در شیراز ، خیابان زند ، روبروی هتل پارس واقع شده است.

* قهوه گذر

.قهوه گذر نیز از کافی شاپ های تازه تاسیس شیراز می باشد که برای افرادی که از طرفداران جدی قهوه هستند یک مکان کاملا مناسبی است. شما می توانید در قهوه گذر ، لذت عطر و طعم قهوه خاص و اصیل را با قیمت های جذاب تجربه کنید.

.قهوه گذر در شیراز ، باهنر جنوبی ، بلوار زاگرس قرار دارد.

* کافه مایاک

.کافه مایاک که از کافه های جدید شیراز می باشد و در شیراز ، خیابان کریم خان زند واقع شده و دارای انواع نوشیدنی سرد و گرم ، انواع خوراک ها ، صبحانه و میان وعده و همچنین امکان پخش مستقیم مسابقات ورزشی می باشد و آمادگی برگزاری نمایشگاه ، تولد و کلیه ایونت های مختلف را هم دارد.

* کافه تازه تازه

.یکی دیگر از کافه های جدید شیراز ، کافه تازه تازه می باشد که در شیراز ، منطقه توریستی قلات قرار گرفته است. کافه تازه تازه در واقع یک کافه رستوران عالی است که خوراک های عالی و خوبی را ارائه می دهد.

* کافه سنتی بهار نارنج

.کافه سنتی بهار نارنج به عنوان یک کافه جدید شیرازی در شیراز ، خیابان هجرت ، روبروی هتل زندیه واقع شده است.

* کافه موزه زرنگار

.کافه موزه زرنگار که یکی دیگر از کافه های جدید در شیراز می باشد دارای محیطی خاص و تاریخی است و شما می توانید در این کافه امکان تجربه غذا های اصیل و خوش طعم ایرانی را در خانه ای قاجاری داشته باشید و از آنها لذت ببرید.

.همچنین این بنای زیبای تاریخی با برخورداری از اتاق های زیبای شاهنشین ، پنج دری ، حیاط و پشت بامی زیبا قابلیت برگزاری میهمانی ها و جشن های تولد ، نامزدی ، عقد و سایر مراسم های خاص را دارا می باشد. این کافه در شیراز ، خیابان لطفعلی خان زند قرار دارد.

.امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را با کافه ها و کافی شاپ های دیدنی شیراز به خوبی آشنا کرده باشیم تا بتواند کمکی باشد برای شما که راحت تر بتوانید مکان دلخواه خود را برای گذراندن اوقات خوش و دلنشین پیدا کرده و از بودن در آنجا لذت ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top