کافه سه میم

صبحانه فرانسوی

ویژگی و آداب صبحانه در فرانسه

طرز تهیه صبحانه فرانسوی

کجا می توانیم یک صبحانه خوب بخوریم؟

  • صبحانه فرانسوی خوب

.قبل از آنکه به سراغ توضیح ویژگی های صبحانه فرانسوی برویم می خواهیم یکی از کافی شاپ های بینظیر شیراز به نام "کافی شاپ سه میم" به شما معرفی کنیم که انواع صبحانه های ایرانی و خارجی همانند املت گوجه ایرانی ، تست نیمرو و بیکن ، صبحانه انگلیسی و ... را با بالا ترین کیفیت ارائه می دهد.

.شما می توانید در کافی شاپ سه میم انواع صبحانه های خاص و بینظیر همچون صبحانه فرانسوی را به همراه انواع قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهانی ، میل کرده و روز خود را با انرژی و نشاط بیشتری آغاز کنید.

صبحانه در فرانسه :

.امروزه غذا های فرانسوی و فرهنگ آشپزی فرانسوی در سراسر جهان بسیار معروف و شناخته شده می باشد. غذا در فرهنگ فرانسه جایگاه ویژه ای دارد و آشپز های فرانسوی در هنگام تهیه غذا به مقدار مواد غذایی ، تازه و سالم بودن مواد و جزئیات آن بسیار دقت و توجه خاصی دارند.

.غذاهای سنتی فرانسه به داشتن ترکیبات ساده ولی در عین حال دارا بودن تزئیناتی زیبا و جذاب شهرت دارند. فرانسوی ها بدون خوردن میان وعده ، سه بار در روز غذا می خورند .

.فرانسوی ها معمولا یک صبحانه سبک می خورند که غالبا از نوعی نان مخصوص با قهوه و چای و هات چاکلت تشکیل می شود. در مقابل ناهار را مفصل و به صورت یک غذای دلچسب و لذیذ و وعده شام را خوب ولی سبک میل می کنند.

.در فرهنگ فرانسوی ، نان همیشه یکی از اجزای ثابت است که در تمام وعده های غذایی باید بر روی میز باشد. آنها به وعده های غذایی بسیار اهمیت می دهند و غذا برای مردم فرانسه جایگاه خاص و ویژه ایی دارد به همین دلیل در تهیه غذا ها به تک تک اجزای آن و لزوم استفاده از مواد غذایی تازه و سالم دقت زیادی می شود.

.در فرانسه زمان صرف صبحانه بین ساعات 6 تا 8 ، ناهار بین ساعات 12 تا 2 بعد از ظهر و زمان صرف شام ساعت 8 شب به بعد می باشد.

مواد غذایی که در یک صبحانه فرانسوی سنتی وجود دارد :

  1. نان

    • به هیچ عنوان صبحانه فرانسوی بدون نان نمی شود. نان هایی که استفاده می شود اغلب نان باگت است که به صورت روزانه پخت می شود.

    • اگر نان باگت نبود انتخاب بعدی شما می تواند کراکر باشد. درست است که کراکر همانند باگت نرم و خوشمزه نیست ولی ارزش غذایی بالایی دارد و می توانید آن را درون قهوه خیس کرده و میل نمائید.

    • اگر هیچ کدام از موارد بالا انتخاب شما نبود ، می توانید از نان تست برای صبحانه استفاده کنید.

  2. کره و مربا و عسل

    • شما می توانید بر روی نان خود کره بزنید. در فرانسه بنا به منطقه ای که در آن هستید دو نوع کره ی شیرین و شور در دسترس شما قرار دارد.

    • همچنین می توانید بر روی نان مربا بمالید که به آن تارتین می گویند. در فرانسه انواع مختلفی مربا وجود دارد که پرطرفدار ترین آنها مربای توت فرنگی ، ریواس ، انجیر و پرتقال تلخ می باشد.

  3. کروسان

    • یک نان هلالی شکل است که خمیر آن پف کرده است.

  4. نان شکلاتی

    • یک نان مکعبی است که وسط آن را با شکلات تلخ پر می کنند.

  5. نوشیدنی گرم

    • قهوه ، چای ، هات چاکلت

    • فرانسوی ها به خوردن قهوه در صبح بسیار عادت دارند به گونه ای که بدون قهوه انگار نمی توانند روز خود را شروع کنند.

    • پرطرفدار ترین قهوه در میان فرانسوی ها یک اسپرسو ساده و غلیظ است.

    • در مورد چای ، باید گفت که فرانسوی ها ترجیح می دهند که چای خود را بدون هیچ افزودنی مانند شکر و شیر میل کنند.

 

صبحانه فرانسوی،بهترین صبحانه در شیراز،کافه صبحانه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،کافه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز

 

.یکی از صبحانه های پرطرفدار در میان فرانسوی ها یک مدل املت است که روش خاص خود شان را برای پخت آن دارند.

املت فرانسوی:

املت فرانسوی معمولا برای صبحانه ارائه می شود و همچنین می توان آن را به عنوان پیش غذا هم استفاده کرد.

طرز تهیه املت فرانسوی :

.ابتدا تخم مرغ ها را با کمی نمک و فلفل سیاه به خوبی هم بزنید تا کاملا مخلوط شود. سپس تابه را روی حرارت قرار داده و کره (یا روغن) را درون آن بریزید تا کاملا آب شود. در این مرحله مواد املت را اضافه می کنیم. وقتی تمام مواد کف تابه پخش شد ، با سرعت بالا و به صورت دورانی املت را به عقب و جلو حرکت دهید تا به تابه نچسبد. باید دقت و سرعت بالایی داشته باشید زیرا مایع املت سریع می پزد.

.وقتی املت خودش را گرفت تابه را کج کنید و با چنگال املت را تا کنید تا لول شود. حال درب تابه را بگذارید تا املت کاملا پخته شود.

.در فرانسه معمولا املت با نان برشته تازه سرو می شود.

.می توانید گوشت ، قارچ ، مرغ ، کالباس ، ژامبون ، سوسیس ، فلفل دلمه ای ، پنیر گودا ورقه ای و یا پنیر هلندی رنده شده را هنگامی که می خواهید املت را تا کنید در وسط آن قرار دهید.

 

صبحانه فرانسوی،بهترین صبحانه در شیراز،کافه صبحانه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،کافی شاپ سه میم،کافه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز

 

.کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ هایی است که در منوی صبحانه خود چندین مدل از انواع املت ها را جای داده است و تا به امروز بیشتر افرادی که به این کافی شاپ آمدند به مشتریان ثابت آنجا و صبحانه های سه میم تبدیل شده اند. جدای از صبحانه ، سرو قهوه های مارک و اصل در این کافی شاپ نیز یکی دیگر از دلایل استقبال زیاد قهوه دوستان به این کافی شاپ می باشند. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر برندی را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرد.

.به جرات می توانیم بگوییم که کافی شاپ سه میم یکی از معدود کافی شاپ هایی است که انواع صبحانه فرانسوی ، انگلیسی و آمریکایی را به صورت سنتی آنها در منوی خود دارا بوده و آنها را با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می کند و شما می توانید از طعم لذیذ آن صبحانه ها در محیط آرام و دنج کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

املت قارچ و اسفناج (Mushroom and Spinach Omelette)تست کره شور و لته (Salted Butter Toast and Latte Café) -  اسپرسو و تست پنیر سوئیسی (Espresso and Swiss Cheese Toast)سینی شماره چهار (Breakfast Tray Number Four)سینی شماره دو (Breakfast Tray Number Two)نیمرو استیک (Fried Egg Steak)سینی شماره یک (Breakfast Tray Number One) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top