کافه سه میم

آدرس نمایندگی های شیائومی در شیراز

معرفی برند شیائومی

نمایندگی های گوشی شیائومی در شیراز

  • گوشی های شیائومی

معرفی برند شیائومی :

.برند شیائومی (Xiaomi) از برند های معروف کشور چین می باشد که توانسته جایگاه بسیار خوبی برای خود در جهان ایجاد کند. شیائومی یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در جهان بوده که برای تولیدات خود از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان بهره می گیرد.

.برند Xiaomi سعی کرده گوشی هایی تولید کند که علاوه بر به روز بودن و داشتن تکنولوژی های جدید ، برای افراد مقرون مصرفه نیز باشد و تمامی اقشار جامعه بتوانند گوشی مورد نیاز خود را خریداری کرده و به راحتی به فضای هوشمند مجازی و سیستم مخابراتی دسترسی داشته باشند. همین ویژگی ها باعث محبوبیت و پر طرفدار شدن گوشی های شیائومی شده است.

.در زیر لیستی از نمایندگی های فروش گوشی های شیائومی در شیراز را جمع آوری کرده ایم تا راحت تر بتوانید خرید خود را انجام داده و گوشی دلخواه خود را تهیه نمائید.

.قبل از پرداختن به این لیست می خواهیم یکی از کافی شاپ های منحصربفرد شیراز به نام کافی شاپ سه میم را به شما معرفی کنیم. در این کافی شاپ برای سرو به مشتریان فقط از قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های تولید کننده قهوه در جهان استفاده می شود و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب کافی شاپ سه میم در این است که در مرکز شهر شیراز واقع شده و به خیابان های اصلی شهر و مراکز خرید و فروش گوشی های موبایل همچون نمایندگی های شیائومی در شیراز بسیار نزدیک می باشد.

.شما می توانید به راحتی قبل یا بعد از خرید موبایل خود ، برای کمی استراحت کردن یا گذراندن اوقات خوش به همراه عزیزانتان به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید و هر یک از قهوه های مارک و اصل از هر شرکتی را که تمایل دارید ، سفارش داده و به همراه کیک های سه میم یا صبحانه های ویژه و پر طرفدار سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.علاوه بر اینها اگر به دنبال خرید قهوه های اصل و اورجینال از بهترین های دنیا هستید ، می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از قهوه های برند و اصلی را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد ، خریداری نمائید و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید. فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در شیراز و ایران می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های برند و قهوه مارک از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های قهوه در جهان می باشد و این قهوه ها را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا هر زمان که تمایل داشتند بتوانند از طعم قهوه ناب و اصل لذت ببرند.

آدرس نمایندگی شیائومی در شیراز

نام موبایل فروشی

آدرس نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل و گوشی شیائومی شیراز

موبایل تیوان

شیراز، بلوار پاسداران، نبش خیابان شهید فلاحی

فروشگاه فارسی محصولات شیائومی

شیراز،معالی آباد،ساختمان آوا

خانه موبایل استخری

شیراز،میدان اطلسی،خانه موبایل استخری

شیراز مارکت

شیراز،خیابان اردیبهشت شرقی،برج الکترونیک

شیراز موبایل

شیراز،قصرالدشت،حدفاصل پارامونت و سینما سعدی،کوچه 13

فروشگاه شیائومی فارسی

شیراز،خیابان اردیبهشت،برج آی تی

 

نمایندگی گوشی شیائومی در شیراز

موبایل آرنیکا

شیراز، ملاصدارا، نبش بعثت، موبایل آرنیکا

فروشگاه شیائومی فارسی

شیراز،خیابان اردیبهشت،برج آی تی

فروشگاه می مارکت

شیراز،خیابان ملاصدرا،روبروی کوچه 9

اندروید اپل استور

شیراز، قصردشت، روبروی عفیف آباد

کلینیک اپل

شیراز، زرهی، ابتدای بلوار بعثت

دکتر موبایل

شیراز، فرهنگ شهر، بعد از کوچه 32

شهر فافا

شیراز، بلوار کریمخان زند، روبروی خیابان خیام، مجتمع تجاری مسعود

کامپیوتر مرکزی

شیراز، خیابان ملاصدرا، پاساژ ملاصدرا، پلاک 51 و 52

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top