کافه سه میم

نمایندگی هواوی در شیراز

نمایندگی های گوشی هواوی در شیراز

آدرس نمایندگی Huawei در شیراز

  • نمایندگی هواوی در شیراز

نمایندگی های گوشی هواوی در شیراز

.شرکت هواوی یکی از شرکت های بزرگ چند ملیتی در چین است که زمینه کاری اصلی آن در حیطه شبکه های کامپیوتری و ارتباطات می باشد. شرکت Huawei توانسته جایگاه خود را در رتبه های بالای سرویس های ارتباطی حفظ کند و خود را به عنوان یکی از شرکت های اصلی در این زمینه به جهان معرفی کند.

.هواوی در سال 1987 در یکی از شهر های چین توسط رن ژنگفی تاسیس شد و در زمینه های مختلفی همچون تولید تجهیزات شبکه ، تجهیزات ارتباطات راه دور ، لوازم الکترونیکی مصرفی و ... فعالیت دارد. امروزه محصولات هواوی در تمام کشور های جهان موجود بوده و به فروش می رسد. گوشی و تبلت های شرکت هواوی هم از پر فروش ترین های جهان می باشند. این شرکت سعی کرده که در کنار استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود ، گوشی هایی را با قیمت مناسب نیز وارد بازار کند تا افراد بیشتری بتوانند گوشی مورد نیاز خود را خریداری کنند. در این مقاله به معرفی نمایندگی های هواوی در شیراز پرداخته ایم تا بتوانید راحت تر به آنها دسترسی داشته و نیاز خود را برآورده کنید.

.یکی از دلایل آرامش یافتن افراد ، بودن در کنار دوستان و عزیزانشان می باشد و به همین خاطر می خواهیم یکی از بهترین کافی شاپ ها را به شما معرفی کنیم که می توانید بعد از انجام کار هایتان در نمایندگی های هواوی در شیراز به آنجا رفته و کمی استراحت کنید. کافی شاپ سه میم یکی از کافی شاپ های بینظیر شیراز است که در تقاطع خیابان های فردوسی و رودکی واقع شده و دسترسی بسیار آسانی به خیابان های اصلی شیراز دارد. کافی شاپ سه میم دارای منویی عالی و بینظیر از بهترین قهوه های برند و اورجینال از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می باشد که از همین قهوه ها هم برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. همچنین در کافی شاپ سه میم انواع صبحانه های ایرانی و خارجی با بالا ترین کیفیت و بهترین مواد غذایی تهیه و سرو می شود. شما می توانید هر قهوه از هر شرکتی را که تمایل دارید به همراه صبحانه دلخواه خود سفارش داده و روز خود را با نشاط و انرژی آغاز کنید.

.علاوه بر این ها می توانید برای خرید قهوه های مارک و اصل از بهترین های دنیا به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر قهوه ای را که تمایل دارید خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

نمایندگی هواوی در شیراز

نام نمایندگی هواوی در شیراز

آدرس نمایندگی هواوی در شیراز

نمایندگی هواوی در شیراز

شیراز – چهار راه زند خیابان توحید (داریوش) – مجتمع صوت و تصویر فارس – ساختمان اداری – طبقه سوم

موبایل تیوان

شیراز، بلوار پاسداران، نبش خیابان شهید فلاحی

نمایندگی هواوی اطلس موبایل زبرجد شیراز

شیراز – میدان اطلسی

موبایل آرنیکا

شیراز، ملاصدارا، نبش بعثت

 

آدرس نمایندگی های هواوی در شیراز

نمایندگی هواوی در شیراز

شیراز – فلکه فخرآباد – فخرآباد شرقی – نرسیده به کوچه 28

نمایندگی هواوی در شیراز

شیراز – خیابان ملاصدرا – کوچه دوم – پاساژ پی سی سنتر – طبقه پنجم

اندروید اپل استور

شیراز، قصردشت، روبروی عفیف آباد

نمایندگی هواوی در شیراز

شیراز – خیابان توحید (داریوش) – مجتمع صوت و تصوی فارس

شهر فافا

شیراز، بلوار کریمخان زند، روبروی خیابان خیام، مجتمع تجاری مسعود

 

نمایندگی گوشی موبایل هواوی در شیراز

کامپیوتر مرکزی

شیراز، خیابان ملاصدرا، پاساژ ملاصدرا، پلاک 51 و 52

دکتر موبایل

شیراز، فرهنگ شهر، بعد از کوچه 32

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top